Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mu(sic)
    • March 2012
    • 2305

    Ursprungligen postat av Inger H
    Det har varit väldigt kul och framförallt givande med "Mot nya måltråden", men känner nu att den har nått sitt mål...
    Jag känner inte längre något engangemang att skriva i den, arterna jag har just nu gillas inte av dom flesta här - ciklider finns inte längre i mina kar tills vidare.
    Jag kommer säkert igen med en ny tråd och med ett nytt namn till våren.
    Tack alla som har ställt upp till 100% under trådens gång .

    //Inger
    Det blir spännande att se vad den ska handla om

    Kommentar

    • RickardK82
      • August 2013
      • 230

      Ser fram emot det. Fast denna tråd är fortfarande intressant att läsa.

      Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk

      Kommentar

      • Inger H

        • December 2008
        • 11247

        Tack ska ni ha, ses framöver vårkanten .

        //Inger
        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

        Kommentar

        • Mats Bryzell

          • February 2007
          • 18956

          Ursprungligen postat av Inger H
          Det har varit väldigt kul och framförallt givande med "Mot nya måltråden", men känner nu att den har nått sitt mål...
          Jag känner inte längre något engangemang att skriva i den, arterna jag har just nu gillas inte av dom flesta här - ciklider finns inte längre i mina kar tills vidare.
          Jag kommer säkert igen med en ny tråd och med ett nytt namn till våren.
          Tack alla som har ställt upp till 100% under trådens gång .

          //Inger
          Halloj Inger!
          Känner igen mig i mycket du beskriver, men jag tror inte de arter du har i karet nu, och som du verkligen har en skön feeling för (syns på bilderna), har större betydelse. Din tråd är go' att läsa, och jag tittar in regelbundet. Jag har inte mycket att "komma med" när det gäller regnbågsfigurer - men, vill ändå läsa vidare här i din trevliga tråd!
          Om du fortsätter här, eller startar en ny tråd, skall det ändå bli intressant och kul att kolla in vad du håller på med - när det än blir!
          Jag önskar dig en fortsatt helskön lördag och helg!
          Ha det bäst, Inger!

          Kommentar

          • Inger H

            • December 2008
            • 11247

            Tack Mats, ha en skön helg - å ha det bäst du med .
            Kram å tack för all hjälp i tråden!

            //Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

            Kommentar

            • PiaJo

              • August 2009
              • 13001

              Jag kommer att längta till det startas en ny tråd (om nu denna måste "läggas ner" )

              De fiskar du har nu är mycket fina och jag har dessa på jobbet, iallafall samma samma art

              Ha en go lördagskväll Inger!
              /PIA

              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

              Kommentar

              • Inger H

                • December 2008
                • 11247

                Ursprungligen postat av PiaJo
                Jag kommer att längta till det startas en ny tråd (om nu denna måste "läggas ner" )

                De fiskar du har nu är mycket fina och jag har dessa på jobbet, iallafall samma samma art

                Ha en go lördagskväll Inger!
                Detsamma till dig Pia
                Å kram till dig med för alla goa inlägg

                //Inger
                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                Kommentar

                • Bluewing

                  • August 2012
                  • 10522

                  Vill bara tacka för år av skön och stundtals dramatisk läsning. Tänker igenom våra perioder. Du kommer väl ihåg vår diskussatsning t.ex.
                  Sedan tror jag hellre på att döpa om en befintlig tråd när du väl landat. Så vårt forum behöver en Inger-tråd hur som helst.
                  Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                  Juwel Lido 120

                  Kommentar

                  • Inger H

                    • December 2008
                    • 11247

                    Ursprungligen postat av Bluewing
                    Vill bara tacka för år av skön och stundtals dramatisk läsning. Tänker igenom våra perioder. Du kommer väl ihåg vår diskussatsning t.ex.
                    Sedan tror jag hellre på att döpa om en befintlig tråd när du väl landat. Så vårt forum behöver en Inger-tråd hur som helst.
                    Klart att jag kommer ihåg Johnny, nästan så vi grät tillsammans ibland. Discus är fortfarande och kommer alltid att vara min favoritfisk. Jag kollar längtansfullt på alla bilder/filmer som visas i forumet .
                    Kram,

                    //Inger
                    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                    Kommentar

                    • Tommy Vestlie
                      • August 2014
                      • 2097

                      Ursprungligen postat av Inger H
                      Det har varit väldigt kul och framförallt givande med "Mot nya måltråden", men känner nu att den har nått sitt mål...
                      Jag känner inte längre något engangemang att skriva i den, arterna jag har just nu gillas inte av dom flesta här - ciklider finns inte längre i mina kar tills vidare.
                      Jag kommer säkert igen med en ny tråd och med ett nytt namn till våren.
                      Tack alla som har ställt upp till 100% under trådens gång .

                      //Inger
                      På återseende [emoji4]


                      Skickat från min iPhone med Tapatalk
                      Proud member of Aquascapers of Sweden

                      Kommentar

                      • Inger H

                        • December 2008
                        • 11247

                        Måste bara skriva lite trots att tråden ligger i träda. Har gjort VB i mina två kar idag, å plötsligt fick jag syn på ett litet Xiphophorys montezumaeyngel - värmde varmt i hjärtat . Har ju inte sett ett yngel i något av mina kar sen Diskustiden.
                        Har bytt objektiv till macro - bara i fall att bäbisen visar sig igen .

                        //Inger
                        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                        Kommentar

                        • Marten64

                          • July 2012
                          • 1020

                          Ursprungligen postat av Inger H
                          Måste bara skriva lite trots att tråden ligger i träda. Har gjort VB i mina två kar idag, å plötsligt fick jag syn på ett litet Xiphophorys montezumaeyngel - värmde varmt i hjärtat . Har ju inte sett ett yngel i något av mina kar sen Diskustiden.
                          Har bytt objektiv till macro - bara i fall att bäbisen visar sig igen .

                          //Inger
                          Roligt, då hoppas vi på en bild.
                          Själv är jag nöjd efter att ha gjort dubbla vattenbyte idag.
                          /Johan
                          / Johan 720 l. Regnbågsfisk, 375 l. Glossolepis Wanamensis, 142 l. -. Medlem i IRG.

                          Kommentar

                          • PiaJo

                            • August 2009
                            • 13001

                            Åh så roligt!

                            tänk att man kan bli så glad för nåt så litet
                            /PIA

                            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                            Kommentar

                            • Inger H

                              • December 2008
                              • 11247

                              "så litet" har inte visat sig sen vattenbytet

                              //Inger
                              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                              Kommentar

                              • PiaJo

                                • August 2009
                                • 13001

                                Det finns säkert där, blev nog lite skrämt bara.
                                /PIA

                                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...