Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Inger H

    • December 2008
    • 11247

    Ursprungligen postat av jozi81
    Do it! Dom har ju gått med sajicasläktingarna cutteri tidigare! Funkade utmärkt! Dom har ju liksom varsin våning [emoji2]
    Härligt då gör jag så Dom är lite skygga fortfarande men det går bättre och bättre för varje dag. Jag tror, att sajicorna livar upp karet - sen är i alla fall mina fem väldigt snälla och sociala

    //Inger
    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

    Kommentar

    • Likan
      • April 2012
      • 2611

      Hur mår dina små röda då?
      450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.

      Kommentar

      • Inger H

        • December 2008
        • 11247

        Ursprungligen postat av Likan
        Hur mår dina små röda då?
        Speciellt röda är dom ju inte, hellre då apelsinfärgade, en helt ny färgvariant kanske . Dom mår i alla fall kanonens och är jättesöta

        //Inger
        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

        Kommentar

        • Inger H

          • December 2008
          • 11247

          Igår var tanken att jag skulle flytta över sajicorna till flaggkaret, jag lyckades fånga två av fem sen fick jag ge upp. Så idag blir det till att plocka ur lite av inredningen och försöka behålla lugnet

          //Inger
          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

          Kommentar

          • Likan
            • April 2012
            • 2611

            Ursprungligen postat av Inger H
            Speciellt röda är dom ju inte, hellre då apelsinfärgade, en helt ny färgvariant kanske . Dom mår i alla fall kanonens och är jättesöta

            //Inger
            Låter härligt! Jag tycker inte mina är så värst röda heller. Så jag antar att det kan skifta en del i färgen.
            450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.

            Kommentar

            • Inger H

              • December 2008
              • 11247

              Nu ikväll har jag i alla fall lyckats fånga upp dom tre återstående Sajicor, och nu går alla fem helt lugnt tillsammans med Flaggcikliderna. Jag fick plocka ur nästan all inredning, men det gjorde inte så mycket eftersom kommande inredning ska passa dom beställda Apistogramma Borellii För allra första gången kommer jag att ha två hannar - har ingen aning om hur det kommer att gå. Tanken varför två, är att någon kanske inte klarar sig.

              Jag gillar väldigt mycket Moving Wawes Apistogrammainredningar sen många år tillbaka - tyvärr, är det länge sedan han uppdaterade här på zoopet. Hoppas att allt är bra med honom
              Så med lite blandning av MW/Ingerinredning och en massa Windelöv från Mats, så blev det så här. Eklöven flyter fortfarande omkring men landar nog snart
              Bifogade filer
              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

              Kommentar

              • Mu(sic)
                • March 2012
                • 2305

                Jäklar va fint Inger [emoji2][emoji106]


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Kommentar

                • woodlund
                  • December 2011
                  • 666

                  Läckert
                  1900Liter Diskusvatten


                  Medlem i NDSS www.diskusforum.se

                  Kommentar

                  • Mats Bryzell

                    • February 2007
                    • 18956

                    Vrålflott!

                    Kommentar

                    • Inger H

                      • December 2008
                      • 11247

                      Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                      Vrålflott!
                      Mats, du skulle bara se min "plockepininredning" i Flaggkaret - inte flott precis, men jäklar vad flaggor och sajicor gillar denna "hemska" inredning

                      Kul att ni gillar min lite sisådära inredning Cathrin och woodlund

                      //Inger
                      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                      Kommentar

                      • Mats Bryzell

                        • February 2007
                        • 18956

                        Ursprungligen postat av Inger H
                        Mats, du skulle bara se min "plockepininredning" i Flaggkaret - inte flott precis, men jäklar vad flaggor och sajicor gillar denna "hemska" inredning

                        Kul att ni gillar min lite sisådära inredning Cathrin och woodlund

                        //Inger
                        Upp med bilder!

                        Kommentar

                        • ansjo
                          • November 2005
                          • 29967

                          Redigt snyggt, Inger!
                          /Anders

                          Medlem i NCS - givetvis!

                          Kommentar

                          • woodlund
                            • December 2011
                            • 666

                            Om jag kunde göra en "sisådär" inredning som du hade jag varit en grymt nöjd smålandspöjk
                            1900Liter Diskusvatten


                            Medlem i NDSS www.diskusforum.se

                            Kommentar

                            • Mu(sic)
                              • March 2012
                              • 2305

                              " Sisådär" säjer hon [emoji12] Face it det är jättefint!


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Kommentar

                              • Inger H

                                • December 2008
                                • 11247

                                ...fast den här gången var det inte så svårt med inredningen, eftersom jag "vet" tror jag i alla fall vad apisarna gillar

                                Anders, jag gillar "redigt snyggt"

                                Mats, karen har gått in i mörkret nu, så bilder imorrn på "plockepinnkaret"

                                Cathrin och woodlund; så jäkla kul att ni gillar inredninge

                                //Inger
                                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...