Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Inger H

    • December 2008
    • 11247

    Ursprungligen postat av Mr Woods
    Turkisk yoghurt, vatten och salt! Svingott och jättenyttigt!
    Finns tydligen en massa olika fabrikat, men det står "Ayran" på allihop.

    Kanske jag skall förklara mig lite... Jag gillar inte sötsaker, förutom i vissa undantagsfall.
    Aha, då fattar jag

    //Inger
    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

    Kommentar

    • Likan
      • April 2012
      • 2611

      Ursprungligen postat av Inger H
      Nu ikväll har jag i alla fall lyckats fånga upp dom tre återstående Sajicor, och nu går alla fem helt lugnt tillsammans med Flaggcikliderna. Jag fick plocka ur nästan all inredning, men det gjorde inte så mycket eftersom kommande inredning ska passa dom beställda Apistogramma Borellii För allra första gången kommer jag att ha två hannar - har ingen aning om hur det kommer att gå. Tanken varför två, är att någon kanske inte klarar sig.

      Jag gillar väldigt mycket Moving Wawes Apistogrammainredningar sen många år tillbaka - tyvärr, är det länge sedan han uppdaterade här på zoopet. Hoppas att allt är bra med honom
      Så med lite blandning av MW/Ingerinredning och en massa Windelöv från Mats, så blev det så här. Eklöven flyter fortfarande omkring men landar nog snart
      Ny Inger-favorit för mig! Jättesnyggt!
      450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.

      Kommentar

      • Inger H

        • December 2008
        • 11247

        Ursprungligen postat av Likan
        Ny Inger-favorit för mig! Jättesnyggt!
        Tack

        //Inger
        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

        Kommentar

        • Fanbyalperna

          • September 2005
          • 752

          Instämmer med de andra: riktigt snyggt!
          Har inte alltid rätt, men fel ibland

          Kommentar

          • Inger H

            • December 2008
            • 11247

            Ursprungligen postat av Fanbyalperna
            Instämmer med de andra: riktigt snyggt!
            Tack så mycket

            //Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

            Kommentar

            • ElinR
              • September 2014
              • 370

              Får instämma m Mr. Woods. Yoghurt m vatten å salt är grymt, särskilt riktigt varma sommardagar. Helt OT.

              Det är så kul att få se bilder på "nya" kar. Då kan jag lättare få en liten inblick i ett kars utveckling istället för att bara se "perfekta" kar. Tack för det [emoji1]

              Kommentar

              • Inger H

                • December 2008
                • 11247

                Ursprungligen postat av ElinR
                Får instämma m Mr. Woods. Yoghurt m vatten å salt är grymt, särskilt riktigt varma sommardagar. Helt OT.

                Det är så kul att få se bilder på "nya" kar. Då kan jag lättare få en liten inblick i ett kars utveckling istället för att bara se "perfekta" kar. Tack för det [emoji1]
                Vassegod

                //Inger
                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                Kommentar

                • Inger H

                  • December 2008
                  • 11247

                  "Apelsinerna" och Amanosarna tittade fram samtidigt, så då blev jag blev lite fotosugen
                  Bifogade filer
                  "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                  Kommentar

                  • Mu(sic)
                    • March 2012
                    • 2305

                    Fina [emoji2] Jag har inte sett mina räkor på länge men jag tror att dom är för stora för att bli palettkäk så dom finns nog där [emoji12]


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Kommentar

                    • Inger H

                      • December 2008
                      • 11247

                      Ursprungligen postat av Mu(sic)
                      Fina [emoji2] Jag har inte sett mina räkor på länge men jag tror att dom är för stora för att bli palettkäk så dom finns nog där [emoji12]


                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      Dom finns där, var så säker

                      //Inger
                      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                      Kommentar

                      • heba
                        • September 2013
                        • 847

                        Ursprungligen postat av Inger H
                        Nu ikväll har jag i alla fall lyckats fånga upp dom tre återstående Sajicor, och nu går alla fem helt lugnt tillsammans med Flaggcikliderna. Jag fick plocka ur nästan all inredning, men det gjorde inte så mycket eftersom kommande inredning ska passa dom beställda Apistogramma Borellii För allra första gången kommer jag att ha två hannar - har ingen aning om hur det kommer att gå. Tanken varför två, är att någon kanske inte klarar sig.

                        Jag gillar väldigt mycket Moving Wawes Apistogrammainredningar sen många år tillbaka - tyvärr, är det länge sedan han uppdaterade här på zoopet. Hoppas att allt är bra med honom
                        Så med lite blandning av MW/Ingerinredning och en massa Windelöv från Mats, så blev det så här. Eklöven flyter fortfarande omkring men landar nog snart
                        Wow, så fint Härligt "lummigt" och måste uppskattas av fiskarna
                        /Helene

                        180 liter växt- räk- och guppykar samt 275 liter SA-inspirerat.

                        Kommentar

                        • Inger H

                          • December 2008
                          • 11247

                          Kolla heba/Helene, det där gröna på växten (minns inte namnet) är nytt, den verkar trivas konstigt nog , dom andra är det lite si å så med.
                          Bifogade filer
                          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                          Kommentar

                          • Inger H

                            • December 2008
                            • 11247

                            Nu kommer det lappmögel här uppe i Sundsvall, fint
                            Bifogade filer
                            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                            Kommentar

                            • ansjo
                              • November 2005
                              • 29967

                              Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

                              Nä fy för den lede, du vet vad jag anser om den skiten...
                              /Anders

                              Medlem i NCS - givetvis!

                              Kommentar

                              • Mats Bryzell

                                • February 2007
                                • 18956

                                Ursprungligen postat av Inger H
                                Nu kommer det lappmögel här uppe i Sundsvall, fint
                                Jahapp, då väntar vi in en kommentar ifrån Varberg inom kort!

                                Edit: Se så jävlarns snabb han var där...
                                Senast redigerad av Mats Bryzell; 04 November 2014, 15:45.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...