Så vacker!
Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat
Kollapsa
X
-
Ursprungligen postat av Nando Visa inläggInger - har du haft mosaikgurami? I så fall, hur upplevde du dem?
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Ekenberg Visa inläggDet här var ju riktigt rolig läsning, vad skoj att fjärilarna kommit fram och grattis till alla nya fiskar, tycker mycket om hantelciklider. Fotografierna är som vanligt fantastiska. Hoppas nu att allt löper på som det skall. Jättekul Inger verkligen...... Det är Flaggciklider som simmar i mitt kar nu, men vem bryr sig att du läst tokigt - inte jag i alla fall
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Nando Visa inläggHar du fått veta vilken variant av Flaggciklid det är?
Nej Nando, men förmodligen är det en korsning, å då låter det flott med att sätta "sp" framför Mesonauta - vet faktiskt inte
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inlägg
Thomas, jag har aldrig haft Hantelciklider, fast dessa kanske jag testar någon gång i framtiden. Det är Flaggciklider som simmar i mitt kar nu, men vem bryr sig att du läst tokigt - inte jag i alla fall
//Inger
Kommentera
-
Ursprungligen postat av LindaAlgo Visa inläggInger: Skaffade du stänktetra till ditt 300 liters? Hur många har/hade du sånt fall? Vad tyckte du om dem?
Kommentera
-
Jag kommer inte ihåg hur många, men förmodligen hade jag åtta, dom blir ju ganska så stora
//IngerMed vänlig hälsning Linda
Kommentera
-
Ursprungligen postat av LindaAlgo Visa inlägg
Upplevde du dem som svåra?
Kommentera
-
Jag kommer inte ihåg hur många, men förmodligen hade jag åtta, dom blir ju ganska så stora
//Inger
/ Johan 720 l. Regnbågsfisk, 375 l. Glossolepis Wanamensis, 142 l. -. Medlem i IRG.
Kommentera
Kommentera