Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Inger H

    • December 2008
    • 11247

    Ursprungligen postat av LindaAlgo

    Nä, man ska vara glad för att den möjligheten finns i alla fall.
    Japp

    //inger
    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

    Kommentar

    • Inger H

      • December 2008
      • 11247

      Ursprungligen postat av Nando
      Kul att några är kvar i alla fall! Undrar om det där med hur duktiga honorna är på att vakta är en fråga om personlighet eller övning. Kanske en kombination av båda.
      Jag gissar på personlighet

      //Inger
      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

      Kommentar

      • Nando

        • October 2017
        • 6054

        Du har säkert rätt!

        Kommentar

        • Nando

          • October 2017
          • 6054

          Är det några småttingar kvar nu? Hur är det annars i karen?

          Kommentar

          • Inger H

            • December 2008
            • 11247

            Ursprungligen postat av Nando
            Är det några småttingar kvar nu? Hur är det annars i karen?
            Har inte sett några småttingar alls nu på ett par dagar.
            Jag fick tömma det större karet eftersom jag måste ta filtret därifrån och sätta det i apistokaret. Jag slarvade och hade ju av impellpinnen i det filtret. Sen strular postnord (som vanligt) med den beställda pinnen (och lite fler prylar). Dom påstår att dom har skickat aviseringar om att paketet finns att hämta, men jag har varken fått postavisering eller avisering via sms. På dessa aviseringar står det fyra siffror som är någon sorts legitimation att just jag är jag. Paketet fanns att hämta den 29/8 men jag får inte ut paketet på bara mitt namn, blir aningen trött och irriterad. Har kontaktat leverantören, på den vägen är det.

            //Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

            Kommentar

            • Nando

              • October 2017
              • 6054

              Vad jobbigt med sådant poststrul . Hoppas att det ordnar sig så du får dina grejer. Minns att du haft motsvarande problem tidigare - var det inte en bakgrund som tog evigheter att få och sedan var den trasig?

              Då är väl småttingarna uppätna, tråkigt men nästan oundvikligt när man har andra fiskar också.

              Kommentar

              • Inger H

                • December 2008
                • 11247

                Ursprungligen postat av Nando
                Vad jobbigt med sådant poststrul . Hoppas att det ordnar sig så du får dina grejer. Minns att du haft motsvarande problem tidigare - var det inte en bakgrund som tog evigheter att få och sedan var den trasig?

                Då är väl småttingarna uppätna, tråkigt men nästan oundvikligt när man har andra fiskar också.
                Nu har det löst sig med mitt paket, jag ringde just till utlämningsstället och var aningen grinig å det hjälpte
                Japp, jag skrev en hel roman om den bakgrunden - grinig och lite till då också

                //Inger
                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                Kommentar

                • LindaAlgo
                  • July 2015
                  • 1373

                  Vad skönt att det ordnade sig. Ibland hjälper det att vara lite grinig! Vilket kar ska bakgrunden vara till?
                  Med vänlig hälsning Linda

                  Kommentar

                  • Nando

                    • October 2017
                    • 6054

                    Fint att du ordnade det!

                    Kommentar

                    • Inger H

                      • December 2008
                      • 11247

                      Ursprungligen postat av LindaAlgo
                      Vad skönt att det ordnade sig. Ibland hjälper det att vara lite grinig! Vilket kar ska bakgrunden vara till?
                      Den bakgrunden Linda har en historia sen ett antal år tebax

                      //Inger
                      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                      Kommentar

                      • Nando

                        • October 2017
                        • 6054

                        Har du dragit igång det större karet igen nu? Funkar de nya delarna?

                        Kommentar

                        • Inger H

                          • December 2008
                          • 11247

                          Ursprungligen postat av Nando
                          Har du dragit igång det större karet igen nu? Funkar de nya delarna?
                          Jag ska börja med att inreda 250 på nytt i morrn. Japp, har satt dit den nya impellpinnen i filtret som ska vara i apiskaret. Bara att hoppas på att detta helt rengjorda filter inte ställer till några problem nu. Fast om det nu gör det så ska jag väl ha något att göra i höst med. Jag är ju trots allt van med att problem dyker upp då å då
                          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                          Kommentar

                          • Nando

                            • October 2017
                            • 6054

                            Vad roligt! Ska bli kul att se hur du får till det!

                            Du hanterar säkert ev. problem bra!

                            Kommentar

                            • Inger H

                              • December 2008
                              • 11247

                              En liten bit på väg i alla fall...

                              Klicka på bilden för större version

Namn: DSCN2464.JPG
Visningar: 203
Storlek: 571,2 KB
ID: 2391501
                              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                              Kommentar

                              • Nando

                                • October 2017
                                • 6054

                                Tjusigt! Vilken sand har du?

                                Kommentar

                                Arbetssätt...