Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • admin
    Christian Alfredsson

    • November 2004
    • 11215

    Ursprungligen postat av Inger H
    Så här ser dom ut mina nya beställda dyrgripar. Kolla vilken vacker ryggfena .
    Jag tycker också de är väldigt vackra. Oerhört länge sedan jag hade svärdbärare, men man blir sugen!
    Christian Alfredsson
    Tekniskt ansvarig Zoopet

    Kommentar

    • Inger H

      • December 2008
      • 11247

      Ursprungligen postat av admin
      Jag tycker också de är väldigt vackra. Oerhört länge sedan jag hade svärdbärare, men man blir sugen!
      Då är det dags att du skaffar några Christian .

      //Inger
      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

      Kommentar

      • PiaJo

        • August 2009
        • 13001

        Mycket fina är det montesumae?
        /PIA

        Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

        Kommentar

        • Mu(sic)
          • March 2012
          • 2305

          Åååh dom där var fina [emoji2]


          Skickat från min iPhone med Tapatalk

          Kommentar

          • Inger H

            • December 2008
            • 11247

            Helt rätt Pia .

            //Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

            Kommentar

            • Inger H

              • December 2008
              • 11247

              Ursprungligen postat av Mu(sic)
              Åååh dom där var fina [emoji2]


              Skickat från min iPhone med Tapatalk
              Ja visst är dom .

              //Inger
              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

              Kommentar

              • Mu(sic)
                • March 2012
                • 2305

                Det finns såååå många fiskar som jag vill ha nu så jag måste försöka förhandla upp lönen några tusen [emoji16]


                Skickat från min iPhone med Tapatalk

                Kommentar

                • Inger H

                  • December 2008
                  • 11247

                  Ursprungligen postat av Mu(sic)
                  Det finns såååå många fiskar som jag vill ha nu så jag måste försöka förhandla upp lönen några tusen [emoji16]


                  Skickat från min iPhone med Tapatalk
                  Ja, man blir sugen på nya fiskar när hösten är på gång .

                  //Inger
                  "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                  Kommentar

                  • PiaJo

                    • August 2009
                    • 13001

                    Ursprungligen postat av Inger H
                    Ja, man blir sugen på nya fiskar när hösten är på gång .

                    //Inger
                    Precis, jag har en go inköpslista
                    hae beställt lite fisk som kommer på fredag, håller tummarna att jag får ett sms på fredagsförmiddagen
                    /PIA

                    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                    Kommentar

                    • Jesper Broman
                      • November 2012
                      • 3445

                      Ursprungligen postat av Inger H
                      Ja, man blir sugen på nya fiskar när hösten är på gång .

                      //Inger
                      Det blir man verkligen

                      Kommentar

                      • Inger H

                        • December 2008
                        • 11247

                        Hur dum får man/jag egentligen vara. Windows har tjatat på mig stup i kvart - att jag skall uppdatera till Windows 10. Så då gjorde jag det igår - tyvärr...
                        Jag som är hur dålig som helst gällande datorer, allt har ju liksom funkat hela tiden före W 10. Men W lovade ju att det skulle bli hur bra som helst med den nya uppdateringen och dess funktioner...

                        Men icke, jag kan inte skicka bilder längre - "öppna med" har helt försvunnit.
                        Nu finns bara "Aktuella händelser och samling" gällande mina bilder, som inte längre är klickbara.
                        Så, jag kan inte gå tillbaka till hederliga Windows 7 på en månad från igår när jag uppdaterade till W 10 . Så inga bilder från mig på bra länge. (är nog dags att byta bort min laptop - har väldiga problem med å:et som kärvar hela tiden )
                        Skulle behöva en Christian här och nu .

                        //Inger
                        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                        Kommentar

                        • admin
                          Christian Alfredsson

                          • November 2004
                          • 11215

                          Inga bilder! Säg bara till om du vill ha hjälp. Kan fjärrstyra din dator via www.teamviewer.com
                          Christian Alfredsson
                          Tekniskt ansvarig Zoopet

                          Kommentar

                          • Inger H

                            • December 2008
                            • 11247

                            Ursprungligen postat av admin
                            Inga bilder! Säg bara till om du vill ha hjälp. Kan fjärrstyra din dator via www.teamviewer.com
                            Du har PM Christian!

                            //Inger
                            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                            Kommentar

                            • Webo
                              • August 2014
                              • 1968

                              Jag skulle gissa på att du använder Edge webbläsaren och inte Internet Explorer. För att hitta den så trycker du på Windows flaggan längst nere till vänster och sedan börjar du skriva internet Explorer så kommer den fram och du högerklickar på den och väljer fäst i aktivitetsfältet. Nu kommer du alltid att ha den i aktivitetsfältet så du snabbt kan starta den. Sedan ska du trycka på Windows flaggan igen och skriva standardprogram och välja internet i vänstra sidan och sedan trycka på den och trycka på ställ in standardprogram (eller vad den heter) på höger sida och sedan trycka ok i det som poppar upp. Sedan används alltid internet Explorer till webbsidor


                              Skickat från min SGP311 via Tapatalk
                              Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.

                              Kommentar

                              • Inger H

                                • December 2008
                                • 11247

                                Ursprungligen postat av Webo
                                Jag skulle gissa på att du använder Edge webbläsaren och inte Internet Explorer. För att hitta den så trycker du på Windows flaggan längst nere till vänster och sedan börjar du skriva internet Explorer så kommer den fram och du högerklickar på den och väljer fäst i aktivitetsfältet. Nu kommer du alltid att ha den i aktivitetsfältet så du snabbt kan starta den. Sedan ska du trycka på Windows flaggan igen och skriva standardprogram och välja internet i vänstra sidan och sedan trycka på den och trycka på ställ in standardprogram (eller vad den heter) på höger sida och sedan trycka ok i det som poppar upp. Sedan används alltid internet Explorer till webbsidor


                                Skickat från min SGP311 via Tapatalk
                                Puhh, du menar att jag ska kunna fixa det du beskriver . Jag tänker försöka i alla fall. Hum, blir Edge automatisk webbläsare med Windows 10 - då har jag både Edge och Chrome i så fall .
                                Jag har ingen flagga kvar nere till vänster utan ett fönster, med det spelar väl ingen roll?

                                //Inger
                                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...