Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mats Bryzell

    • February 2007
    • 18956

    Ursprungligen postat av Inger H
    Ja, det skulle "kanske" sitta kvar sjuka Diskusbaselusker på alla grenar och rötter som skulle föra smittan vidare till ett annat kar (rodnar när jag skriver det här). Nu släpper vi svindyrarötter pratet snabbt som ögat.

    //Inger
    OK! Slängt är slängt.

    Kommentar

    • Bluewing

      • August 2012
      • 10522

      Precis och pinsamt är pinsamt
      Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
      Juwel Lido 120

      Kommentar

      • Inger H

        • December 2008
        • 11247

        Nu återgår jag till surret om smiliysarna, inte viktigt alls egentligen, men jag blir frustrerad när jag inte hittar "felet". Kanske finns det någon som begriper vad det är som har hänt med dessa gubbar. Förmodligen är det såklart jag som har pillat på något som jag inte borde ha gjort.

        Ska försöka att förklara. Dom är inte avaktiverade.
        Klickar jag på en smiley så kommer den upp i inlägget, men sedan så låser sig markören bakom (till höger) den kanske i trettio sekunder - sedan går markören igång igen. Vill jag då fortsätta att skriva inlägget, så flyttar den (markören) sig framför (till vänster) om "gubben". Så jag måste då ta bort inlägget och börja om igen utan gubbar.
        Undrar om någon fattar mitt svammel?

        //Inger
        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

        Kommentar

        • Mats Bryzell

          • February 2007
          • 18956

          Jag har ju en sån där fruktdator som liksom alltid fungerar och är konstant problemfri...
          Men, har du testat med olika web-browsrar och sett om det är samma problem?

          Kommentar

          • Inger H

            • December 2008
            • 11247

            Ursprungligen postat av Mats Bryzell
            Jag har ju en sån där fruktdator som liksom alltid fungerar och är konstant problemfri...
            Men, har du testat med olika web-browsrar och sett om det är samma problem?
            Jag har Google-Chrome som har funkat i flera år?

            //Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

            Kommentar

            • Mats Bryzell

              • February 2007
              • 18956

              Ursprungligen postat av Inger H
              Jag har Google-Chrome som har funkat i flera år?

              //Inger
              OK... Men har du testat att använda en annan web-browser och kollat om problemet kvarstår?

              Kommentar

              • Inger H

                • December 2008
                • 11247

                Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                OK... Men har du testat att använda en annan web-browser och kollat om problemet kvarstår?
                Nej det har jag inte , men klickar jag bredvid den låsta markören så funkar det
                Nu blir jag hur snurrig som helst, haha jag säger då det. Nu släpper vi det här också Mats

                //Inger
                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                Kommentar

                • Mats Bryzell

                  • February 2007
                  • 18956

                  Ursprungligen postat av Inger H
                  Nej det har jag inte , men klickar jag bredvid den låsta markören så funkar det
                  Nu blir jag hur snurrig som helst, haha jag säger då det. Nu släpper vi det här också Mats

                  //Inger
                  OK... Vi släpper hela klabbet!
                  Tänkte bara att man kunde kolla om det blev samma grej på en annan browser. Kanske behöver den browser du använder uppdateras eller något i den stilen?
                  Nu syns gubbarna iallafall - bra!

                  Kommentar

                  • Inger H

                    • December 2008
                    • 11247

                    Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                    OK... Vi släpper hela klabbet!
                    Tänkte bara att man kunde kolla om det blev samma grej på en annan browser. Kanske behöver den browser du använder uppdateras eller något i den stilen?
                    Nu syns gubbarna iallafall - bra!
                    Jag ska kolla att byta så får vi se

                    //Inger
                    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                    Kommentar

                    • Inger H

                      • December 2008
                      • 11247

                      Ursprungligen postat av Rufus
                      Colombiatetror är fina, lite samma kropp som Sorgmantel men med fina röda fenor, klarar sig fint i mitt akvarium där smalare snabbt blir mat. Gäller bara att hitta några som vuxit på sig lite, billiga är de också.
                      Där hittade jag igen dig nu ikväll, visste att jag inte hade svarat på ditt inlägg
                      Colombiatetrorna är jättesnygga, men jag vill ha lite åt det gula/kopparfärgade tetrorna. Så idag har jag beställt tjugo st. Vitfenade Koppartetror i bra storlek enligt listan - bära eller brista!

                      //Inger
                      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                      Kommentar

                      • Rufus
                        • January 2005
                        • 866

                        De är fina! Hoppas de är tjocka nog!
                        // Annicka

                        Kommentar

                        • jozi81
                          • January 2011
                          • 917

                          Tror det är lugnt, hos mig har dom ätit 0 fiskar, förstod att stänktetrorna skulle få det lite stormigt, men allt med lite rygg kommer gå helt säkert, jag lovar 😬

                          Kul att det blir jättemycket flaggsnack av dessa 6, de har ju mest "åkt med" hos mig och aldrig (nästan) varit centralfisken, jag tycker dom är värd denna resa!
                          Tror dom njuter 😀


                          Sent from my iPad using Tapatalk HD

                          Kommentar

                          • Likan
                            • April 2012
                            • 2611

                            Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

                            Klicka på bilden för större version

Namn: ImageUploadedByTapatalk1413172607.236019.jpg
Visningar: 2
Storlek: 289,9 KB
ID: 2164054
                            Likadana Flaggor? Framme vid rutan och sa hej iaf. Tänkte på dig då.
                            450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.

                            Kommentar

                            • Inger H

                              • December 2008
                              • 11247

                              Ungefär likadana Linda

                              //Inger
                              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                              Kommentar

                              • Inger H

                                • December 2008
                                • 11247

                                Jag tycker också det är kul med flaggsnack, men dom verkar inte finnas i så många kar här.
                                Det blir nog bra framöver, det blir snart lite liv på bottenregionen också då jag har beställt röda ancistrus

                                //Inger
                                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...