Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Inger H

    • December 2008
    • 11247

    Ursprungligen postat av Tommy Vestlie

    Heja Inger, jag håller alla tummar jag kan för dig och dina fjärillar!
    Tusen tack Tommy, alla tummar behövs, dum-tjurig eller inte .

    //Inger
    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

    Kommentar

    • Ekenberg
      • December 2017
      • 3910

      Åh vad kul Inger, hoppas verkligen det funkar nu, jättekul att du vågade så snabbt efter. Jag håller tummarna och säkert alla andra här också...kram

      Kommentar

      • Inger H

        • December 2008
        • 11247

        Ursprungligen postat av Ekenberg
        Åh vad kul Inger, hoppas verkligen det funkar nu, jättekul att du vågade så snabbt efter. Jag håller tummarna och säkert alla andra här också...kram
        Ja Thomas, jag hoppas också att det går min väg nu, kanske får räkna med att någon/några faller bort.
        Kramar räcker långt det .

        //Inger
        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

        Kommentar

        • Nando

          • October 2017
          • 6050

          Åh, vilka roliga nyheter! Hoppas verkligen att det funkar nu! Det är bra att vara lite tjurig tycker jag

          Kommentar

          • Inger H

            • December 2008
            • 11247

            Ursprungligen postat av Nando
            Åh, vilka roliga nyheter! Hoppas verkligen att det funkar nu! Det är bra att vara lite tjurig tycker jag
            Ja de är skoj Nando, kollade just Mats tråd och såg att dina apisar har fått smått. Sug på den karamellen nu och hopas på att några klarar sig - Grattis och lycka till

            //Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

            Kommentar

            • Rufus
              • January 2005
              • 866

              Roligt att höra, det är klart att du ska försöka igen! Förstår att du sitter framför karet och tittar på snyggingarna. Skulle jag också gjort!
              // Annicka

              Kommentar

              • Inger H

                • December 2008
                • 11247

                Ursprungligen postat av Rufus
                Roligt att höra, det är klart att du ska försöka igen! Förstår att du sitter framför karet och tittar på snyggingarna. Skulle jag också gjort!
                Så kul att du läser, just nu tänker jag logiskt - kan ju inte annat än misslyckas, bättre att tänka så kanske

                //Inger
                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                Kommentar

                • Rufus
                  • January 2005
                  • 866

                  Absolut, du vet ju att du ger dem bra förutsättningar för ett gott liv. Så mkt mer går inte att göra.
                  // Annicka

                  Kommentar

                  • Nando

                    • October 2017
                    • 6050

                    Ursprungligen postat av Inger H

                    Ja de är skoj Nando, kollade just Mats tråd och såg att dina apisar har fått smått. Sug på den karamellen nu och hopas på att några klarar sig - Grattis och lycka till

                    //Inger
                    Tack! Det är verkligen roligt att några pyttesmå yngel kan göra en så glad! Gick runt på jobbet och berättade om föräldrarnas omsorger om småttingarna och kände mig lite som en stolt förälder själv. Att kollegorna förmodligen tycker att jag är lite knäpp bjuder jag på!

                    Tycker ditt kar ser toppen ut! Växterna ser ut att frodas och inredningen är jättefin. Tror nog fjärilarna har goda förutsättningar att trivas där. Hur är de vf i färg? Ser de ut som vanliga odlade?

                    Kommentar

                    • Mats Bryzell

                      • February 2007
                      • 18956

                      Härliga nyheter, Inger!

                      Kommentar

                      • Inger H

                        • December 2008
                        • 11247

                        Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                        Härliga nyheter, Inger!
                        Morrn Mats, ja hoppas att det här blir bra nu

                        //Inger
                        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                        Kommentar

                        • Inger H

                          • December 2008
                          • 11247

                          VF fjärilsciklider har inte lika starka färger som odlade, men det gör ingenting, huvudsaken att dom får vara friska

                          //Inger
                          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                          Kommentar

                          • Nando

                            • October 2017
                            • 6050

                            Absolut!

                            Kommentar

                            • Inger H

                              • December 2008
                              • 11247

                              Javaormbusken frodas i karet, men hur kan denna "svåra" Svärdsplanta växa är för mig obegripligt - murrig belysning och ingen växtnäring alls, men bara tacka å ta emot

                              Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_8394.JPG
Visningar: 163
Storlek: 146,5 KB
ID: 2381172Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_8398.JPG
Visningar: 164
Storlek: 123,3 KB
ID: 2381173Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_8409.JPG
Visningar: 174
Storlek: 136,8 KB
ID: 2381174

                              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                              Kommentar

                              • Nando

                                • October 2017
                                • 6050

                                Vad vackert! Det växer och frodas! Hur mår fjärilarna?

                                Kommentar

                                Arbetssätt...