Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mats Bryzell

    • February 2007
    • 18956

    Ursprungligen postat av Bluewing
    Vad finns det för likvärdigt tokenkelt för apple?
    iMovie... i datorn, från början, liksom.

    Kommentar

    • Inger H

      • December 2008
      • 11247

      Jag har MovieMaker, funkar den bra för blåbär?

      //Inger
      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

      Kommentar

      • Mats Bryzell

        • February 2007
        • 18956

        Ursprungligen postat av Inger H
        Jag har MovieMaker, funkar den bra för blåbär?
        //Inger
        Låter som PC... så, där får någon som kan detta hjälpa till - jag har inte en susning. Men, testa, vet jag!

        Kommentar

        • HWH
          • March 2013
          • 2310

          Ursprungligen postat av Mats Bryzell
          iMovie... i datorn, från början, liksom.
          Löve apple
          /Helena,
          Zoopets norska inslag. Har en salig blandning av stort och smått, vått och torrt.

          Kommentar

          • PiaJo

            • August 2009
            • 13001

            Inger, vad har du för märke på din telefon?

            jag har en Iphone och i Appstore så finns det en app som heter capture, den filmar och man kan göra enklare redigering och sen laddar man upp filmen via YT, enkelt men inte den bästa kvaliteten dock men om du ser vilka filmer jag lagt upp det senaste så ser du hur de blir.
            /PIA

            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

            Kommentar

            • c90368

              • September 2006
              • 5973

              Ursprungligen postat av Inger H
              Jag har MovieMaker, funkar den bra för blåbär?

              //Inger
              Det verkar så

              Windows Essentials reached end of support on January 10, 2017 and is no longer available for download.
              Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
              http://www.youtube.com/user/c90368
              /Maths

              Kommentar

              • Inger H

                • December 2008
                • 11247

                Ursprungligen postat av c90368
                Tack för den länken C90.
                Antar, att du har fått dig ett gott skratt, när du läser om mitt hopplösa kunnande ang. min "otroliga" datorkunskap. Jag har förstått, att du liksom har "datorkunnandet" som yrke.
                Det är kul, att du i alla fall hoppar in som en liten hustomte då å då.

                //Inger
                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                Kommentar

                • c90368

                  • September 2006
                  • 5973

                  Ursprungligen postat av Inger H
                  Tack för den länken C90.
                  Antar, att du har fått dig ett gott skratt, när du läser om mitt hopplösa kunnande ang. min "otroliga" datorkunskap. Jag har förstått, att du liksom har "datorkunnandet" som yrke.
                  Det är kul, att du i alla fall hoppar in som en liten hustomte då å då.

                  //Inger
                  Jag hoppas och tror att mina kunder respekterar mig för att jag aldrig är överlägsen utan anpassar mig till deras nivå.

                  Klassikern, det finns inga dumma frågor, bara dumma svar, är mitt motto.

                  Jag övertygad om att när du har testat runt lite så kommer du att fastna i filmträsket Ett riktigt trevligt träsk...
                  Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
                  http://www.youtube.com/user/c90368
                  /Maths

                  Kommentar

                  • Inger H

                    • December 2008
                    • 11247

                    Ursprungligen postat av c90368
                    Jag hoppas och tror att mina kunder respekterar mig för att jag aldrig är överlägsen utan anpassar mig till deras nivå.

                    Klassikern, det finns inga dumma frågor, bara dumma svar, är mitt motto.

                    Jag övertygad om att när du har testat runt lite så kommer du att fastna i filmträsket Ett riktigt trevligt träsk...
                    Ja, jag tror dig om det där med "träsket". Jag brukar inte ge mig i första taget, när jag vill lära mig något nytt.

                    //Inger
                    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                    Kommentar

                    • Inger H

                      • December 2008
                      • 11247

                      Jahapp, det här var ju en himla väntan. Ringde just "affären" och frågade om det hade kommit fisk till mig. Fisk hade kommit, men dom visste inte om mina fanns med - eftersom dom inte hade packats upp ännu...

                      //Inger
                      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                      Kommentar

                      • ansjo
                        • November 2005
                        • 29967

                        Då är de säkert där!
                        /Anders

                        Medlem i NCS - givetvis!

                        Kommentar

                        • Bluewing

                          • August 2012
                          • 10522

                          De har kanske lite Paletter också?
                          Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                          Juwel Lido 120

                          Kommentar

                          • Inger H

                            • December 2008
                            • 11247

                            ...dom var där, och håller på att koppas in nu. Säg den glädje som varar...

                            Såg just, att min ena Cobolt skiter vitt - tänk att jag har väntat på det. Bluewing, hur var det nu du körde kuren med Multicura + Antispot. Ingen idé att jag blandar i maten, för den här käkar inget just nu. Gjorde du ett vattenbyte innan du började medicinera?

                            //Inger
                            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                            Kommentar

                            • PiaJo

                              • August 2009
                              • 13001

                              Kul att de fanns med i leveransen, fick du med dig paletter med?
                              /PIA

                              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                              Kommentar

                              • Inger H

                                • December 2008
                                • 11247

                                Ursprungligen postat av PiaJo
                                Kul att de fanns med i leveransen, fick du med dig paletter med?
                                Nää, inga paletter än....

                                //Inger
                                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...