"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Mu(sic)
    svarade
    Vilken sort är det?


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    http://youtu.be/-HSaAy_R_6g

    mina nya rasboror kul att se att de är så pigga redan och färgen började komma snabbt igår kväll
    Söta .

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade


    mina nya rasboror kul att se att de är så pigga redan och färgen började komma snabbt igår kväll

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ja, det blir ett äventyr, ger mig ut på nästan okända vatten.. om det blir som jag vill så blir det totalt okända

    Lämna en kommentar:


  • admin
    svarade
    Väntar på söndag, men det är inte jätterolig beställning utan bara komplettering av arter jag redan har. Men ändå lite kul. Det roligaste blir att höra om äventyret på lördag för Pia

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Ah, det var ju mindre kul, ett tomt kar är tråkigt att titta på, kan du inte hitta når litet kul som kan gå och se lite roligt ut?
    "Tålmodig" som jag är, så siktar jag in mig på kommande onsdag .

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av admin
    Hoppas det är rasboror som är med i artregistret redan
    Nope, det är det inte

    Lämna en kommentar:


  • admin
    svarade
    Hoppas det är rasboror som är med i artregistret redan

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Inger H
    Mina nya kom inte heller i onsdags - strul med beställningen . Så nu kollar jag in på ett tomt, nyinrett och innehållslöst kar ett tag till.

    //Inger
    Ah, det var ju mindre kul, ett tomt kar är tråkigt att titta på, kan du inte hitta når litet kul som kan gå och se lite roligt ut?

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Mina nya kom inte heller i onsdags - strul med beställningen . Så nu kollar jag in på ett tomt, nyinrett och innehållslöst kar ett tag till.

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Nä, de kom inte men jag skall be dem beställa en annans sort på måndag eller så får jag se vad jag hittar, jag har inte bråttom för rasbororna duger gott just nu

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    japp, det blev ett gäng med rasboror som ligger på mitt skrivbord här på jobbet ja.. i påse förståss
    Ok, inga guramisar? Fast rasboror duger långt det med . Har läst igenom senaste inläggen i din tråd, och märker att jag har missat en del .

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    japp, det blev ett gäng med rasboror som ligger på mitt skrivbord här på jobbet ja.. i påse förståss

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Nya fiskar idag Pia?

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Visst är de hoppas hoppas att de kommer nästa fredag..

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...