"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • PiaJo
    svarade
    Det känns bra med denna layouten faktiskt, har lite svårt för det där med att det skall vara symmetri, var lite rädd för att det skulle kännas som så men jag fick bort den känslan. Skall beställa/köpa mer växter efter nyårshelgen. Nu fick jag tag på fem olika sorter varav två skall vara snabbväxande för att hjälpa till att hålla alger borta.

    Lämna en kommentar:


  • Mu(sic)
    svarade
    Det där såg coolt ut Vad spännande det ska bli att följa detta

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Sådärja.. Hardscapen klar, nu får det klarna lite innan växterna planteras
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Jaha.. Nu har jag och syrran ett gemensamt intresse
    Hjälpte grannen att ta bort deras sons kar när de skilde sig och syrrans tös fick detta men hon tröttnade, så som min son gjorde, och numera är det syrran som tar hand om det och köper fiskar, gör rent pumpen mm.
    Hon berättade idag att hon gärna sätter sig och glor på karet istället för att titta på tvn och jag bara skrattade och sa välkommen till "sjukdomen"
    Jag berättade att om ett tag om intresset finns kvar så kan du skaffa ett litet större och då utstötte hon bara ett ååhhhhh...

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Japp, det är dem men det är mysigt med bebbar

    Japp det är skitakul

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Japp, det är dem men det är mysigt med bebbar

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Jag har fina små ciklider som äter upp en del

    Lite för mycket av det goda kan bli jobbig i längden, se om du kan sälja några?

    Ja, kull ett måste växa på sig innan jag ev. kan sälja, men sen fylls det på med yngel hela tiden - några jäklar till att vara produktiva .

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Jag har fina små ciklider som äter upp en del

    Lite för mycket av det goda kan bli jobbig i längden, se om du kan sälja några?

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Pia, du som har svärdbärare, vad gör du med alla bebisar? Tror att det finns c:a 30+ nu i mitt 125 . Du vet ju att jag under låång tid har längtat efter små bebisar, men nu känns det liksom att det börjar bli lite för mycket av det goda .

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Nu är lysrör och reflektorer beställda det går framåt men sakta sakta... och det är bra!

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Tror att när det är dags koppla in så ger jag luren till Gobben istället, dom pratar samma språk

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ja, vi måste prata om samma ängel, känner igen precis de där...

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Precis Inger, det kan nog ha varit jag som nämnt detta med förutom Christian..
    Men det står fast att det är lite joxigt och därför har jag tagit in experthjälpen och Gobben får installerar det hela åt mig

    Ja, den där experhjälpen förstår jag bestämt vem det är, han fick ta emot mycket tokigt på distans från mig/oss Han har en ängels tålamod som tur är .

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Inger H
    Spännande Pia . Vet en som sa för ett antal år sedan "att det är för mickligt det här med Co2 och hela köret" .

    //Inger
    Precis Inger, det kan nog ha varit jag som nämnt detta med förutom Christian..
    Men det står fast att det är lite joxigt och därför har jag tagit in experthjälpen och Gobben får installerar det hela åt mig

    Lämna en kommentar:


  • admin
    svarade
    Det var nog jag, för nu är det Pias tur att mickla

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...