Trist med bolivianerna men kul med nyckelhålen! Det var ju sådana du ville ha! Tetrorna ser ursnygga ut! Riktigt fina färger redan!
Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat
Kollapsa
X
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inlägg
Bra jobbat
Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/Maths
Kommentera
-
Ursprungligen postat av c90368 Visa inlägg
Många bilder passerar förbi här på Zoopet, men ibland hajar jag till och fastnar framför en. I mina ögon är detta en helt underbar bild, lite rörelse på tetrorna, en inramning av grönt med roten i bakgrunden.
Bra jobbat
Satt och tittade på din film på YT igår, nycklarna är söta
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Satt och tittade på din film på YT igår, nycklarna är söta
//Inger
Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/Maths
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Mats Bryzell Visa inläggRiktigt härlig bild på ditt fina kar, Inger. Topp!
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av LindaAlgo Visa inläggSå fint det är. Och vilken tur i oturen att du fick tag på en fisk som du har längtat efter.
Kommentera
-
Nu får jag se imorrn om jag får fiskar som jag beställt - och att det inte blir lika olyckligt som sist.
//IngerMed vänlig hälsning Linda
Kommentera
-
Den bakgrunden älskar jag verkligen inger och förfiltret är ju så bra att det skulle levereras med som standard. Men även om jag nu är en av de segaste att skriva på Zoopet så behöver Du visa hur ditt 250 blev, Inger.
Hmmm. lustigt här på Zoopet ibland. Jag går in och ser din bild på bakgrunden och förfiltret och undrar över karet. Sedan klickar jag på spara och då kommer det en hel drös med inlägg. Nu måste jag läsa vidare.....Senast ändrad av Bluewing; 2018-10-18, 16:30.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av LindaAlgo Visa inläggHur gick det?
En bild på Corydoras duplicareus (som jag har haft förut) som flyttade in tillsammans med dom söta Nyckelhålscikliderna i 250L. Nycklarna är lite blyga och håller sig än lite i bakgrunden, bilder kommer när dom blir lite modigare.
Sedan en ny bekantskap när det gäller tetror, Aphyocharax rathbuni - gillar dessa redan, väldigt lugna och verkar trivas strax nedanför vattenytan.
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Det har gått bra Linda, alla lever och verkar må bra
En bild på Corydoras duplicareus (som jag har haft förut) som flyttade in tillsammans med dom söta Nyckelhålscikliderna i 250L. Nycklarna är lite blyga och håller sig än lite i bakgrunden, bilder kommer när dom blir lite modigare.
Sedan en ny bekantskap när det gäller tetror, Aphyocharax rathbuni - gillar dessa redan, väldigt lugna och verkar trivas strax nedanför vattenytan.
Med vänlig hälsning Linda
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bluewing Visa inläggDen bakgrunden älskar jag verkligen inger och förfiltret är ju så bra att det skulle levereras med som standard. Men även om jag nu är en av de segaste att skriva på Zoopet så behöver Du visa hur ditt 250 blev, Inger.
Hmmm. lustigt här på Zoopet ibland. Jag går in och ser din bild på bakgrunden och förfiltret och undrar över karet. Sedan klickar jag på spara och då kommer det en hel drös med inlägg. Nu måste jag läsa vidare.....
Magkänslan säger mig, att ditt rätta akvarieintresse börjar falna lite, tråkigt om det är så - rätta mig om jag har fel
Kommentera
Kommentera