Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat
Kollapsa
X
-
Ursprungligen postat av Mats Bryzell Visa inläggMmmm, många fina inredningar där.
Ljussättningen är viktig - mörkt längst bak i karet och kanske skall du fundera på flera mindre LED-lampor/ramper?.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inlägg
LoGeek, tror bestämt, att det är första gången du kikar in i min tråd - kul
//Inger
Får bli bättre på att skriva på Zoopet kanske. Läser ofta men skriver sällan...
Kul med din nya inredning!
Kommentera
-
Mitt tips är att du inte ger dig innan du är nöjd. Det är ju du som ska titta på karet och därför är det viktigt att du inte blir missnöjd med hur det ser ut. Mindre justeringar i form av ytterligare pinnar, löv och växter som sprider sig är ju lätt att fixa med tiden, men den stora grund-scapen behöver man ändå bli nöjd med för att trivas med karet (enligt min erfarenhet). Du är ju van att inreda för dvärgciklider så jag är säker på att karet kommer bli lämpligt ur den aspekten. Då är det ”bara” det visuella som ska tilltala dig kvar. Det fanns många fina inredningar på filmen!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Nando Visa inläggMitt tips är att du inte ger dig innan du är nöjd. Det är ju du som ska titta på karet och därför är det viktigt att du inte blir missnöjd med hur det ser ut. Mindre justeringar i form av ytterligare pinnar, löv och växter som sprider sig är ju lätt att fixa med tiden, men den stora grund-scapen behöver man ändå bli nöjd med för att trivas med karet (enligt min erfarenhet). Du är ju van att inreda för dvärgciklider så jag är säker på att karet kommer bli lämpligt ur den aspekten. Då är det ”bara” det visuella som ska tilltala dig kvar. Det fanns många fina inredningar på filmen!
. I morrn ska jag ner till Sundsvall och handla fler rötter, sedan fortsätta med pillandet.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ICC Visa inläggTack för den YT-filmen Inger. Kom som på beställning och precis vad jag behövde till mitt Leopard Endler kar, som kanske görs om till ett mörkt och surt Apistogramma kar om någon månad.
Kommentera
Kommentera