Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Jesper Broman
    • November 2012
    • 3445

    Ja jättesnygga kar Inger!
    Men jag vill se fler bilder på dina sajicor

    Kommentar

    • Inger H

      • December 2008
      • 11247

      Ursprungligen postat av Jesper Broman
      Ja jättesnygga kar Inger!
      Men jag vill se fler bilder på dina sajicor
      Jag ska försöka att fota sajicorna, inte det lättaste ska du veta, dom är i rörelse mest hela tiden . Sen så pågår det någonting runt omkring en rot som är täckt med Windelöv, men det går inte att se något, kanske det finns ägg där. I alla fall så är terorna där och snirklar hela tiden, men blir bortkörda av två sajicor.

      //Inger
      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

      Kommentar

      • Jesper Broman
        • November 2012
        • 3445

        Jag förstår det
        Och det där låter misstänkt!

        Kommentar

        • Inger H

          • December 2008
          • 11247

          Tänk att jag blir så jäkligt frusterad. Mats har förklarat mycket tydligt och ingående för mig hur jag lägger in en film via YT här på Zoopet. Ok, den biten fattar jag och den funkar. Sen blir förstås filmerna som dom blir suddiga och eländig, men med lite träning blir det nog bra till slut. Men vem f***n har tålamod med att vänta tre timmar på en film som är kanske på högst en eller två min .
          Sådär, det var skönt att vräka ur sig lite

          //Inger
          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

          Kommentar

          • Mats Bryzell

            • February 2007
            • 18956

            Ursprungligen postat av Inger H
            Tänk att jag blir så jäkligt frusterad. Mats har förklarat mycket tydligt och ingående för mig hur jag lägger in en film via YT här på Zoopet. Ok, den biten fattar jag och den funkar. Sen blir förstås filmerna som dom blir suddiga och eländig, men med lite träning blir det nog bra till slut. Men vem f***n har tålamod med att vänta tre timmar på en film som är kanske på högst en eller två min .
            Sådär, det var skönt att vräka ur sig lite
            //Inger
            Inger... Det gör väl inget om du får vänta lite på att filmen laddas upp? Det kan vara så att du har lite slö upp-kräm i slangen till ditt nät.
            Jag får vänta någon timme ibland också!
            Ladda nu upp din film på YT, sätt på en panna kaffe, njut av något - och sedan när filmen är uppladdad så tar du bara och kopierar adressen (på din film på YT) och limmar in den här i kommentarsrutan - så; ritsch, ratsch fillibombombom har du en härlig film upplagd!
            Senast redigerad av Mats Bryzell; 01 July 2014, 12:01.

            Kommentar

            • Inger H

              • December 2008
              • 11247

              Jag ska snart iväg och blir borta flera timmar, jag laddar upp filmen under tiden så får vi se. Är den inte klar när jag kommer hem så ger jag upp.
              Det är bara en urdålig film filmad av en icke kunnig, vill bara se om det funkar .

              //Inger
              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

              Kommentar

              • Mats Bryzell

                • February 2007
                • 18956

                Ursprungligen postat av Inger H
                Jag ska snart iväg och blir borta flera timmar, jag laddar upp filmen under tiden så får vi se. Är den inte klar när jag kommer hem så ger jag upp.
                Det är bara en urdålig film filmad av en icke kunnig, vill bara se om det funkar .

                //Inger
                Ladda, lämna, långvänta, limma, leverera!

                Klart det kommer att funka - phuooh, phuooh... några fina lugna andetag bara så ser vi film i eftermiddag!

                Kommentar

                • Inger H

                  • December 2008
                  • 11247

                  Det visar sig

                  //Inger
                  "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                  Kommentar

                  • Mats Bryzell

                    • February 2007
                    • 18956

                    Ursprungligen postat av Inger H
                    Det visar sig

                    //Inger
                    Japps!

                    Kommentar

                    • Inger H

                      • December 2008
                      • 11247

                      Nu ska vi se om detta funkar, tog säkert tre timmar att ladda upp på YT (1,2min)
                      Lova nu att inte skratta (fast det gör inget) , denna film är bara till för att jag vill se om det blir som jag vill. Jag behöver mååånga träningstimmar än - jäkligt svårt att få till skärpan tycker jag.

                      Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
                      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                      Kommentar

                      • Mats Bryzell

                        • February 2007
                        • 18956

                        Jamen, se på självaste Fan, där nitade du ju in en film! Härligt, snyggt och tjusigt på alla sätt!


                        När du jobbar med zoomen, ta det sakta och i små steg så ställer kameran in skärpan automatiskt.

                        Kommentar

                        • copella
                          • January 2008
                          • 238

                          Hej brukar läsa och njuta av era fina trådar här på zoopet. Men jag måste bara komentera filmen för 0,28 in kommer krokodilen glidande in från höger och hjärtat STANNAR.

                          Tack för underhålningen/copella

                          Kommentar

                          • Bluewing

                            • August 2012
                            • 10522

                            Helläckert Inger! Härligt att få se dina kar!
                            Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                            Juwel Lido 120

                            Kommentar

                            • Inger H

                              • December 2008
                              • 11247

                              Ursprungligen postat av Bluewing
                              Helläckert Inger! Härligt att få se dina kar!
                              Haha, detta kar var ju inte precis helläckert filmat, men jag kommer igen . Ni är hur snälla som helst .
                              Måste kanske uppgradera för att få allt snabbare eller hur det är man säger. Kul är det i alla fall .

                              //Inger
                              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                              Kommentar

                              • heba
                                • September 2013
                                • 847

                                Härlig film och så kul att få se karet med rörliga bilder!!
                                Kul att filma - eller hur! Jag ligger också i träning



                                Skickat från min iPad med Tapatalk
                                /Helene

                                180 liter växt- räk- och guppykar samt 275 liter SA-inspirerat.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...