Hannescs 408L Orinoco-tema

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ken Olofsson
    • November 2006
    • 8014

    hur går det här då ?


    .
    Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
    Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

    Kommentar

    • hannesc
      • December 2009
      • 13085

      står still.. väntar på gonzos kompis..... fuck..

      Kommentar

      • gonzo44
        • October 2007
        • 2770

        Ursprungligen postat av hannesc
        står still.. väntar på gonzos kompis..... fuck..
        Han den token har både bromsolja och sirap i brallan ber så henskt mycket om ursäkt känner mej urdum. synd att det blev på detta viset...
        Ha De gött Mvh/ Ulrik http://www.familjensnygg.se/

        Kommentar

        • hannesc
          • December 2009
          • 13085

          äh än så långe är det ju lugnt. det har ju varit jul o nu är det nyår så hinner inte göra nått ändå. men nu i januari vore det kul om man fick hem det :P

          Kommentar

          • 022helpek
            • November 2010
            • 626

            Vilket utmärkt pansarmals kar...

            Tur att sambon är så mottvillig annars har jag just fått tips om världens bästa storlek på pansarmals kar ..
            Helena-Irmeli "HP" Pekkala, Stockholm
            Mina öden som nybliven 480L akvarist kan följas på http://hpakvariet.blogspot.com
            Motto - Rädslan är priset för äventyret! citat ur filmen När natten faller...

            Kommentar

            • MrH
              • October 2010
              • 2825

              du hannes, ja tänkte på den där roten som ja slängde upp en bild på tidigare i tråden....
              ja ska till sthlm i slutet på månaden... ifall de på något vis kan hjälpa dig i projektet att lägga beslag på roten =)
              de är reptilmässa nånstans där då, kommer ej ihåg riktigt vart just nu men de går ju att ta reda på.
              MrH ---> 175L SA kub

              Kommentar

              • hannesc
                • December 2009
                • 13085

                hmm jadu frågan är om det hjälper alls. jag har ingen möjlighet att ta mig dit. eller jo iof....hmm när ska du dit?

                Kommentar

                • MrH
                  • October 2010
                  • 2825

                  28 januari, om ja inte minns fel. ska kolla med farsgubben vart de är någonstans också.
                  MrH ---> 175L SA kub

                  Kommentar

                  • hannesc
                    • December 2009
                    • 13085

                    okej. kör ni bil? för att jag ska till vemdalen med jobbet den helgen. vi åker torsda o kommer hem sönda. o vi utgår från sthlm. så det skulle ju va om det finns möjlighet för er att lämna den på huvvudkontoret. men nu kom jkag på att det är nog jävligt stängt där då.

                    Kommentar

                    • MrH
                      • October 2010
                      • 2825

                      jo vi åker bil. mässan är i solna.
                      du får väl höra av dig närmare datum om de går att lösa =)
                      MrH ---> 175L SA kub

                      Kommentar

                      • gonzo44
                        • October 2007
                        • 2770

                        kolla Den perfekta roten är funnen till ditt projekt...... sasasnygg rot 1m lång och 40cm hög ca Klicka på bilden för större version

Namn: DSC_0069[1].jpg
Visningar: 2
Storlek: 81,6 KB
ID: 2138579
                        Klicka på bilden för större version

Namn: DSC_0071[1].jpg
Visningar: 2
Storlek: 73,8 KB
ID: 2138580
                        Ha De gött Mvh/ Ulrik http://www.familjensnygg.se/

                        Kommentar

                        • ApeviaX
                          • December 2005
                          • 1531

                          Ursprungligen postat av hannesc
                          hehe.. fan rätt likt ändå :P


                          lite fiskförslag här då. ( obs lånade bilder från zoopet)


                          Altifons
                          Orange head
                          Leucosticta
                          Wavrini
                          Wow, wavrini var superhärlig Vilken rooot !!!
                          ApeviaX
                          Archocentrus multispinosus
                          "Vattensamlingen"
                          X-Aquatic

                          Kommentar

                          • hannesc
                            • December 2009
                            • 13085

                            hej igen

                            sorry att jag varit borta ett tag. har fruuuktansvärt mycket på jobbet nu. jobbar helger o långa dagar nu. 12 dagar irad änsålänge :/

                            så jag har inte riktigt haft tid att kolla här.


                            anyhow. det står stil som sagt. o det är för jag väntar på glas som ni vet. gonzo har tryckt på nu så förhopnnnigsvis kommer det snart.

                            älskar roten som gonzo stulit till mig! ( med stulit menar jag dragit hem från stranden)
                            kommer passa kanon säkert. måste se den live snart bara

                            jag har dragit hem lite andra grenar med från en stor ris/gren/träd hög. har dock ingen bild på de än.


                            är jäääkligt sugen på att sätta igång med karet nu., projektet jag håller på med på jobbet är snart slut. ( måndag) så då kommer jag få mer tid över '

                            Kommentar

                            • ApeviaX
                              • December 2005
                              • 1531

                              Ursprungligen postat av hannesc
                              hej igen

                              sorry att jag varit borta ett tag. har fruuuktansvärt mycket på jobbet nu. jobbar helger o långa dagar nu. 12 dagar irad änsålänge :/

                              så jag har inte riktigt haft tid att kolla här.


                              anyhow. det står stil som sagt. o det är för jag väntar på glas som ni vet. gonzo har tryckt på nu så förhopnnnigsvis kommer det snart.

                              älskar roten som gonzo stulit till mig! ( med stulit menar jag dragit hem från stranden)
                              kommer passa kanon säkert. måste se den live snart bara

                              jag har dragit hem lite andra grenar med från en stor ris/gren/träd hög. har dock ingen bild på de än.


                              är jäääkligt sugen på att sätta igång med karet nu., projektet jag håller på med på jobbet är snart slut. ( måndag) så då kommer jag få mer tid över '
                              När tiden finns lite bättre så får du gärna posta bilder på dina träbitar från högen
                              ApeviaX
                              Archocentrus multispinosus
                              "Vattensamlingen"
                              X-Aquatic

                              Kommentar

                              • hannesc
                                • December 2009
                                • 13085

                                lite grenar bara so säkert går att klippa till lite
                                Bifogade filer

                                Kommentar

                                Arbetssätt...