Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollapsa
X
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

Ursprungligen postat av Mats Bryzell Visa inlägg
    Halloj Inger!
    Har varit lite "ozoopig" den senaste tiden, men kollar - som alltid - in vad du donar med.
    Karet ser kanonfint ut!
    Tack Mats, ville bara visa mina vackra Windelöv så gröna och fina- inte van vid det kan jag säga . Övrigt så är det en vanligt återkommande Inger-inredning

//Inger
    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

Kommentera

Inger-inredningar gillas!

Kommentera

Gillas

Kommentera

Ingår i samma fanclub som ovanstående gäller din inrednings-stil, Inger
          Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
          Juwel Lido 120

Kommentera

Ursprungligen postat av Bluewing Visa inlägg
            Ingår i samma fanclub som ovanstående gäller din inrednings-stil, Inger
            Det är skoj att ha en fanclub

//Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

Kommentera

Hej Inger!
              Om jag inte missminner mig så hade du Kejsargobi för ett tag sedan? Har du kvar dem? Hur tyckte du att de var? Jag har för mig att du tyckte att de var lite bleka.
              /Johan
              Senast ändrad av Marten64; 2019-05-10, 20:45.
              / Johan 720 l. Regnbågsfisk, 375 l. Glossolepis Wanamensis, 142 l. -. Medlem i IRG.

Kommentera

Ursprungligen postat av Marten64 Visa inlägg
                Hej Inger!
                Om jag inte missminner mig så hade du Kejsargobi för ett tag sedan? Har du kvar dem? Hur tyckte du att de var? Jag har för mig att du tyckte att de var lite bleka.
                /Johan
                Hejsan Johan, jag hade Kejsargobi för ganska så många år sedan. Jag har för mig att dom var ganska så skygga, hanen var vacker, så inget minne av att dom var bleka
                Bilder på hanen, tyvärr ingen på honan av någon anledning.

Klicka på bilden för större storlek

Namn:	        013.JPG
Visningar:	76
Storlek:	404.7 kB
ID:     	2402572Klicka på bilden för större storlek

Namn:	        018.JPG
Visningar:	70
Storlek:	386.4 kB
ID:     	2402573

Kommentera

Ursprungligen postat av Inger H Visa inlägg

Hejsan Johan, jag hade Kejsargobi för ganska så många år sedan. Jag har för mig att dom var ganska så skygga, hanen var vacker, så inget minne av att dom var bleka
                  Bilder på hanen, tyvärr ingen på honan av någon anledning.

Klicka på bilden för större storlek

Namn:	        013.JPG
Visningar:	76
Storlek:	404.7 kB
ID:     	2402572Klicka på bilden för större storlek

Namn:	        018.JPG
Visningar:	70
Storlek:	386.4 kB
ID:     	2402573
                  Tack! Den ser fin ut! Jag har funderat på dessa ett tag, jag är ju lite svag för de där fiskarna från Australien, Regnbågar mm. Jag skall eventuellt starta ett bräckvattenkar. Kjejsargobin funkar fint även i sådant.
                  / Johan 720 l. Regnbågsfisk, 375 l. Glossolepis Wanamensis, 142 l. -. Medlem i IRG.

Kommentera

Tack! Den ser fin ut! Jag har funderat på dessa ett tag, jag är ju lite svag för de där fiskarna från Australien, Regnbågar mm. Jag skall eventuellt starta ett bräckvattenkar. Kjejsargobin funkar fint även i sådant.
                    Spännande med ett bräckvattenkar, det ska bli kul att följa

//Inger

Kommentera

Det enda jag kommer ihåg när jag hade dem är att de är ganska långsamma på maten och klarar inte konkurrens med snabba arter. Annars intressanta och lite kluriga.
                      Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                      Juwel Lido 120

Kommentera

Ursprungligen postat av Bluewing Visa inlägg
                        Det enda jag kommer ihåg när jag hade dem är att de är ganska långsamma på maten och klarar inte konkurrens med snabba arter. Annars intressanta och lite kluriga.
                        Bra att veta. Tack för info.

Kommentera

Sparar...
                        X