För mig var detta ett mycket intressant inlägg av Einarsson. Mer sånt!
Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat
Kollapsa
X
-
Ursprungligen postat av Jesper Broman Visa inläggHalloj Inger!
Jag nämnde i en annan tråd att jag hade likana små växter som dig. Har nu tagit en bild men hittar inte vilken tråd det var
Kommer du ihåg?
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jesper Broman Visa inläggOk tack
Slänger upp den här med då
[ATTACH]71549[/ATTACH]"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Det här lite häftigt när det dyker upp växter spontant.
I flera månader så var det bara en liten tuss. Men på sistone så har det exploderat och det är små prickar överallt. Sådana små prickar som det är på dina bilde också. Så jag har gjort ett försök att "ympa" över det på min nya bakgrund i grodornas akvarium. Får se om det tar sig där också
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bluewing Visa inläggHur går det med dina Flaggor? Skendöda igen?.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bluewing Visa inläggOk. Kan du inte ta en bild på frisseffekten när du ändå knäpper kort? Selfies är ju högsta mode.
Men, jag vet ju att i alla fall att du Johnny och kanske några till gillar Flaggciklider, så några bilder på mina nya.
"Big Papa", som nu lämnar sitt goa krypin under en rot mer å mer är den som är störst på några av bilderna
Big Papa eller kanske Big Mama, vet faktiskt inte vilket kön, är fortfarande lite flåsig, fast eftersom det är den som har gömt sig så är det nog den som har klarat flytten sämst."Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Mu(sic) Visa inläggMen fy tusan vilka tjusiga fiskarFina Bilder Inger
Hur går det för dig, vilka arter kommer det att bli? Är ju jättenyfiken ju
Kommentera
Kommentera