Ursprungligen postat av Inger H
Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat
Kollapsa
X
-
Ursprungligen postat av Bluewing Visa inläggLänken funkar för mig. Det där verkar vara en kanonramp. Kör du den på max eller har du den dimmad?
//IngerSenast ändrad av Inger H; 2018-03-25, 18:25."Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bluewing Visa inlägg
Bara den första länken funkade. Om du redigerar det inlägget och tar bort ”
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Måste göra två inlägg Johnny, annars funkade inte länkarna. https://www.petworld.se/akvarielampo...-5701883289791
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inläggViva Leo Buscaglia
Kommentera
-
Ursprungligen postat av åheim Visa inlägg
Då ska jag passa på att fråga om akvastabils sunriser är timerstyrd eller måste man starta solnegång och uppgång manuellt?
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Nando Visa inläggTycker din ljuslösning verkar bra Inger och har förstått att du är mycket nöjd också! Ska spana in den som ett alternativ till mitt nya kar. Dina växter verkar väldigt välmående med.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av miiaoo Visa inläggWow, vilken växtprakt!! Riktigt fint! Å kul att se att du är nöjd själv också!Hoppas att du mår bättre nu - var sak har sin tid som jag brukar jag säga, fast det är förstås ingen tröst när man mår skit.
Ja, de är skoj att växterna trivs, jag är inte så van vid det
Kommentera
Kommentera