Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • ampe
    svarade
    Har aldrig läst din projekttråd från början förrän nu, är bara på 40 nånting än, men det är otroligt lärorikt och intressant läsning. Jag är lite sugen på att skaffa någon liten ciklid till mitt 720 kar här får jag massa info och bilder om olika sorter! Har varit inne på både bolivianer och hongsloi. Men ska fortsätta läsa, det kommer kanske fram andra intressanta arter! God fortsättning!

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    God fortsättning Inger! Hoppas allt är bra med dig!

    Lämna en kommentar:


  • pereli
    svarade
    God Jul!

    Lämna en kommentar:


  • Fanbyalperna
    svarade
    God Jul och ett Gott Nytt År

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    God Jul Inger!

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    God jul igen , Inger

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_1313.JPG
Visningar: 195
Storlek: 98,1 KB
ID: 2424993

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av Inger H
    Hejsan Nando, den nya A borelliin dog bara efter några dagar den med, så nu går en ensam stackare i karet och jag tänker inte skaffa någon ny. Vet faktiskt inte vad jag ska göra med detta kar det är ju så litet. Känner liksom Thomas att lusten inte är med mig riktigt och har inte funnits där på ett bra tag, men den kommer säkert tillbaka. Det andra karet tuffar på, inget nytt alls. Tack för att du frågar

    //Inger
    Förstår dig precis Inger. Det bästa är nog helt enkelt att vänta tills lusten kommer tillbaka. Hade min sista arbetsdag idag för i år, så nu skall bara julförberedelserna klaras av, sedan hoppas jag att lusten kommer tillbaka när jag inte har jobbet som tar all kraft. Så njut av det som puttrar på och behåll karen ännu ett tag... här sitter jag och tittar på ett av nyckelhålls paren som börjat leka. Något jag inte sett förut, jättekul faktiskt.

    God jul Inger.

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Hejsan Nando, den nya A borelliin dog bara efter några dagar den med, så nu går en ensam stackare i karet och jag tänker inte skaffa någon ny. Vet faktiskt inte vad jag ska göra med detta kar det är ju så litet. Känner liksom Thomas att lusten inte är med mig riktigt och har inte funnits där på ett bra tag, men den kommer säkert tillbaka. Det andra karet tuffar på, inget nytt alls. Tack för att du frågar

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Hej Inger! Hoppas allt är väl med dig och dina kar. Det var ett tag sedan du skrev. Jag vill bara kolla läget.

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo

    jag kikar allt in lite då och då


    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Inger H

    Men tack Pia, väldigt kul att du kikade in

    //Inger
    jag kikar allt in lite då och då

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Ser fint ut Inger
    Men tack Pia, väldigt kul att du kikade in

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ser fint ut Inger

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av ICC
    Inte ofta man ser Kurvciklider. Dina är fina som attans, liksom akvariet Inger.
    Nä, du har helt rätt ang. Kurvciklider kanske inte är dom mest intressanta fiskar men vackra är dom och lugna. Jag har inte så många arter att välja på, dels är karet inte så stort och utbudet av olika arter är väldigt begränsat här uppe i norr

    //Inger

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...