Hoppas det, har ganska så mycket växter och en hel del flytväxter. Fast förmodligen så käkar väl föräldrarna sina avkommor som alla andra arter? Har ju 0 koll ju . Gillar väldigt mycket dessa vackra svärdbärare, så det skulle vara kul om i alla fall några överlever. Fast alla honor verkar att vara gravida .
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Ja verkligen. De hade fina fiskar och lite roligare sorter än de andra butikerna. Skulle det köpas fisk tänkte jag alltid på Ströms först och jag vet andra som tänkte likadant. Köpcentra drar för mycket så det blir inte många kunder över annat än entusiasterna.
Ja verkligen. De hade fina fiskar och lite roligare sorter än de andra butikerna. Skulle det köpas fisk tänkte jag alltid på Ströms först och jag vet andra som tänkte likadant. Köpcentra drar för mycket så det blir inte många kunder över annat än entusiasterna.
Dessutom väldigt kunnig och trevlig personal. Jag köpte mina allra första apistogramma på Ströms.
Det är nog många som kommer att sakna den affären.
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera