Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • cambru

    • September 2008
    • 209

    Jag förstår dig, inte alls roligt när du bara får skräp vid beställningarna. Kommer att sakna dina inlägg! Njut nu av små tomatplantor, gurkor och ogräsrensning i stället Och vem vet, rätt vad det är kanske lusten dyker upp eller så räcker det med att njuta av alla underbara filmer, foton och erfarenheter här på Zoopet.

    Kommentar

    • Inger H

      • December 2008
      • 11247


      Jag har sålt två av mina tre kar, det tredje 144-liters - mitt favoritkar med ljusramper och sunriser är fortfarande kvar efter att ha legat ute på ett antal försäljningsidor. Folk tror att man ska skänka bort sina kar, men det tänker jag inte göra. Med priset som jag har satt ut kommer jag att förlora 5000kr.
      Det svider att sätta ut detta kar bland allt annat skrot som vi har i föråden. Kanske ändå att jag skulle fylla det med något...

      //Inger
      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

      Kommentar

      • Ekenberg
        • December 2017
        • 3910

        Släpp inte den tanken Inger, det är klart att du skall behålla ditt favoritkar och fylla det med något. Jag saknar dig och dina vackra kar här på forumet och jag är säker på att det är fler än jag.

        och du, bara att du har funderingen visar ju att du inte är helt färdig ännu. Vi vill ha mer Inger på forumet.

        Kommentar

        • Nando

          • October 2017
          • 6050

          Håller helt med Thomas! Vi pratade faktiskt om det idag när vi sågs - att vi saknar dina inlägg

          Kommentar

          • Inger H

            • December 2008
            • 11247

            Thomas och Nando, jag saknar er få som brukar följa min tråd väldigt mycket .

            //Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

            Kommentar

            • Ekenberg
              • December 2017
              • 3910

              Ursprungligen postat av Inger H
              Thomas och Nando, jag saknar er få som brukar följa min tråd väldigt mycket .

              //Inger
              Vet du, jag tror det är många fler som följer trådarna än som skriver i dem. Tyvärr är inte forumet längre så som det var när jag började skriva här. Idag är vi inte många som aktivt skriver men många fler följer och läser.
              Och vi få som är aktiva får försöka sporra varandra.

              Kommentar

              • Inger H

                • December 2008
                • 11247

                Ursprungligen postat av Ekenberg

                Vet du, jag tror det är många fler som följer trådarna än som skriver i dem. Tyvärr är inte forumet längre så som det var när jag började skriva här. Idag är vi inte många som aktivt skriver men många fler följer och läser.
                Och vi få som är aktiva får försöka sporra varandra.


                //Inger
                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                Kommentar

                • ICC
                  • November 2006
                  • 1310

                  Vad lustigt att du gör ett inlägg just idag Inger. Som du kanske förstått så sågs Thomas, Nando och jag för en träff idag. Och du kom faktiskt på tal och att du var saknad.
                  Så fler inlägg tack och sluta fundera, bara se till å inred ditt 144 liters. Vi följer gärna!

                  Kommentar

                  • Nando

                    • October 2017
                    • 6050

                    Japp, vi följer

                    Kommentar

                    • Plejaderna
                      • March 2007
                      • 347

                      Och du har en ny följare med.
                      Omnia vincit amor; et nos cedamus amori

                      Kommentar

                      • Mats Bryzell

                        • February 2007
                        • 18956

                        Ja, kom igen Inger! Det vore kul om du åtminstone hade en balja igång.

                        Kommentar

                        • Inger H

                          • December 2008
                          • 11247

                          Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                          Ja, kom igen Inger! Det vore kul om du åtminstone hade en balja igång.
                          Tack alla för "hejapå", det värmer . Har jag sagt förut att jag är liiite för impulsiv ibland, det har jag bestämt gjort. Karet är ju ganska så litet, frågan är vad jag ska ha för invånare, men jag är ju inte där är. Precis som förra gången har jag gett bort alla rötter, det var en hel del så nya måste köpas.

                          //Inger
                          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                          Kommentar

                          • Ekenberg
                            • December 2017
                            • 3910

                            Känner till det där med impulsiv . Men som sagt, Kör bara kör. I din takt naturligtvis , jag skall inte stressa på.

                            Kommentar

                            • cambru

                              • September 2008
                              • 209

                              Jag är ännu en av dom som saknar dina inlägg, hoppas känslan att inreda favoritkaret infinner sig

                              Kommentar

                              • Inger H

                                • December 2008
                                • 11247

                                Ursprungligen postat av cambru
                                Jag är ännu en av dom som saknar dina inlägg, hoppas känslan att inreda favoritkaret infinner sig
                                Tack Camilla, känslan har, tro det eller ej redan infunnit sig

                                //Inger

                                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...