Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • miiaoo
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando
    Förlåt Inger, jag vet ju att du heter det! Vet också att du flera gånger påpekat när andra skrivit fel i tråden. Hoppas du förstår att mitt misstag inte beror på ointresse för dig. Inte heller ska det upprepas!

    En projekttråd vore kanske kul, men just nu har jag inget annat projekt på gång än att hålla fiskarna levande och ”nöjda”. Har i och för sig drömmar om ett framtida större kar. Det måste dock vänta. Sexåringen kallar mig redan för en ”galen fisktant” och jag vill vänta in mig själv för att se att detta nyvunna intresse håller i sig. Sedan gäller det ju att hitta en lämplig plats för karet också. Min man är redan lite orolig över att ena hörnet av vardagsrummet håller på att förvandlas till ett zoo. Blir ändå glad över det du skriver, att du skulle vilja se mina kar och få möjlighet att kommentera.
    Inger är inte ensam om att vara nyfiken på ditt "hemmazoohörne"!
    Jag håller för övrigt med både Bluewing och Inger om ditt varma och gulliga sätt att kommentera och uppmuntra oss andra. Du verkar vara en person med ett hjärta av guld.

    Inger, ditt kar är redan fint men oj så häftigt sen när javan har tagit in sin plats! Ska bli spännande att följa tillväxten. Och såklart önskas "oftauppdatering" på fjärilarnas hemkomst och boande.
    // miiaoo som tydligen är på humör för att skapa nya ord på varje rad nästan

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Förlåt Inger, jag vet ju att du heter det! Vet också att du flera gånger påpekat när andra skrivit fel i tråden. Hoppas du förstår att mitt misstag inte beror på ointresse för dig. Inte heller ska det upprepas!

    En projekttråd vore kanske kul, men just nu har jag inget annat projekt på gång än att hålla fiskarna levande och ”nöjda”. Har i och för sig drömmar om ett framtida större kar. Det måste dock vänta. Sexåringen kallar mig redan för en ”galen fisktant” och jag vill vänta in mig själv för att se att detta nyvunna intresse håller i sig. Sedan gäller det ju att hitta en lämplig plats för karet också. Min man är redan lite orolig över att ena hörnet av vardagsrummet håller på att förvandlas till ett zoo. Blir ändå glad över det du skriver, att du skulle vilja se mina kar och få möjlighet att kommentera.

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Ekenberg
    Underbart vackert, skall bli jättespännande att få följa dina fjärilar, är ju själv grymt sugen, men nu får det bli en sak i taget....lycka till.
    Tack Ekenberg - säger bara lycka till själv

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando
    Väldigt fint kar Ingrid! Tror dina kommande fjärilar lär trivas bra där! Ska bli spännande att höra hur det går med dem sedan. Har tankar på sådana själv någon gång, men det ligger långt i framtiden.

    Jag är så glad för din skull att allt går fint med vatten och växter! Det är du verkligen värd!

    Ikväll blir det vattenbyte i mina kar. Ska bli så lugnt och skönt efter en intensiv eftermiddag med barnkalas. Sexåringar är härliga men ack så energiska...
    ... Inger, men det gör inget, är så van så att Mats kallade mig Ingrid där ett tag .
    Varmt tack Nando, du är så ödmjuk i alla dina inlägg, vilket uppskattas av mig och säkert många andra .

    Nu tycker jag, att du ska ha en egen projekttråd där vi kan se ditt/dina kar så vi också kan kommentera. Är helt säker på att dom är superfina

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Underbart vackert, skall bli jättespännande att få följa dina fjärilar, är ju själv grymt sugen, men nu får det bli en sak i taget....lycka till.

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...