Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Nando

    • October 2017
    • 6050

    Snyggt!

    Kommentar

    • Inger H

      • December 2008
      • 11247

      Ursprungligen postat av c90368
      Som det ser ut nu saknas något i vänsterhörnet, men det kommer svärdplantorna ta hand om, smart placerade. I övrigt


      //Inger
      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

      Kommentar

      • Mats Bryzell

        • February 2007
        • 18956

        Håller med övriga!

        Kommentar

        • Mats Bryzell

          • February 2007
          • 18956

          Inger, en grej till; känner du dig tillfreds?
          Vad jag menar med frågan är om du känner att inredningen är en god grundplåt att jobba vidare på när saker och ting har mognat - växter vuxit upp lite mer och karet har lummat till sig?
          När man inreder tycker jag att det är viktigt att man känner; "japp, där sitter det - nu kan det med små finjusteringar bara bli bättre"!
          Jag tycker du har skapat något riktigt fint i ditt kar och hissar alla tummar jag har!

          Kommentar

          • Inger H

            • December 2008
            • 11247

            Ursprungligen postat av Mats Bryzell
            Inger, en grej till; känner du dig tillfreds?
            Vad jag menar med frågan är om du känner att inredningen är en god grundplåt att jobba vidare på när saker och ting har mognat - växter vuxit upp lite mer och karet har lummat till sig?
            När man inreder tycker jag att det är viktigt att man känner; "japp, där sitter det - nu kan det med små finjusteringar bara bli bättre"!
            Jag tycker du har skapat något riktigt fint i ditt kar och hissar alla tummar jag har!
            Ja faktiskt känner jag mig tillfreds med inredningen . Tycker du att jag ska justera om någonstans?

            //Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

            Kommentar

            • Mats Bryzell

              • February 2007
              • 18956

              Ursprungligen postat av Inger H
              Ja faktiskt känner jag mig tillfreds med inredningen . Tycker du att jag ska justera om någonstans?
              //Inger
              Nej, det är finfint som det är.
              Du ser karet irl framför dig och kan lätt avgöra om det behövs några justeringar nu, eller senare.
              Det viktiga nu är att du känner att det sitter så som du har tänkt dig, eller visualiserat, scejpen, för att senare (om det behövs) göra finjusteringar.
              Det vi sysslar med nu, alltså; att titta på en inredning och värdera denna utifrån bilder, är mycket svårt. Det säger sig självt att alla som medverkar i denna process hade gjort något annorlunda, efter sin egna preferenser.
              Nu känner du dig nöjd och tillfreds och då är allt i sin ordning!

              Kommentar

              • Inger H

                • December 2008
                • 11247

                Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                Nej, det är finfint som det är.
                Du ser karet irl framför dig och kan lätt avgöra om det behövs några justeringar nu, eller senare.
                Det viktiga nu är att du känner att det sitter så som du har tänkt dig, eller visualiserat, scejpen, för att senare (om det behövs) göra finjusteringar.
                Det vi sysslar med nu, alltså; att titta på en inredning och värdera denna utifrån bilder, är mycket svårt. Det säger sig självt att alla som medverkar i denna process hade gjort något annorlunda, efter sin egna preferenser.
                Nu känner du dig nöjd och tillfreds och då är allt i sin ordning!
                Känns skönt att det är klart, nästa roliga är att sätta sig och kolla på vilka inkörningstetror (hemskt att kalla dom så egentligen) jag vill ha .

                //Inger
                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                Kommentar

                • Inger H

                  • December 2008
                  • 11247

                  Ursprungligen postat av Nando
                  Snyggt!
                  Tack

                  //Inger
                  "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                  Kommentar

                  • LoGeek
                    • September 2008
                    • 1651

                    Mycket fint Inger!

                    Jag har bara konstgjord bakgrund i ett av mina kar, men det är ju onekligen så att det blir mycket snyggare redan från början, istället för att en ensfärgad bakgrund lyser igenom.

                    Kommentar

                    • Inger H

                      • December 2008
                      • 11247

                      Ursprungligen postat av LoGeek
                      Mycket fint Inger!

                      Jag har bara konstgjord bakgrund i ett av mina kar, men det är ju onekligen så att det blir mycket snyggare redan från början, istället för att en ensfärgad bakgrund lyser igenom.
                      Tycker du, vad glad jag blir . Jag har svart bakgrund i mina två andra kar, skulle vilja ha det i detta kar också, men karet är ett par år och just då ville jag ha denna bakgrund.

                      //Inger
                      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                      Kommentar

                      • Nando

                        • October 2017
                        • 6050

                        God morgon! Har du bestämt dig för vilken sorts tetra du ska köpa?

                        Kommentar

                        • Inger H

                          • December 2008
                          • 11247

                          Ursprungligen postat av Nando
                          God morgon! Har du bestämt dig för vilken sorts tetra du ska köpa?
                          Oj vad tidig du är . Det blir gulröd Riotetra om dom finns kvar.

                          //Inger
                          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                          Kommentar

                          • Nando

                            • October 2017
                            • 6050

                            Kul, det ser ut som en fin tetra!

                            Kommentar

                            • Inger H

                              • December 2008
                              • 11247

                              Ursprungligen postat av Nando
                              Kul, det ser ut som en fin tetra!


                              //Inger
                              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                              Kommentar

                              • Nando

                                • October 2017
                                • 6050

                                Har du några nya bilder på karet? Kanske med några fina tetror i ?

                                Kommentar

                                Arbetssätt...