Tack, då vet jag!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat
Collapse
X
-
Ja, det ska bli kul att inreda lill-karet med svart bakgrund, har ju aldrig haft det förr.
Fjärilarna mår bra, i alla fall vad jag kan se - när jag ser dom. Fortfarande lika skygga, jag gillar det inte alls. Tjusningen med att sitta och kolla in sina fiskar och deras beteende försvinner ju helt då. Kanske är det så med VF, jag vet inte, verkar som om dom tror att jag är en stor haj eller nåt när jag närmar mig karet.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Comment
-
Originally posted by Mats Bryzell View PostInger, har du möjlighet att köpa fler vf-fjärilar?
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Comment
-
Originally posted by Mats Bryzell View PostDu kan lätt dra i fyra - sex till.
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Comment
-
Originally posted by Mats Bryzell View PostDom kan uppträda skyggt även om dom är dubbelt så många. Det är något man inte kan förutsäga.
Men, dina fjärilar behöver få igång en gruppdynamik.
Är dom fler blir detta lättare.
Comment
-
Originally posted by Inger H View Post
Jag litar på vad du säger Mats, men vad tror du om storleken på mitt kar 250L, det blir inte för trångt då?
//Inger
Kolla artikeln i Johnnys akvarietidning.
Comment
-
Originally posted by Mats Bryzell View PostNjä, dom kommer att ”sortera ut sig” och snart etableras en dynamisk process där det bildas par. Kanske kan en och annan bli undanskuffad, men det är ett problem man får lösa längre fram om det blir för jävligt.
Kolla artikeln i Johnnys akvarietidning.
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Comment
Comment