Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bluewing

    • August 2012
    • 10522

    Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

    Åh vad skönt. Trodde det var hjärnan det var fel på Inger. Nu inser jag att jag är halvblind istället.
    Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
    Juwel Lido 120

    Kommentar

    • Inger H

      • December 2008
      • 11247

      Ursprungligen postat av Bluewing
      Åh vad skönt. Trodde det var hjärnan det var fel på Inger. Nu inser jag att jag är halvblind istället.
      ...gör inget, att det gäller både hjärnan och synen - gillar dig ändå.

      //Inger
      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

      Kommentar

      • Bluewing

        • August 2012
        • 10522

        Får be färdtjänsten skjutsa mig upp till dig så jag får ge dig en kram för den där sista kommentaren
        Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
        Juwel Lido 120

        Kommentar

        • Inger H

          • December 2008
          • 11247

          Ursprungligen postat av Filippa.k
          Fattar inte hur ni kan få så fina kar?jag har hela tiden problem med alger i mitt.
          Filippa bara så att du vet, såg jag idag att några luddiga alger kommer smygande i det här lilla nanokaret. Jag har dålig kläm på olika alger, så jag får nog tillfråga dom som kan.

          //Inger
          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

          Kommentar

          • Inger H

            • December 2008
            • 11247

            Ursprungligen postat av Bluewing
            Får be färdtjänsten skjutsa mig upp till dig så jag får ge dig en kram för den där sista kommentaren
            '

            .

            //Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

            Kommentar

            • PiaJo

              • August 2009
              • 13001

              Ursprungligen postat av Inger H
              Några gomorronbilder i väntan på frukost. Ursäkta skitig ruta.
              Jag vet vart ett av dessa fotona hade passat bra... mycket fina, tävlingskvalitet
              /PIA

              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

              Kommentar

              • Inger H

                • December 2008
                • 11247

                Ursprungligen postat av PiaJo
                Jag vet vart ett av dessa fotona hade passat bra... mycket fina, tävlingskvalitet
                Jasså du tycker det...njaa.

                //Inger
                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                Kommentar

                • PiaJo

                  • August 2009
                  • 13001

                  Ursprungligen postat av Inger H
                  Jasså du tycker det...njaa.

                  //Inger
                  Ja, det tycker jag!
                  /PIA

                  Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                  Kommentar

                  • Inger H

                    • December 2008
                    • 11247

                    Här i Sundsvall skall det komma 44mm regn nu under ett dygn, det började mitt på dagen och har sen fortsatt med ett verkligt ihållande regn - dessutom blåser det mycket . Nu är det idol, där juryn - varav en av dom, verkligen är pinsam och elak. Jag vill inte se, eftersom jag tycker alla gör så gott dom kan. Så jag fotar lite istället...
                    Mina "gamla" invånare, som har vuxit en del
                    Bifogade filer
                    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                    Kommentar

                    • PiaJo

                      • August 2009
                      • 13001

                      Åhhh, härligt med så fina bilder!
                      /PIA

                      Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                      Kommentar

                      • Inger H

                        • December 2008
                        • 11247

                        Ursprungligen postat av PiaJo
                        Åhhh, härligt med så fina bilder!
                        Försökte att photoshoppa den där guppy/endlern, som inte kan vara stilla - hjälpte inte ett dugg. Jag var en optimist - plockade fram macrot från början, men som du förstår, var det stört omöjligt.

                        //Inger
                        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                        Kommentar

                        • ansjo
                          • November 2005
                          • 29967

                          Jäkligt snygg Endlers!
                          /Anders

                          Medlem i NCS - givetvis!

                          Kommentar

                          • Likan
                            • April 2012
                            • 2611

                            Kan inte du vara gullig och posta bilder på dina kar igen? Jag har för mig att jag tyckte de var jättefina.
                            Min lust är ju sisådär nu så jag kan behöva lite inspiration och bli lite sugen.
                            450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.

                            Kommentar

                            • Inger H

                              • December 2008
                              • 11247

                              Ursprungligen postat av Likan
                              Kan inte du vara gullig och posta bilder på dina kar igen? Jag har för mig att jag tyckte de var jättefina.
                              Min lust är ju sisådär nu så jag kan behöva lite inspiration och bli lite sugen.
                              ...fast det finns många trådar, med jättesnygga kar. Här är i alla fall mitt hörnkar och 220-liters, som det ser ut just nu. 240-liters är tomt just nu. Jag velar lite hit å dit, vad det kommer att bli för invånare där. Discus och räkkaret, finns det bilder på lite längre upp.
                              Bifogade filer
                              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                              Kommentar

                              • Likan
                                • April 2012
                                • 2611

                                Ursprungligen postat av Inger H
                                ...fast det finns många trådar, med jättesnygga kar. Här är i alla fall mitt hörnkar och 220-liters, som det ser ut just nu. 240-liters är tomt just nu. Jag velar lite hit å dit, vad det kommer att bli för invånare där. Discus och räkkaret, finns det bilder på lite längre upp.
                                Tack så mycket! Jag gillar din stil vettu. Jag tycker att det ser så enkelt snyggt ut, eller hur jag ska förklara det.

                                Du har slime line amazon i alla de 3 större karen va? Det blir absolut att limma dit sådana i mina kar sen när det är flytta-tillbaka-dags.
                                450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...