Konstigt nog ska det bli kul att inreda igen, jag som bara för ett tag sen skulle lägga ner allt, fast jag har förstås nästan gjort det
//Inger
Härligt med nystart Inger!
Jag var på vägbatt varva ner men så blev det inte riktig. Jag träffade Thomas Ekenberg och några till och nu har jag mer kar än någonsin.
/ Johan 720 l. Regnbågsfisk, 375 l. Glossolepis Wanamensis, 142 l. -. Medlem i IRG.
Jag var på vägbatt varva ner men så blev det inte riktig. Jag träffade Thomas Ekenberg och några till och nu har jag mer kar än någonsin.
Ja Johan, det liksom blev ett kar kvar, kanske tur det även om det inte är så stort. Jag verkar ju inte veta vad jag vill egentligen, med det vet ni ju vid det här laget
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Nu har jag i alla fall beställt växter, några har jag aldrig haft, så i påsk blir det till att inreda mitt lillekar.
Kul att ha någott göra då vi har satt oss i frivillig karantän.
Jag har haft/har ont i halsen till och från med lite feber i några veckor, Håkan är förkyld, så törs fasiken blanda sig med folk. Även vi häruppe i Norrland är drabbade av detta hemska, tyvärr så ökar antalet hela tiden.
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Du har verkligen plockat fram ditt akvarium i rättan tid. Vad kan bli bättre än att fixa och inreda akvarium när du ändå sitter i karantän hemma.
Följer ditt projekt
Du har verkligen plockat fram ditt akvarium i rättan tid. Vad kan bli bättre än att fixa och inreda akvarium när du ändå sitter i karantän hemma.
Följer ditt projekt
Helt rätt i tiden ICC, påskkul utan att bli störd
//Inger
Kommentera