Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Inger H

    • December 2008
    • 11247

    ...var ska jag skriva IE någonstans, kommer inte upp något där jag kan skriva?

    //Inger
    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

    Kommentar

    • Inger H

      • December 2008
      • 11247

      ...fick upp ett meddelande (vad jag nu klickade på) där det står "du kan tyvärr inte återgå till tidigare version filerna har tagits bort från datorn". Det här är för avancerat för mig tror jag bestämt.

      //Inger
      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

      Kommentar

      • Fanbyalperna

        • September 2005
        • 752

        Tyvärr är det alltid lite barnsjukdomar i nya versoner. Jag uppgraderade til w10, men det blev inte bra. Gjorde en ny ren installation av densamma, men inte heller det blev bra så nu är jag tillbaka till w7. Tror att w10 blir bra så småningom och då kommer jag att uppdatera igen för jag gillade det som fungerade. Jag var trots bättre vetande lite väl snabb den här gången.
        Som webläsare använder jag Firefox, som jag nu kört i många år och är mycket nöjd med och som går att i princip skrädarsy med alla addons och extensions.
        Har kört windows sedan 95:an och varje ny version har haft sina problem i början.
        Har inte alltid rätt, men fel ibland

        Kommentar

        • Inger H

          • December 2008
          • 11247

          Ursprungligen postat av Fanbyalperna
          Tyvärr är det alltid lite barnsjukdomar i nya versoner. Jag uppgraderade til w10, men det blev inte bra. Gjorde en ny ren installation av densamma, men inte heller det blev bra så nu är jag tillbaka till w7. Tror att w10 blir bra så småningom och då kommer jag att uppdatera igen för jag gillade det som fungerade. Jag var trots bättre vetande lite väl snabb den här gången.
          Som webläsare använder jag Firefox, som jag nu kört i många år och är mycket nöjd med och som går att i princip skrädarsy med alla addons och extensions.
          Har kört windows sedan 95:an och varje ny version har haft sina problem i början.
          Låter himla lätt för dig att återgå till W 7 . För mig är ingenting enkelt när det gäller att fippla med datorn, sambon är snäppet värre tyvärr.

          //Inger
          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

          Kommentar

          • Mu(sic)
            • March 2012
            • 2305

            Jag satt i telefon i tre timmar med äldsta grabbens pappa en gång och han pratade mej igenom en total makeover, formatering eller vad det heter. Men han satt och drack vin under tiden så det blev krångligare och krångligare allt eftersom. Det var på den tiden när grabbarna gärna ville hjälpa men inte kunde. Numera kan dom men vill inte [emoji12]


            Skickat från min iPhone med Tapatalk

            Kommentar

            • Inger H

              • December 2008
              • 11247

              Ursprungligen postat av Mu(sic)
              Jag satt i telefon i tre timmar med äldsta grabbens pappa en gång och han pratade mej igenom en total makeover, formatering eller vad det heter. Men han satt och drack vin under tiden så det blev krångligare och krångligare allt eftersom. Det var på den tiden när grabbarna gärna ville hjälpa men inte kunde. Numera kan dom men vill inte [emoji12


              Skickat från min iPhone med Tapatalk
              Jag struntar i det här nu.
              Några av tangenterna strular - a med en prick på toppen funkar inte längre, har försökt idag att fa (skall vara en prick över a:et) till det men utan resultat.
              Min kära gamla laptop har en hel del ar på nacken, så nu har impulsiva jag beställt en ny. Jag vägrar att ha internet i mobilen - och vägrar även surfplatta, sån är jag .

              //Inger
              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

              Kommentar

              • flygrc
                • June 2006
                • 2755

                Ursprungligen postat av Inger H
                Jag struntar i det här nu.
                Några av tangenterna strular - a med en prick på toppen funkar inte längre, har försökt idag att fa (skall vara en prick över a:et) till det men utan resultat.
                Min kära gamla laptop har en hel del ar på nacken, så nu har impulsiva jag beställt en ny. Jag vägrar att ha internet i mobilen - och vägrar även surfplatta, sån är jag .

                //Inger
                Av samma anledning som jag? Jösses vad ofräscht det är med surfplatta, alltid kladdig skärm eller att det tar sån j-a tid att skriva på den
                https://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=159029
                Nr 11.. Infinity 153, 900 l blivande SA.

                Kommentar

                • Inger H

                  • December 2008
                  • 11247

                  Ursprungligen postat av flygrc
                  Av samma anledning som jag? Jösses vad ofräscht det är med surfplatta, alltid kladdig skärm eller att det tar sån j-a tid att skriva på den
                  Haha, härligt med en "jämlike", fast jag tror inte att så många håller med oss .

                  //Inger
                  "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                  Kommentar

                  • Mu(sic)
                    • March 2012
                    • 2305

                    Ursprungligen postat av Inger H
                    Haha, härligt med en "jämlike", fast jag tror inte att så många håller med oss .

                    //Inger
                    Jag använder helst datorn. Men min är också gammal och jag skulle behöva en ny men det är inte prio ett direkt. Så ibland blir det telefonen

                    Kommentar

                    • admin
                      Christian Alfredsson

                      • November 2004
                      • 11215

                      Ursprungligen postat av Inger H
                      Jag struntar i det här nu.
                      Några av tangenterna strular - a med en prick på toppen funkar inte längre, har försökt idag att fa (skall vara en prick över a:et) till det men utan resultat.
                      Min kära gamla laptop har en hel del ar på nacken, så nu har impulsiva jag beställt en ny. Jag vägrar att ha internet i mobilen - och vägrar även surfplatta, sån är jag .

                      //Inger
                      Då väntar vi med lite support till den nya kommer. Tyvärr är det troligen Windows 10 på den om du inte dragit till med en Mac.
                      Christian Alfredsson
                      Tekniskt ansvarig Zoopet

                      Kommentar

                      • Inger H

                        • December 2008
                        • 11247

                        Ursprungligen postat av admin
                        Då väntar vi med lite support till den nya kommer. Tyvärr är det troligen Windows 10 på den om du inte dragit till med en Mac.
                        Nope W 8.

                        //Inger
                        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                        Kommentar

                        • admin
                          Christian Alfredsson

                          • November 2004
                          • 11215

                          Ursprungligen postat av Inger H
                          Nope W 8.

                          //Inger
                          Jag vill påstå att den är jobbigast av de alla. Windows 10 är mer lik Windows 7, men det går ju uppgradera. Däremot är Windows 7 inget alternativ.
                          Christian Alfredsson
                          Tekniskt ansvarig Zoopet

                          Kommentar

                          • Inger H

                            • December 2008
                            • 11247

                            Ursprungligen postat av admin
                            Jag vill påstå att den är jobbigast av de alla. Windows 10 är mer lik Windows 7, men det går ju uppgradera. Däremot är Windows 7 inget alternativ.
                            Det är Hp:n jag har beställt. Bra eller dålig?

                            Vi har utsett bästa laptops 2024 i olika prisklasser för att du ska hitta bärbar dator bäst i test för dig - till bästa pris! Läs vår jämförelse här!


                            //Inger
                            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                            Kommentar

                            • admin
                              Christian Alfredsson

                              • November 2004
                              • 11215

                              Blir säkert kanon. Jag valde en liknande i våras när dottern skulle ha dator.
                              Christian Alfredsson
                              Tekniskt ansvarig Zoopet

                              Kommentar

                              • Inger H

                                • December 2008
                                • 11247

                                Ursprungligen postat av admin
                                Blir säkert kanon. Jag valde en liknande i våras när dottern skulle ha dator.
                                Haha, ja din dotter är säkert bra mycket kunnigare än vad jag är .

                                //Inger
                                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...