Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat
Kollapsa
X
-
"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleri
Kommentera
-
Ursprungligen postat av PiaJo Visa inläggInger , kan du inte plocka lite grenar i naturen om du inte har några andra? Se om du kan få fatt i typ som dessa som är till vänster, de har jag bara "satt" ner för att minska pumpflödet.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inläggPia, jag hade placerat en rot framför strilröret, men roten krockade med någon flagga, men nu är den på plats igen
//Inger/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentera
-
Tack för film Mats och tack för din bild Shepard
Nu har jag donat lite försiktigt i Flaggkaret till deras förtjusning - och jag fattar ingenting. Mina händer och lite donande verkar att ge dom någon sorts "trygghet" av någon anledning som jag inte alls begriper. Tvärt emot vad jag är van vid
I alla fall, efter lite pusslande med lysrören blev jag supernöjd. Lite adderande av grenar, vet i i fasen hur det blev, men det visar sig, kanske Flaggorna gillar pinnarna i alla fall
Bilder på hur det blev med den nya ljussättningen."Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inläggTack för film Mats och tack för din bild Shepard
Nu har jag donat lite försiktigt i Flaggkaret till deras förtjusning - och jag fattar ingenting. Mina händer och lite donande verkar att ge dom någon sorts "trygghet" av någon anledning som jag inte alls begriper. Tvärt emot vad jag är van vid
I alla fall, efter lite pusslande med lysrören blev jag supernöjd. Lite adderande av grenar, vet i i fasen hur det blev, men det visar sig, kanske Flaggorna gillar pinnarna i alla fall
Bilder på hur det blev med den nya ljussättningen.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Mats Bryzell Visa inläggSesådärja! Fan, vad bra det blev! Lite pinnjoxelimox till, bara lite, så blir det mulligt och bra. Nu skall du se att det händer grejer!
Nu får det i alla fall vara så här ett tag Mats, så får vi se hur det utvecklar sig.
Förstår precis hur du menar med "lite till"
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Kul att läsa om att flaggorna gillar när du grejar i karet
Du har fått till det fint, även om jag inte ser någon skillnad vad gäller belysningen på dina bilder (eller så missuppfattar jag vad du gjort), så är jag övertygade om att du gör detPinnar, rötter och växter kan man inte få för mycket av, eller hur
Kan du ta en helkarsbild på lite avstånd så man ser helheten?/Helene
180 liter växt- räk- och guppykar samt 275 liter SA-inspirerat.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av heba Visa inläggKul att läsa om att flaggorna gillar när du grejar i karet
Du har fått till det fint, även om jag inte ser någon skillnad vad gäller belysningen på dina bilder (eller så missuppfattar jag vad du gjort), så är jag övertygade om att du gör detPinnar, rötter och växter kan man inte få för mycket av, eller hur
Kan du ta en helkarsbild på lite avstånd så man ser helheten?
Fotar lite senare Helene, håller på med vatttenbyten
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inläggSer du inte att belysning ger ett mycket kallare sken på bild 1, eller så kanske det bara syns på min dator
Fotar lite senare Helene, håller på med vatttenbyten
//IngerJodå visst ser jag skillnad mellan dom 2 bilderna - stor skillnad t.om, men jag trodde att båda bilderna var tagna efter du hade ändrat belysningen
Tyckte nog att det var "kallt" resp "varmt" ljus på bilderna men kopplade inte......
Nu är jag med på banan/Helene
180 liter växt- räk- och guppykar samt 275 liter SA-inspirerat.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av heba Visa inlägguppenbarligen har jag missuppfattat som jag anadeJodå visst ser jag skillnad mellan dom 2 bilderna - stor skillnad t.om, men jag trodde att båda bilderna var tagna efter du hade ändrat belysningen
Tyckte nog att det var "kallt" resp "varmt" ljus på bilderna men kopplade inte......
Nu är jag med på banan.
Kommentera
Kommentera