Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • tanteva
    • September 2015
    • 1399

    om än liiite långsamare takt =) man har ju märkt upp trådar man följer så man vet ju om man får svar =) eller något händer

    Kommentar

    • Rufus
      • January 2005
      • 866

      Det är åldern vet du Eva
      // Annicka

      Kommentar

      • KJE
        • August 2013
        • 1066

        Ursprungligen postat av Inger H
        Ja Eva det tycker jag verkligen att ni gör . Så forumet kommer att fortsätta som vanligt tror jag jag, och några få av oss "gamlingar" hänger ju trots allt fortfarande med... .

        //Inger
        Det tycker jag är riktigt roligt, hoppas att fler av dom som skrev som mest förr också kan dyka upp igen, kanske det blir bättre allt eftersom vi närmar oss mer akvarievänliga årstider (höst/vinter) ?
        Min projekttråd: https://www.zoopet.com/forum/forum/-...rikansk-biotop

        Kommentar

        • Inger H

          • December 2008
          • 11247

          Idag har jag beställt en fiskart som jag aldrig har haft någonsin. Återkommer i nästa vecka "grisen i säcken" som vanligt . Jag vill se först i vilken kondition - innan jag berättar.
          Den sista beställningen var ingen hit, hoppas att inte denna är lika bedrövlig.

          //Inger
          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

          Kommentar

          • tanteva
            • September 2015
            • 1399

            vi hoppas det är någre bra... =D min ena cilklid var ju väldigt tunn...men jag har fått för mig det är vanligt.... att dom blir utan mat just när dom skall resa...

            Kommentar

            • Inger H

              • December 2008
              • 11247

              Hoppas också att det blir bra . Fast utan mat just vid resandet, så kan dom ju inte bli tunna...

              //Inger
              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

              Kommentar

              • KJE
                • August 2013
                • 1066

                Ursprungligen postat av Inger H
                Idag har jag beställt en fiskart som jag aldrig har haft någonsin. Återkommer i nästa vecka "grisen i säcken" som vanligt . Jag vill se först i vilken kondition - innan jag berättar.
                Den sista beställningen var ingen hit, hoppas att inte denna är lika bedrövlig.

                //Inger
                Spännande, när dyker den upp?
                Min projekttråd: https://www.zoopet.com/forum/forum/-...rikansk-biotop

                Kommentar

                • Inger H

                  • December 2008
                  • 11247

                  Ursprungligen postat av KJE

                  Spännande, när dyker den upp?
                  På onsdag förhoppningsvis

                  //Inger
                  "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                  Kommentar

                  • Bluewing

                    • August 2012
                    • 10522

                    Hur många beställde du?
                    Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                    Juwel Lido 120

                    Kommentar

                    • Inger H

                      • December 2008
                      • 11247

                      Ursprungligen postat av Bluewing
                      Hur många beställde du?
                      Nja, dessa som hämtades idag är inte arten som jag skrev om i din tråd. Bilder kommer när dom inte är så vettskrämda längre .

                      Arten som beställdes idag, så är antalet 2+2

                      //Inger

                      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                      Kommentar

                      • Bluewing

                        • August 2012
                        • 10522

                        Ok fru secret service. Man får la vänta då.
                        Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                        Juwel Lido 120

                        Kommentar

                        • Inger H

                          • December 2008
                          • 11247

                          Ursprungligen postat av Bluewing
                          Ok fru secret service. Man får la vänta då.
                          Jag vill bara se att mitt vatten kommer att fungera till dessa snyggisar. Så, om jag visar bilder och allt går snett så blir jag ju så jäkla besviken.
                          Jag hämtade ju dessa igår och deras rätta färg har inte visat sig ännu - tålamod Johnny .

                          //Inger
                          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                          Kommentar

                          • PiaJo

                            • August 2009
                            • 13001

                            Spännande, väntar med spänning!

                            skriver inte så ofta men läser nästan allt ni skriver om får zoopet abstinens om jag inte varit inne på några dagar
                            /PIA

                            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                            Kommentar

                            • Inger H

                              • December 2008
                              • 11247

                              Ursprungligen postat av PiaJo
                              Spännande, väntar med spänning!

                              skriver inte så ofta men läser nästan allt ni skriver om får zoopet abstinens om jag inte varit inne på några dagar
                              Hej Pia, kul att du kikar in

                              //Inger
                              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                              Kommentar

                              • Bluewing

                                • August 2012
                                • 10522

                                Ursprungligen postat av Inger H

                                Jag vill bara se att mitt vatten kommer att fungera till dessa snyggisar. Så, om jag visar bilder och allt går snett så blir jag ju så jäkla besviken.
                                Jag hämtade ju dessa igår och deras rätta färg har inte visat sig ännu - tålamod Johnny .

                                //Inger
                                Ja tålamod är ju numera min och din grej, Inger. Så får jag se bilderna inom ett år så är jag så nöjd, så nöjd.
                                Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                                Juwel Lido 120

                                Kommentar

                                Arbetssätt...