Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollapsa
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

Härligt!

Kommentera

Inte utan behöver du skämmas för filmen. Kul att kika på. Då skulle du se de jag försökt., hehehe... Har stannat vid att bara ta bilder.
      Mina små apistogammor som du kommenterat tidigare, artar sig väl. Små tuffa rackare det där. Och mysiga, verkligen.

Kommentera

Jag har tittat på din film,”filmstjärnorna” är så söta så!
        // Annicka

Kommentera

Härliga fiskar och inredning - var stolt!

Kommentera

Kul att ni har kikat

//Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

Kommentera

Klicka på bilden för större storlek

Namn:	        IMG_7207.JPG
Visningar:	22
Storlek:	190.4 kB
ID:     	2396310
              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

Kommentera

Ursprungligen postat av Inger H Visa inlägg
                Klicka på bilden för större storlek

Namn:	        IMG_7207.JPG
Visningar:	22
Storlek:	190.4 kB
ID:     	2396310
                Tackar

God jul och gott nytt år önskar jag dig åxå

Kommentera

Den tomten får gärna komma på besök i min balja (å kanske stanna) .

Kommentera

Ursprungligen postat av johhje Visa inlägg
                    Den tomten får gärna komma på besök i min balja (å kanske stanna) .
                    Haha, det är ett gammalt foto, så han finns inte kvar

//Inger

Kommentera

Haha, underbart julkort! Önskar dig en riktigt God Jul också Inger!

Kommentera

Jag uppdaterar lite jag med, fast det finns inte mycket. Inget kuligt händer i mina två kar, dom bara rullar på. Det som är positivt är att A. elizabethorna har ätit upp sig rejält - från att varit väldigt slimmade när dom kom, så har dom nu fått lite "magar"
                        Jag har målat bakgrunden klart på mitt nya 125-liters, så lite kul blir det att inreda det framöver

//Inger

Kommentera

Jag uppdaterar lite jag med, fast det finns inte mycket. Inget kuligt händer i mina två kar, dom bara rullar på. Det som är positivt är att A. elizabethorna har ätit upp sig rejält - från att varit väldigt slimmade när dom kom, så har dom nu fått lite "magar"
                          Jag har målat bakgrunden klart på mitt nya 125-liters, så lite kul blir det att inreda det framöver
                          //Inger
                          Gôtt!
                          ...och nu lite bilder också!

Kommentera

Ursprungligen postat av Mats Bryzell Visa inlägg
                            Gôtt!
                            ...och nu lite bilder också!

Vad vill du se för bilder Mats? Har ju inget nytt alls att fota

//Inger

Kommentera

Vad vill du se för bilder Mats? Har ju inget nytt alls att fota
                              //Inger
                              Jaaa... varför inte en bildsvit på tjockisarna..?

Kommentera

Ursprungligen postat av Mats Bryzell Visa inlägg
                                Jaaa... varför inte en bildsvit på tjockisarna..?
                                Har solnedgång i karet nu, försöker att fota imorrn

/Inger

Kommentera

Sparar...
                                X