Ser mycket snyggt ut med de nya karen sida vid sida. Ser fram mot bilder på de inredda karen med fiskar.
Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat
Kollapsa
X
-
Ursprungligen postat av Fanbyalperna Visa inläggSer mycket snyggt ut med de nya karen sida vid sida. Ser fram mot bilder på de inredda karen med fiskar.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Åh kul med nya kar! Snyggt också! Jag gillar utseendet på Juwel, men då jag gillar ytterfilter som just Fx5/6an så lär det aldrig bli Juwel för mig, eftersom de inte får plats i skåpet. Inte ens i bänken till 450l.
Ska bli jättekul att se hur du inreder! Snyggt kommer det bli iaf, gillar ju din stil.450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Likan Visa inläggÅh kul med nya kar! Snyggt också! Jag gillar utseendet på Juwel, men då jag gillar ytterfilter som just Fx5/6an så lär det aldrig bli Juwel för mig, eftersom de inte får plats i skåpet. Inte ens i bänken till 450l.
Ska bli jättekul att se hur du inreder! Snyggt kommer det bli iaf, gillar ju din stil.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Likan Visa inläggÅh kul med nya kar! Snyggt också! Jag gillar utseendet på Juwel, men då jag gillar ytterfilter som just Fx5/6an så lär det aldrig bli Juwel för mig, eftersom de inte får plats i skåpet. Inte ens i bänken till 450l.
Ska bli jättekul att se hur du inreder! Snyggt kommer det bli iaf, gillar ju din stil.. Väntar otåligt på dessa red-morerötter som tar sådan tid på sig för att bli vättenmättade.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av woodlund Visa inläggJag har ett FX5 stående i bänken under mitt 450 liters och det får plats alldeles utmärkt bara man plockar bort hyllan .450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inläggNu är sanden och en rot på plats i alla fall, sen om det blir snyggt återstår att se. Väntar otåligt på dessa red-morerötter som tar sådan tid på sig för att bli vättenmättade.
//Inger450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inläggNu får det vara slut med påskfirandet, torrinredning pågår. Det är väl sisådär femtioelfte varianten
Kommentera
Kommentera