Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Inger H

    • December 2008
    • 11247

    Ursprungligen postat av PiaJo


    Nope... ser bara fyrkanter men inga bilder
    Nähä, då vet jag inte vad felet är, jag kan se dom i min mobil i alla fall. Där fick jag för att jag uppdaterade

    //Inger
    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

    Kommentar

    • c90368

      • September 2006
      • 5973

      Var har du laddat upp bilderna?
      Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
      http://www.youtube.com/user/c90368
      /Maths

      Kommentar

      • Inger H

        • December 2008
        • 11247

        Ursprungligen postat av c90368
        Var har du laddat upp bilderna?
        Klickar på symbolen på höger sida till vänster om A:t, sedan överför bilagor.

        //Inger
        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

        Kommentar

        • Inger H

          • December 2008
          • 11247

          Förmodligen inte svaret på din fråga Maths. Jag har laddat upp bilderna i datorn, kan det vara rätt svar

          //Inger
          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

          Kommentar

          • c90368

            • September 2006
            • 5973

            Tittade på skillnaden mellan de bilder du lagt in tidigare och det ser ut så här:

            https://www.zoopet.com/forum/filedat...826&type=small

            https://www.zoopet.com/forum/filedat...4&d=1571399719


            Den undre länken är gammal bild som fungerar och den övre är ny. Uppenbarligen är de nya bilderna inlagda som små bilder (thumbnail) och vad jag kan avläsa i koden som jag kan få fram på sidan kan inte forum sidan (Chrome webbläsare) avläsa dessa bilder. Att det fungerar i telefonen beror på att webbläsaren i telefonen avkodar bilderna, små bilder är ju ett måste i telefonerna.


            Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
            http://www.youtube.com/user/c90368
            /Maths

            Kommentar

            • Inger H

              • December 2008
              • 11247

              Du har helt rätt, jag förminskade bilderna igår från 1920x1280 till 720x480, jag testar att göra dom störe igen, funkar det?

              //Inger
              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

              Kommentar

              • Nando

                • October 2017
                • 6050

                Tror inte det funkar. Jag kan inte se dem i alla fall

                Kommentar

                • Inger H

                  • December 2008
                  • 11247

                  Jag testar att lägga upp bilderna igen för er som det inte funkar för. Texten till bilderna finns på föregående sida # 9295

                  Klicka på bilden för större storlek  Namn:	        IMG_0076.JPG Visningar:	0 Storlek:	352.7 kB ID:     	2410741Klicka på bilden för större storlek  Namn:	        IMG_0084.JPG Visningar:	0 Storlek:	320.5 kB ID:     	2410742Klicka på bilden för större storlek  Namn:	        IMG_0088.JPG Visningar:	0 Storlek:	365.1 kB ID:     	2410743Klicka på bilden för större storlek  Namn:	        IMG_0091.JPG Visningar:	0 Storlek:	367.9 kB ID:     	2410744Klicka på bilden för större storlek  Namn:	        IMG_0102.JPG Visningar:	0 Storlek:	341.1 kB ID:     	2410745Klicka på bilden för större storlek  Namn:	        IMG_0103.JPG Visningar:	0 Storlek:	314.2 kB ID:     	2410746Klicka på bilden för större storlek  Namn:	        IMG_0114.JPG Visningar:	0 Storlek:	316.2 kB ID:     	2410747
                  Senast redigerad av Inger H; 19 November 2019, 21:40.
                  "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                  Kommentar

                  • ICC
                    • November 2006
                    • 1310

                    Nu ser man bilderna, snygga Apistos och kolglödstetror.
                    Förresten, ett enkelt sätt att få rätt storlek på bilderna är att maila bilderna till sig själv. Typ från sin privata mail till jobbets. Sedan kopierar man bilden från mottagamailen till hårddisk/bilder. Sedan från Zoopet Överför bilagor hämtar du bilderna från hårddisken. Superbra och enkelt.

                    Kommentar

                    • Nando

                      • October 2017
                      • 6050

                      Tack Inger! Nu ser jag! Vilka otroligt fina apor! Kolglöden är också vacker . Förstår att det måste kännas jättespännande. Håll oss uppdaterade!

                      Kommentar

                      • Inger H

                        • December 2008
                        • 11247

                        Ursprungligen postat av ICC
                        Nu ser man bilderna, snygga Apistos och kolglödstetror.
                        Förresten, ett enkelt sätt att få rätt storlek på bilderna är att maila bilderna till sig själv. Typ från sin privata mail till jobbets. Sedan kopierar man bilden från mottagamailen till hårddisk/bilder. Sedan från Zoopet Överför bilagor hämtar du bilderna från hårddisken. Superbra och enkelt.
                        Tack för tipset ICC

                        //Inger
                        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                        Kommentar

                        • Inger H

                          • December 2008
                          • 11247

                          Ursprungligen postat av Nando
                          Tack Inger! Nu ser jag! Vilka otroligt fina apor! Kolglöden är också vacker . Förstår att det måste kännas jättespännande. Håll oss uppdaterade!
                          Skönt att det funkar nu, ja visst är dom fina

                          //Inger
                          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                          Kommentar

                          • Inger H

                            • December 2008
                            • 11247

                            Maths, tack så jättemycket för hjälpen, guld värt när jag inte fattar själv

                            //Inger
                            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                            Kommentar

                            • Ekenberg
                              • December 2017
                              • 3910

                              Åh dina underbara foton, har väntat på att du skall lyckas men inte haft råd att ge. Jag lyckas ju med mina suddiga bilder, men när det kommer till filmer går jag alltid bet. Jättefina Inger.

                              Kommentar

                              • cambru

                                • September 2008
                                • 209

                                Vad roligt att bilderna blev synliga! Mycket vackra fiskar ihop med en duktig fotograf, dagen kan inte börja bättre Utfärgade kolglödstetror är så otroligt vackra.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...