Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Fanbyalperna

    • September 2005
    • 752

    Jättefint.Hoppas att det också fortsättningsvis kommer att ge dig mycket glädje.
    Har inte alltid rätt, men fel ibland

    Kommentar

    • Inger H

      • December 2008
      • 11247

      Varmt tack, det hoppas jag också

      //Inger
      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

      Kommentar

      • Inger H

        • December 2008
        • 11247

        Ursprungligen postat av Marten64
        Mycket snyggt Inger! Vad har du för belysning till det ”trolska” karet?
        Tack så mycket Johan
        Här är armaturerna jag har: Akvastabil lumax vit dämpbar och Avastabil lumax varmvit dämpbar, köpt på Petworld.

        //Inger

        Senast redigerad av Inger H; 25 April 2020, 11:03.
        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

        Kommentar

        • Mats Bryzell

          • February 2007
          • 18956

          Halloj Inger!
          Den senaste tiden har vi ju mest snackat med varandra via PM - vi får la fortsätta konversationen här i tråden.
          Kul att se att det är fler som uppskattar den fina ljussättningen.
          Du har verkligen gjort en alldeles fenomenal inredning - bara njut av detta, Inger!

          Kommentar

          • Inger H

            • December 2008
            • 11247

            Konversationen fortätter i din tråd Mats

            //Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

            Kommentar

            • Plejaderna
              • March 2007
              • 347

              Nu har jag ett tag lagt väldigt lite tid på zoopet och mest bara snabbt läst igenom era inlägg utan att ta mig tid till att kommentera. Trädgården, hundarna och en tonåring har tagit all min tid. Men jag kunde inte hålla mig ifrån att kommentera dina bilder Inger. Sagolikt underbara! Skulle aldrig säga att det är nystartat kar. Med det karet kan du nog vinna scaping tävlingar. Jag kan inte sluta titta på det.
              Omnia vincit amor; et nos cedamus amori

              Kommentar

              • Inger H

                • December 2008
                • 11247

                Ursprungligen postat av Plejaderna
                Nu har jag ett tag lagt väldigt lite tid på zoopet och mest bara snabbt läst igenom era inlägg utan att ta mig tid till att kommentera. Trädgården, hundarna och en tonåring har tagit all min tid. Men jag kunde inte hålla mig ifrån att kommentera dina bilder Inger. Sagolikt underbara! Skulle aldrig säga att det är nystartat kar. Med det karet kan du nog vinna scaping tävlingar. Jag kan inte sluta titta på det.
                Men tack så mycket P, nu blir jag riktigt mallig efter alla snälla inlägg

                //Inger
                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                Kommentar

                • Inger H

                  • December 2008
                  • 11247

                  Ursprungligen postat av Fanbyalperna
                  Jättefint.Hoppas att det också fortsättningsvis kommer att ge dig mycket glädje.
                  Jag vill bara ge en eloge till Fanbyalperna, jag har ingen aning om personen är en han eller hon (jag vägrar att skriva "hen"). Han/hon har följt mig genom alla år och gläder mig då och då med inlägg i min ganska så långa tråd. Så, kul att du är med, ville bara att du skulle veta . Såklart är han/hon Norrlänning och bor inte så långt från mig

                  //Inger
                  "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                  Kommentar

                  • Fanbyalperna

                    • September 2005
                    • 752

                    Det är en han. Följer din tråd och akvariestugan så gott som dagligen, men som du har märkt skriver jag inte så ofta
                    Har inte alltid rätt, men fel ibland

                    Kommentar

                    • Inger H

                      • December 2008
                      • 11247

                      Ursprungligen postat av Fanbyalperna
                      Det är en han. Följer din tråd och akvariestugan så gott som dagligen, men som du har märkt skriver jag inte så ofta
                      Haha, jag har nog misstänkt att du är en "han" . Kul att du följer oss, min tråd med alla upp och nedgångar och Mats tråd där allt bara flyter på utan tillstymmelse till nedgångar

                      //Inger
                      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                      Kommentar

                      • Mats Bryzell

                        • February 2007
                        • 18956

                        Ursprungligen postat av Inger H

                        Haha, jag har nog misstänkt att du är en "han" . Kul att du följer oss, min tråd med alla upp och nedgångar och Mats tråd där allt bara flyter på utan tillstymmelse till nedgångar

                        //Inger
                        Nej, det är väldigt få problem i karen. Visst har även mina fiskar någon gång fått sjukdomar, men det var mest förr i tiden. Det har heller aldrig förekommit läckande kar, filter och liknande.
                        Men nu skall du se att jag jinxar hela skiten med detta inlägg...

                        Kommentar

                        • Inger H

                          • December 2008
                          • 11247

                          Ursprungligen postat av Mats Bryzell

                          Nej, det är väldigt få problem i karen. Visst har även mina fiskar någon gång fått sjukdomar, men det var mest förr i tiden. Det har heller aldrig förekommit läckande kar, filter och liknande.
                          Men nu skall du se att jag jinxar hela skiten med detta inlägg...
                          Tror inte alls att du jinxar något . Mats, vad använder du för kärl för att vattenmätta alla dina stora röttet? Har funderat på det, en tunna kanske?

                          //Inger
                          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                          Kommentar

                          • Inger H

                            • December 2008
                            • 11247

                            Önskar att jag kunde få alla drottningrasboror på samma bild, dom är verkligen en färgklick i karet, gillar dom skarpt

                            Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_0369.JPG
Visningar: 194
Storlek: 365,1 KB
ID: 2416814Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_0372.JPG
Visningar: 196
Storlek: 242,2 KB
ID: 2416815
                            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                            Kommentar

                            • Mats Bryzell

                              • February 2007
                              • 18956

                              Ursprungligen postat av Inger H

                              Tror inte alls att du jinxar något . Mats, vad använder du för kärl för att vattenmätta alla dina stora röttet? Har funderat på det, en tunna kanske?

                              //Inger
                              Ja, det är mestadels tunnor. Då får man med en hel del kryp på köpet, som kittlar dödsskönt i kistan.
                              Just nu ligger det dock drivor av godis i själva 720-burken.

                              Kommentar

                              • Plejaderna
                                • March 2007
                                • 347

                                Ursprungligen postat av Inger H
                                Önskar att jag kunde få alla drottningrasboror på samma bild, dom är verkligen en färgklick i karet, gillar dom skarpt

                                Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_0369.JPG
Visningar: 194
Storlek: 365,1 KB
ID: 2416814Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_0372.JPG
Visningar: 196
Storlek: 242,2 KB
ID: 2416815
                                Så fina de är Inger! 8-)
                                Omnia vincit amor; et nos cedamus amori

                                Kommentar

                                Arbetssätt...