Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bluewing

    • August 2012
    • 10522

    Vem har en spänn? Rensat ner till molekylnivå efter min Diskusresa Men det brukar ordna sig så småningom. Livet är för kort för att man ska ha kul sedan, någon annan gång, längre fram. Fånga dagen är i varje fall mitt motto. Man klarar mer elände med lite lycka i magen. Så är det.
    Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
    Juwel Lido 120

    Kommentar

    • Inger H

      • December 2008
      • 11247

      Ursprungligen postat av Bluewing
      Vem har en spänn? Rensat ner till molekylnivå efter min Diskusresa Men det brukar ordna sig så småningom. Livet är för kort för att man ska ha kul sedan, någon annan gång, längre fram. Fånga dagen är i varje fall mitt motto. Man klarar mer elände med lite lycka i magen. Så är det.
      Fast Johnny, du har ju din motorcykel att ta till om det krisar riktigt illa - den får du nog en bra slant för.
      Nu längtar jag till kl. är tolv och du sitter med käk och kamera framför ditt discuskar.

      //Inger
      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

      Kommentar

      • Bluewing

        • August 2012
        • 10522

        Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

        Nu pratar vi om en familjemedlem Inger, ingen pryl. Men om vi ska vara riktigt ärliga så är det förstås så. Och om jag måste välja blir det hojfritt, inte fiskfritt. Sedan lär väl depressionen lägga sig efter en månad eller så. Men jag leker lite med tanken ibland att sälja hojen och minska de löpande utgifterna.
        Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
        Juwel Lido 120

        Kommentar

        • Inger H

          • December 2008
          • 11247

          Vet att jag tjatar på om minisarna, med det är hela fem dagar sedan jag fotade dom sist.
          Bifogade filer
          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

          Kommentar

          • Inger H

            • December 2008
            • 11247

            Pirrigt igen, nu är dom packade i Trollhättan.

            //Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

            Kommentar

            • Bluewing

              • August 2012
              • 10522

              Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

              Nu är det min tur att få sitta på första parkett och vänta Pirrigt att vänta på sina Diskus. Men jag har ju sett dessa vackra läckerbitar. Riktiga Diskus-hunkar
              Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
              Juwel Lido 120

              Kommentar

              • Inger H

                • December 2008
                • 11247

                Ursprungligen postat av Bluewing
                Nu är det min tur att få sitta på första parkett och vänta Pirrigt att vänta på sina Diskus. Men jag har ju sett dessa vackra läckerbitar. Riktiga Diskus-hunkar
                Ja...igen.

                //Inger
                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                Kommentar

                • Tony Johansson
                  • February 2008
                  • 44

                  Ursprungligen postat av Inger H
                  Pirrigt igen, nu är dom packade i Trollhättan.

                  //Inger
                  Ja dessa fiskar åker land och rike runt,,,70 mil enkel resa upp är en bra bit,,
                  Lycka till med dem Inger !
                  www.tonysdiskus.se

                  Kommentar

                  • Inger H

                    • December 2008
                    • 11247

                    Ursprungligen postat av Tony Johansson
                    Ja dessa fiskar åker land och rike runt,,,70 mil enkel resa upp är en bra bit,,
                    Lycka till med dem Inger !
                    Japp, tur man känner en och annan leverantör, som liksom har vägarna förbi discusparadisen.
                    Nu håller jag på med vattenbyte...å väntar med lite fjärilar i magen.

                    //Inger
                    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                    Kommentar

                    • Jesper Broman
                      • November 2012
                      • 3445

                      Sv: Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

                      Här missar man visst mycket om man inte läser på ett par dagar.
                      Ska bli roligt att få se när du har fått hem dina fiskar

                      Ska bli intressant att se hur länge man själv kan vänta med att inhandla ett gäng.
                      Inger och Bluewing, jag tror att ni håller på att fördärva huvet på många här på zoopet

                      Kommentar

                      • Inger H

                        • December 2008
                        • 11247

                        Ursprungligen postat av Jesper Broman
                        Här missar man visst mycket om man inte läser på ett par dagar.
                        Ska bli roligt att få se när du har fått hem dina fiskar

                        Ska bli intressant att se hur länge man själv kan vänta med att inhandla ett gäng.
                        Inger och Bluewing, jag tror att ni håller på att fördärva huvet på många här på zoopet
                        Fler "fördärvade" är alltid kul.

                        //Inger
                        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                        Kommentar

                        • Jesper Broman
                          • November 2012
                          • 3445

                          Sv: Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

                          Det har du nog helt rätt i

                          Kommentar

                          • Inger H

                            • December 2008
                            • 11247

                            Inkoppning pågår.
                            Bifogade filer
                            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                            Kommentar

                            • Bluewing

                              • August 2012
                              • 10522

                              Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

                              Ska bli spännande att få höra hur det går i morgon. Lycka till!
                              Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                              Juwel Lido 120

                              Kommentar

                              • KristianE
                                • April 2012
                                • 1443

                                Spännande...
                                Mycket discussnack här just nu, jag har ju som jag sagt tidigare någonstans aldrig funderat på discus men man blir ju mer och mer sugen på att prova...
                                //Kristian
                                Följ mitt 1440l SA projekt på
                                http://www.zoopet.com/forum/showthre...=152415&page=2

                                Kommentar

                                Arbetssätt...