Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Fanbyalperna

    • September 2005
    • 752

    Ser mycket snyggt ut med de nya karen sida vid sida. Ser fram mot bilder på de inredda karen med fiskar.
    Har inte alltid rätt, men fel ibland

    Kommentar

    • Inger H

      • December 2008
      • 11247

      Ursprungligen postat av Fanbyalperna
      Ser mycket snyggt ut med de nya karen sida vid sida. Ser fram mot bilder på de inredda karen med fiskar.
      Bilder kommer...

      //Inger
      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

      Kommentar

      • Likan
        • April 2012
        • 2611

        Åh kul med nya kar! Snyggt också! Jag gillar utseendet på Juwel, men då jag gillar ytterfilter som just Fx5/6an så lär det aldrig bli Juwel för mig, eftersom de inte får plats i skåpet. Inte ens i bänken till 450l.

        Ska bli jättekul att se hur du inreder! Snyggt kommer det bli iaf, gillar ju din stil.
        450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.

        Kommentar

        • woodlund
          • December 2011
          • 666

          Ursprungligen postat av Likan
          Åh kul med nya kar! Snyggt också! Jag gillar utseendet på Juwel, men då jag gillar ytterfilter som just Fx5/6an så lär det aldrig bli Juwel för mig, eftersom de inte får plats i skåpet. Inte ens i bänken till 450l.

          Ska bli jättekul att se hur du inreder! Snyggt kommer det bli iaf, gillar ju din stil.
          Jag har ett FX5 stående i bänken under mitt 450 liters och det får plats alldeles utmärkt bara man plockar bort hyllan .
          1900Liter Diskusvatten


          Medlem i NDSS www.diskusforum.se

          Kommentar

          • Inger H

            • December 2008
            • 11247

            Ursprungligen postat av Likan
            Åh kul med nya kar! Snyggt också! Jag gillar utseendet på Juwel, men då jag gillar ytterfilter som just Fx5/6an så lär det aldrig bli Juwel för mig, eftersom de inte får plats i skåpet. Inte ens i bänken till 450l.

            Ska bli jättekul att se hur du inreder! Snyggt kommer det bli iaf, gillar ju din stil.
            Nu är sanden och en rot på plats i alla fall, sen om det blir snyggt återstår att se . Väntar otåligt på dessa red-morerötter som tar sådan tid på sig för att bli vättenmättade.

            //Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

            Kommentar

            • Likan
              • April 2012
              • 2611

              Ursprungligen postat av woodlund
              Jag har ett FX5 stående i bänken under mitt 450 liters och det får plats alldeles utmärkt bara man plockar bort hyllan .
              Bakom en av dörrarna? Jag mätte nämligen alla akvariebänkarna jag hittade och fick inte till att den skulle få plats bakom dörren i skåpet på juwels bänkar. Får den dock plats så lovar det gott för framtiden.
              450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.

              Kommentar

              • Likan
                • April 2012
                • 2611

                Ursprungligen postat av Inger H
                Nu är sanden och en rot på plats i alla fall, sen om det blir snyggt återstår att se . Väntar otåligt på dessa red-morerötter som tar sådan tid på sig för att bli vättenmättade.

                //Inger
                Den som väntar på något gott....
                450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.

                Kommentar

                • Inger H

                  • December 2008
                  • 11247

                  Nu får det vara slut med påskfirandet, torrinredning pågår. Det är väl sisådär femtioelfte varianten
                  Bifogade filer
                  "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                  Kommentar

                  • Likan
                    • April 2012
                    • 2611

                    Blir det anubias etc på som "vanligt" eller någon annan layout? funderade på hur det blir med red moorerötterna.
                    450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.

                    Kommentar

                    • Inger H

                      • December 2008
                      • 11247

                      Jag har skippat anubias, dom blir så himla fula hos mig svarta och eländiga, annars blir det nog nästan som vanligt .

                      //Inger
                      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                      Kommentar

                      • heba
                        • September 2013
                        • 847

                        Härligt att du har börjat! Ska bli kul att se hur det blir i slutändan
                        Vad har du för växtplaner i dessa kar?
                        /Helene

                        180 liter växt- räk- och guppykar samt 275 liter SA-inspirerat.

                        Kommentar

                        • Inger H

                          • December 2008
                          • 11247

                          Du får snart se Helene, nästan klar nu . För första gången tycker jag att det är kul att inreda .

                          //Inger
                          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                          Kommentar

                          • Kjell Fohrman
                            Administrator

                            • December 2001
                            • 48147

                            Ser riktigt bra ut
                            Akvaristiska hälsningar
                            Kjell
                            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                            Kommentar

                            • Jesper Broman
                              • November 2012
                              • 3445

                              Ursprungligen postat av Inger H
                              Nu får det vara slut med påskfirandet, torrinredning pågår. Det är väl sisådär femtioelfte varianten
                              Tummen upp på det Inger

                              Kommentar

                              • Inger H

                                • December 2008
                                • 11247

                                Man är ju liksom lite smart att välja tidpunkt för bilder . Några få som är klara med sitt påskfirande är här och kollar, passar mig precis .

                                //Inger
                                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...