Vilken stort yngelstim! Häftigt att se föräldrarna visa att de är så där totalt uppmärksamma som en del Scalarpar är. Det syns verkligen på fenhållningen och teckningen
Ja, nog tar de jobbet på allvar Men som sagt, tyvärr går de nog med lite för glupskt sällskap.
"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound) Min profil Mitt galleri
Oj, dina diskusar "ligger i" (haha). Hoppas det går bättre denna gång!
Ja verkligen. Lite trist bara, att få se dom i sina mörka lekdräkter hela tiden - vet ju knappt hur deras verkliga färger ser ut.
Det lär väl bli ett herrans liv nu, när dom vaktar ägg så nära varandra.
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Fint! Ska bli spännande att se det med räkor och inredning sedan.
Lyckat att ryggsäckens insug har liknande färg som bakgrunden Klart bättre än eheims ärtgröna rör.
Fint! Ska bli spännande att se det med räkor och inredning sedan.
Lyckat att ryggsäckens insug har liknande färg som bakgrunden Klart bättre än eheims ärtgröna rör.
Ja, jag fattar inte varför Eheim kör med ärtgrönt.
Undrar om den blå finare filtermattan är räksäker - måste ju säkra insuget, eller måste det till något ännu finare.
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera