Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Inger H

    • December 2008
    • 11247

    Ursprungligen postat av HWH
    De trodde kanske -+-=+

    Trist när man är beroende av att beställa fisk
    Japp, så kan det nog vara Helena.

    //inger
    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

    Kommentar

    • Inger H

      • December 2008
      • 11247

      Ursprungligen postat av Mu(sic)
      Jag hänger med
      Jag vet det Cathrin - hänger med dig jag med .

      //Inger
      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

      Kommentar

      • Bluewing

        • August 2012
        • 10522

        Det finns fler som gärna hänger här även om man inte kan tillföra en molekyl apistogrammakunskap
        Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
        Juwel Lido 120

        Kommentar

        • Inger H

          • December 2008
          • 11247

          Jag vet det Johnny
          Nu har jag fotat bara för din skull, kan säga, att få med dessa på bild är bara det en stor konst . Dom är inte stilla en sekund, är nog dom mest svårfotade fiskar som jag har haft. För att apisarna ska få i sig någon mat över huvud taget, så får jag ta en lång pincett och pula ner maten bland rötterna, men dom trivs utmärkt tillsammans .
          Bifogade filer
          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

          Kommentar

          • Mu(sic)
            • March 2012
            • 2305

            Jäddrar va fina [emoji2]

            Kommentar

            • Inger H

              • December 2008
              • 11247

              Ursprungligen postat av Mu(sic)
              Jäddrar va fina [emoji2]
              .

              //Inger
              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

              Kommentar

              • Bluewing

                • August 2012
                • 10522

                Otroligt gracila och vackra fiskar du har, Inger. Blir mycket motiverad att äga sådana!

                Ja när det gäller regnbågar är det väl en bedrift att få fodret sjunka i 10 cm i vattnet oavsett mängd De nya, beter de sig annorlunda än dina andra regnbågar?
                Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                Juwel Lido 120

                Kommentar

                • Mats Bryzell

                  • February 2007
                  • 18956

                  Jag kollar också tråden varje dag, ville liksom bara säga det!
                  Jättefina bilder, du är en toppenfotograf, Inger!

                  Kommentar

                  • Inger H

                    • December 2008
                    • 11247

                    Ursprungligen postat av Bluewing
                    Otroligt gracila och vackra fiskar du har, Inger. Blir mycket motiverad att äga sådana!

                    Ja när det gäller regnbågar är det väl en bedrift att få fodret sjunka i 10 cm i vattnet oavsett mängd De nya, beter de sig annorlunda än dina andra regnbågar?
                    Fast dom är inte så nya, har nog haft dom i snart två månader tror jag (måste kolla det). Det är samma piggisar som dom större och lika glupska - vill ha fler av dessa småttingar .

                    //Inger
                    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                    Kommentar

                    • Inger H

                      • December 2008
                      • 11247

                      Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                      Jag kollar också tråden varje dag, ville liksom bara säga det!
                      Jättefina bilder, du är en toppenfotograf, Inger!


                      //Inger
                      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                      Kommentar

                      • Bluewing

                        • August 2012
                        • 10522

                        Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

                        Ursprungligen postat av Inger H
                        Fast dom är inte så nya, har nog haft dom i snart två månader tror jag (måste kolla det). Det är samma piggisar som dom större och lika glupska - vill ha fler av dessa småttingar .

                        //Inger
                        Men nu köper du ju regnbågar var och varannan vecka så det är inte helt enkelt att hänga med i denna regnbågstsunami
                        Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                        Juwel Lido 120

                        Kommentar

                        • ansjo
                          • November 2005
                          • 29967

                          Fy vad tråkigt att beställa fisk, och sedan få fel sort...då hade även jag tröttnat!

                          Snygga bilder annars!
                          /Anders

                          Medlem i NCS - givetvis!

                          Kommentar

                          • Tommy Vestlie
                            • August 2014
                            • 2097

                            Ursprungligen postat av Inger H
                            Jag vet det Johnny
                            Nu har jag fotat bara för din skull, kan säga, att få med dessa på bild är bara det en stor konst . Dom är inte stilla en sekund, är nog dom mest svårfotade fiskar som jag har haft. För att apisarna ska få i sig någon mat över huvud taget, så får jag ta en lång pincett och pula ner maten bland rötterna, men dom trivs utmärkt tillsammans .
                            Toppenfina bilder!
                            Proud member of Aquascapers of Sweden

                            Kommentar

                            • Inger H

                              • December 2008
                              • 11247

                              Ursprungligen postat av Bluewing
                              Men nu köper du ju regnbågar var och varannan vecka så det är inte helt enkelt att hänga med i denna regnbågstsunami
                              Nu överdriver du allt lite Johnny - fast kan erkänna att dessa vackra regnbågar ger ett stort ha-begär. Fast mellan dig och mig, så verkar väldigt få att gilla dom .

                              Anders; det går inte att tröttna, när man som jag och flera med mig bor där vi bor - i norrland alltså. Det är smällar vi får ta...tyvärr .

                              Tommy, tack för att du gillar bilderna, trots att dom inte är några höjdare precis .

                              //Inger
                              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                              Kommentar

                              • Tommy Vestlie
                                • August 2014
                                • 2097

                                Ursprungligen postat av Inger H
                                Nu överdriver du allt lite Johnny - fast kan erkänna att dessa vackra regnbågar ger ett stort ha-begär. Fast mellan dig och mig, så verkar väldigt få att gilla dom .

                                Anders; det går inte att tröttna, när man som jag och flera med mig bor där vi bor - i norrland alltså. Det är smällar vi får ta...tyvärr .

                                Tommy, tack för att du gillar bilderna, trots att dom inte är några höjdare precis .

                                //Inger
                                Tycker du är lite modest nu, tycker du fått till det kanon men tanke på hur oerhört svart det är att fånga snabba fiskar som detta på bild.
                                Proud member of Aquascapers of Sweden

                                Kommentar

                                Arbetssätt...