Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Inger H

    • December 2008
    • 11247

    ...haha Anders - du måste kunna ta ett nederlag, hur illa det än svider.

    //Inger
    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

    Kommentar

    • ansjo
      • November 2005
      • 29967

      Jävlar...
      /Anders

      Medlem i NCS - givetvis!

      Kommentar

      • Inger H

        • December 2008
        • 11247

        Ursprungligen postat av ansjo
        Jävlar...
        Shit, du kollade på fel repris...

        //Inger
        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

        Kommentar

        • Palmberg
          • May 2010
          • 164

          Skål Inger för första segern! Inledningen har inte sett nå vidare ut, men nu kör vi, forza GIF!
          Ha det! /Henke
          Mina projekt: Hank's Tanks - 105 liter Asien - 105 liter saltvatten - 20 liter räkor

          Kommentar

          • Inger H

            • December 2008
            • 11247

            Ursprungligen postat av H@nky
            Skål Inger för första segern! Inledningen har inte sett nå vidare ut, men nu kör vi, forza GIF!
            Skål på dig med - det kan bara bli bättre nu.

            //Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

            Kommentar

            • Inger H

              • December 2008
              • 11247

              Startade ju "trollkaret" förra fredagen - och från alla rötter eller vad det nu är, så har en hel del skrot samlas på vattenytan och lite överallt i karet. För ganska så länge sedan, så köpte jag ett AquaClear quickfilter, som jag placerade i karet i går kväll. Efter ett dygn så är vattnet kristallklart...rekommenderas varmt, om man får en massa partiklar i sitt vatten.

              //Inger
              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

              Kommentar

              • ansjo
                • November 2005
                • 29967

                Jepp, ett Quickfilter är grymt på att ta sådant bös!
                /Anders

                Medlem i NCS - givetvis!

                Kommentar

                • Inger H

                  • December 2008
                  • 11247

                  ...fast själva filtret måste nog bytas ganska så ofta skulle jag tro, men jag tänker bara använda det vid behov. En så där grej, "som är bara så bra att ha" vid behov.

                  //Inger
                  "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                  Kommentar

                  • Inger H

                    • December 2008
                    • 11247

                    Nu har våren kommit till mig också.
                    Bifogade filer
                    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                    Kommentar

                    • Mats Bryzell

                      • February 2007
                      • 18956

                      Ursprungligen postat av Inger H
                      Nu har våren kommit till mig också.

                      Åååhhh, det ser skönt och friskt ut... Själv har jag precis boffat i mig plastångorna från 500 st. utställarkort som jag suttit och plastat in nu inför gitarrmässan i helgen... puuuooh!

                      Kommentar

                      • Inger H

                        • December 2008
                        • 11247

                        Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                        Åååhhh, det ser skönt och friskt ut... Själv har jag precis boffat i mig plastångorna från 500 st. utställarkort som jag suttit och plastat in nu inför gitarrmässan i helgen... puuuooh!
                        Haha - det kan väl inte vara nyttigt och boffa i sig sånt elände. Ut med dig, å byt skrotet i lungorna mot frisk luft!!

                        /Inger
                        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                        Kommentar

                        • Mats Bryzell

                          • February 2007
                          • 18956

                          Ursprungligen postat av Inger H
                          Haha - det kan väl inte vara nyttigt och boffa i sig sånt elände. Ut med dig, å byt skrotet i lungorna mot frisk luft!!

                          /Inger
                          Japp, får gå ut och ta mig en cigg!

                          Kommentar

                          • Kjell Fohrman
                            Administrator

                            • December 2001
                            • 48147

                            Ursprungligen postat av Inger H
                            ...lägger upp dom här nytagna i stället - utan speglingar. Dom enda apisar, som verkar trivas hos mig.
                            Lite sent (men såg fotona först nu) men i alla fall - riktigt snygga fiskar och bra foton

                            Nya medlemmar kan ju liksom tro, att man är "gullig" - vilket jag absolut inte är. Jag är snarare en ganska så besvärlig och tjurig person - enligt vissa.
                            Bara döda fiskar flyter med strömmen
                            Akvaristiska hälsningar
                            Kjell
                            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                            Kommentar

                            • Inger H

                              • December 2008
                              • 11247

                              Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                              Japp, får gå ut och ta mig en cigg!
                              av två onda ting så....
                              Mats, stanna kvar så ska du få se en bild på trollkaret som håller på att gona till sig. Det är mulet nu, så inte så himla mycket speglingar. Redmoore ligger huller om buller - vi är inte sams än eftersom dom fortfarande har flytkraft. En del har jag tvingat fast med stenar - en del har parkerat sig på högra kortsidan alldeles av sig själv. Corysarna är är hur spattiga som helst, men det beror väl på att dom är ensam i 540 liter.
                              Bluewing, du hat tjatat, så här ser du hur kaoset ser ut just nu
                              Bifogade filer
                              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                              Kommentar

                              • Mats Bryzell

                                • February 2007
                                • 18956

                                Ursprungligen postat av Inger H
                                av två onda ting så....
                                Mats, stanna kvar så ska du få se en bild på trollkaret som håller på att gona till sig. Det är mulet nu, så inte så himla mycket speglingar. Redmoore ligger huller om buller - vi är inte sams än eftersom dom fortfarande har flytkraft. En del har jag tvingat fast med stenar - en del har parkerat sig på högra kortsidan alldeles av sig själv. Corysarna är är hur spattiga som helst, men det beror väl på att dom är ensam i 540 liter.
                                Bluewing, du hat tjatat, så här ser du hur kaoset ser ut just nu
                                Goody, Inger - det ser riktigt fint ut! Toppen!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...