Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Nando
    svarade
    Men ändå en uppdatering! Tack!

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Nando, jag har inte mycket till uppdateringar, jag håller ju hobbyn på en ganska så liten nivå numer. Jag ska inreda ena nanot (30L) som nu står tomt (jättespännande) Rasborasmåttingarna har fått flytta till 144L tillsammans med sina "föräldrar", trodde att curvisarna kanske skulle smaka på dom små men ser ingen tendens alls till det - skönt!
    Ingen spännande uppdatering alls från mig

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av cambru
    Det är jättefint! Se bara vilka fina rötter du har på flytväxterna, bara de är värda en guldmedalj!
    Kul att du gillar karet, rötterna på flytväxterna är helt klart en bonus

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • cambru
    svarade
    Det är jättefint! Se bara vilka fina rötter du har på flytväxterna, bara de är värda en guldmedalj!

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Mathias Nilsson
    Hey. Kollar in en snabbis. Kul att tråden lever - du är duktig Inger!

    Tack för inspirationen!
    Men hejsan Mathias, det var länge sen! Ja vi är fortfarande några gamlingar kvar, jättekul att du kikade in

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Mathias Nilsson
    svarade
    Hey. Kollar in en snabbis. Kul att tråden lever - du är duktig Inger!

    Tack för inspirationen!

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando
    Så fint och harmoniskt! Jag är fortfarande så glad över att du är tillbaka och bidrar med fina bilder och trevliga inlägg! Tycker det är alldeles för lugnt på Zoopet nu och hoppas att alla snart kommer in i höstkänslan där akvarierna får mer tid och plats
    Snällt sagt Nando - tack! Hösten närmar sig och då kommer dom flesta tillbaka

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Mats Bryzell

    Jodå, jag tycker karet är mycket vackert. Det vilar ett lugn och fin harmoni i hela inredningen.
    Det märks att du inrett med tålamod och eftertanke. Svinbra!
    Det är inget som fattas.
    Nu kan du betrakta karet och njuta. Får du en känsla av att du vill ta bort eller addera något så är det enkelt att bara göra så.
    Kanske ser du någon ”glugg” eller yta du vill täcka upp och täta till - ja, då skickar du ner några pinnar eller kvistar där och låter resultatet tala till dig.
    Jag tycker du har ordnat detta kar på ett strålande vis!
    Japp någon glugg längs högersidan bör täckas till, stenen på samma sida ska bort (tvingar rot dit jag vill ha den). Inte så lätt som man tror att inreda ett så pass litet kar

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Så fint och harmoniskt! Jag är fortfarande så glad över att du är tillbaka och bidrar med fina bilder och trevliga inlägg! Tycker det är alldeles för lugnt på Zoopet nu och hoppas att alla snart kommer in i höstkänslan där akvarierna får mer tid och plats

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av Inger H

    Vackert det vete fasen - hmm, jag känner dig min vän vad tycker du fattas?

    //Inger
    Jodå, jag tycker karet är mycket vackert. Det vilar ett lugn och fin harmoni i hela inredningen.
    Det märks att du inrett med tålamod och eftertanke. Svinbra!
    Det är inget som fattas.
    Nu kan du betrakta karet och njuta. Får du en känsla av att du vill ta bort eller addera något så är det enkelt att bara göra så.
    Kanske ser du någon ”glugg” eller yta du vill täcka upp och täta till - ja, då skickar du ner några pinnar eller kvistar där och låter resultatet tala till dig.
    Jag tycker du har ordnat detta kar på ett strålande vis!

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Mats Bryzell
    Vackert! Härligt att se, Inger!
    Vackert det vete fasen - hmm, jag känner dig min vän vad tycker du fattas?

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Vackert! Härligt att se, Inger!

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Några fredagsbilder på mitt lilla 54L (med speglingar och allt) som startades med några Smaragdrasboras för nio dagar sedan, samt en bild på en av Drottningsbebisarna som är cirkus 1cm och som jag har flyttat till ett eget litet nanokar

    Klicka på bilden för större storlek  Namn:	        IMG_0934.JPG Visningar:	0 Storlek:	68.1 kB ID:     	2421447Klicka på bilden för större storlek  Namn:	        IMG_0914.JPG Visningar:	0 Storlek:	95.7 kB ID:     	2421448Klicka på bilden för större storlek  Namn:	        IMG_0921.JPG Visningar:	0 Storlek:	53.8 kB ID:     	2421449Klicka på bilden för större storlek  Namn:	        IMG_0925.JPG Visningar:	0 Storlek:	39.7 kB ID:     	2421450

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av åheim
    Jag menade inte att dem var farliga på så vis så du ska slänga dem bara att man ska inte lämna dem för länge i vattnet.
    Jag förstår att du inte menade det, men min pinne var ju kvar ett dygn ungefär - bättre att vara på den säkra sidan

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • åheim
    svarade
    Jag menade inte att dem var farliga på så vis så du ska slänga dem bara att man ska inte lämna dem för länge i vattnet.

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...