Vad vackert!
Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat
Kollapsa
X
-
Ursprungligen postat av smajlet Visa inläggSå finnt vackert, skulle byta med dig alla dagar i veckan =).
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inläggMed goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/Maths
Kommentera
-
Ursprungligen postat av c90368 Visa inlägg
Efter att ha tittat på din senaste film är jag övertygad om att det är två hanar. Särskilt när den "undertryckta" ger upp mot ytan, det gör inte honor.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Nando Visa inläggHur trivs dina nya tetror?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inläggNando, här en bild på en av Riotetran (gul/röd enligt imazo), som har färgat ut hyfsat, ser för varje dag att färgen kommer mer och mer, gillar dessa pigga.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inläggTycker du, va kul
//Inger
Det var ett bra tag sedan jag hade Hyphessobrycon flammeus men det är en tetra som gott kan få årkomma i mina kar!
När de färgar ut ordentligt blir bakre delen av kroppen (halva fisken) djupt röd, mycket vackert!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inlägg
Kommentera
-
Mats och Nando, det många tetror, som vi går förbi i affären, men som blommar ut i all sin färgprakt när dom väl kommer "hem". Jag brukar kolla på en hel del filmer på YT innan jag bestämmer mig.
Kommentera
Kommentera