Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Inger H

    • December 2008
    • 11247

    Ursprungligen postat av PiaJo
    Inger, det är ingen tröst men jag hade jäkligt svårt att få tag på medicinen jag med..jag hade en bonnröta att just en affär av fem kunde lösa detta.
    Å jag hade bara fyra affärer att välja på...ingen bonnröta alls.

    //Inger
    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

    Kommentar

    • PiaJo

      • August 2009
      • 13001

      Nä, ibland får man ha tur med de kommer inte att dö eller fara (mer) illa om du väntar tills du får medicin hemskickat
      /PIA

      Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

      Kommentar

      • Inger H

        • December 2008
        • 11247

        Ursprungligen postat av PiaJo
        Nä, ibland får man ha tur med de kommer inte att dö eller fara (mer) illa om du väntar tills du får medicin hemskickat
        Nää, men bara så irriterande - fast å andra sidan blir jag smått irriterande varje gång jag går in i "affärerna" här .

        //Inger
        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

        Kommentar

        • PiaJo

          • August 2009
          • 13001

          Jag gick in i en av våra affärer idag för jag var värd en "present" nu när jag var så duktigt hos tandläkaren.. det var ett vanligt besök och inget annat men är man hyperstressad över att gå dit i flera dagar så är man, gillar det inte... Jo, det jag ville komma till är att jag köpte dina favoriter idag, borellisar de var så fina och de hade fått in en massa kul men det fick räcka idag för jag hämtar ju mina jordätare på lördag
          /PIA

          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

          Kommentar

          • Mr Woods
            • March 2013
            • 3409

            Borelli är ju förbaskat fina! Blev själv lite sugen när jag såg Morgans i Trollhättan härom veckan!
            Nu har jag faktiskt missat en del i din tråd, vad är det för jordätare du skall ha?

            Kommentar

            • Inger H

              • December 2008
              • 11247

              Johan, här är mitt fina praktexemplar av min vackra Mr. Borellii som jag saknar...
              Bifogade filer
              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

              Kommentar

              • Mr Woods
                • March 2013
                • 3409

                Mycket fin!
                Men brukar de inte vara rödmönstrade på huvudet?

                Kommentar

                • Inger H

                  • December 2008
                  • 11247

                  Ursprungligen postat av Mr Woods
                  Mycket fin!
                  Men brukar de inte vara rödmönstrade på huvudet?
                  Den på min bild är en "yellowhead", den som är mönstrad på huvudet är en "opal" .

                  //Inger
                  "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                  Kommentar

                  • Mr Woods
                    • March 2013
                    • 3409

                    Aha, det finns varianter! Då var det opal Morgan hade.

                    Kommentar

                    • Inger H

                      • December 2008
                      • 11247

                      Ursprungligen postat av PiaJo
                      Jag gick in i en av våra affärer idag för jag var värd en "present" nu när jag var så duktigt hos tandläkaren.. det var ett vanligt besök och inget annat men är man hyperstressad över att gå dit i flera dagar så är man, gillar det inte... Jo, det jag ville komma till är att jag köpte dina favoriter idag, borellisar de var så fina och de hade fått in en massa kul men det fick räcka idag för jag hämtar ju mina jordätare på lördag
                      Det där var inget "snällt" köp Pia, fast gillar det såklart

                      //Inger
                      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                      Kommentar

                      • PiaJo

                        • August 2009
                        • 13001

                        Ursprungligen postat av Mr Woods
                        Borelli är ju förbaskat fina! Blev själv lite sugen när jag såg Morgans i Trollhättan härom veckan!
                        Nu har jag faktiskt missat en del i din tråd, vad är det för jordätare du skall ha?
                        Jag skall hämta en grupp med guianacara owroewefi
                        /PIA

                        Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                        Kommentar

                        • PiaJo

                          • August 2009
                          • 13001

                          Ursprungligen postat av Inger H
                          Johan, här är mitt fina praktexemplar av min vackra Mr. Borellii som jag saknar...
                          så fin

                          Ursprungligen postat av Inger H
                          Det där var inget "snällt" köp Pia, fast gillar det såklart

                          //Inger
                          nää, kanske inte men det var jag värd tyckte jag

                          tänk att man inte kan låta bli att sukta och ååhhh-a när man ser fina Apistogrammorna
                          /PIA

                          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                          Kommentar

                          • Mr Woods
                            • March 2013
                            • 3409

                            Jag känner ju också en viss dragning till Apistogramma, men jag är väl lite bränd av dem...
                            Ni kommer väl ihåg min debut på Zoopet? Återfallsakvarist med A. pandurini i ett nystartat 54L. Naturligtvis så dog de...

                            Och vad kul Pia, med jordätarna!
                            Hur stora kar har du egentligen?

                            Kommentar

                            • PiaJo

                              • August 2009
                              • 13001

                              Ursprungligen postat av Mr Woods
                              Jag känner ju också en viss dragning till Apistogramma, men jag är väl lite bränd av dem...
                              Ni kommer väl ihåg min debut på Zoopet? Återfallsakvarist med A. pandurini i ett nystartat 54L. Naturligtvis så dog de...

                              Och vad kul Pia, med jordätarna!
                              Hur stora kar har du egentligen?
                              Mina två största är 220 liter ( jordätarna kommer att gå i ett av dem) sen har jag ett 152 liters, två stycken 125 liters ( kuber), ett 105 liters, ett 30 liters dennerlekub That´s all!
                              /PIA

                              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                              Kommentar

                              • Mr Woods
                                • March 2013
                                • 3409

                                Då kanske jag ändå vågar hoppas på att kunna ha jordätare i ett 310L!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...