"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Zombivarg
    Hej Pia, nu har jag äntligen läst alla 561 sidorna och 8419st inlägg puuhaa

    Vet inte riktigt var jag ska börja men håller självklart med övriga om att du har grymt fina bilder och kar, har verkligen varit intressant att få följa dig genom åren här.
    Känns nästan som jag redan känner dig

    Det skulle vara jätte roligt och intressant om du skulle vilja göra en uppdatering om vilka kar och vilka fiskar som är i respektive kar, gärna med bilder och filmer så klart om du orkar och har tid, men inget jäkt.

    Sen undrar jag vad den lilla gulliga saken heter som finns i inlägg 8357 sid 558, du skrev något om grönling men jag söker det latinska namnet på denna lilla filuren?

    Du har lärt mig enormt mycket om ciklider, som jag aldrig varit förtjust i innan, och verkligen öppnat mina ögon för flera olika sorter så nu kommer jag defenitivt att ha någon i varje kar jag skaffar.
    Annars är min pasion malar av alla dess slag
    Att jag fastnade så i din tråd va mycket för att du va själv nybörjare och skrev om apor, trodde det bara fanns kakadua och fjäril ciklid som va dvärgar .

    Jag ska nu leta upp Ingers projekt trådar, tror jag tar den som börjar 2011, tror jag det stod.
    Ska även leta upp anjos, Mats och blue wing, även om dessa antagligen kommer handla om stor fiskar som jag tycker är läbbiga så är det deras kunskaper och information jag söker.
    Har ju ingen som jag kan prata med om akvarie så jag försöker lära mig så mycket jag kan genom att läsa era trådar, även om det inte är dessamma som att prata med någon.
    Kommer självklart att besöka Åled, Nol och Kaj framöver, ska leta upp info om Tyskland resor, fisk aktioner och annat roligt.

    Nu får du ha en fortsatt trevlig lördag och helg, lovar att skriva här lite då och då så du inte tror att du eller din tråd är bortglömd.

    // Annica
    Så roligt att du tog igenom dig hela tråden, nu har du väl fyrkantiga ögon 😉😜
    Blir mycket glad och lite rosa på kinderna av det du skriver, skall självklart skriva vad jag har i mina kar osv men nu är jag på väg till kalas hos min syster som precis har börjat upptäcka akvaristiken hon med. Kommer bli bombad med frågor med det är nåt som bara är roligt så ta till dig detta du med aoch fråga på när det är nåt så får vi alla hjälpas åt att fråga 😊

    Lämna en kommentar:


  • Zombivarg
    svarade
    Det är lugnt Inger, hade nog jag också trott
    Kommer kanske en bild på mig själv och mitt namn när jag blir mer varm i kläderna, zombivarg kommer av en tatuering jag har.

    Lämna en kommentar:


  • Mu(sic)
    svarade
    Vilka detaljer!

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Testar med två bilder för att se om de blir så stora.
    Wow!!!!

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    testar
    Riktigt bra bild!

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Jag som trodde att Zombivarg var en kille Annica .

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Zombivarg
    svarade
    Hej Pia, nu har jag äntligen läst alla 561 sidorna och 8419st inlägg puuhaa

    Vet inte riktigt var jag ska börja men håller självklart med övriga om att du har grymt fina bilder och kar, har verkligen varit intressant att få följa dig genom åren här.
    Känns nästan som jag redan känner dig

    Det skulle vara jätte roligt och intressant om du skulle vilja göra en uppdatering om vilka kar och vilka fiskar som är i respektive kar, gärna med bilder och filmer så klart om du orkar och har tid, men inget jäkt.

    Sen undrar jag vad den lilla gulliga saken heter som finns i inlägg 8357 sid 558, du skrev något om grönling men jag söker det latinska namnet på denna lilla filuren?

    Du har lärt mig enormt mycket om ciklider, som jag aldrig varit förtjust i innan, och verkligen öppnat mina ögon för flera olika sorter så nu kommer jag defenitivt att ha någon i varje kar jag skaffar.
    Annars är min pasion malar av alla dess slag
    Att jag fastnade så i din tråd va mycket för att du va själv nybörjare och skrev om apor, trodde det bara fanns kakadua och fjäril ciklid som va dvärgar .

    Jag ska nu leta upp Ingers projekt trådar, tror jag tar den som börjar 2011, tror jag det stod.
    Ska även leta upp anjos, Mats och blue wing, även om dessa antagligen kommer handla om stor fiskar som jag tycker är läbbiga så är det deras kunskaper och information jag söker.
    Har ju ingen som jag kan prata med om akvarie så jag försöker lära mig så mycket jag kan genom att läsa era trådar, även om det inte är dessamma som att prata med någon.
    Kommer självklart att besöka Åled, Nol och Kaj framöver, ska leta upp info om Tyskland resor, fisk aktioner och annat roligt.

    Nu får du ha en fortsatt trevlig lördag och helg, lovar att skriva här lite då och då så du inte tror att du eller din tråd är bortglömd.

    // Annica

    Lämna en kommentar:


  • admin
    svarade
    Blir ju supersnyggt. O vilka fina bilder dessutom. Bilderna ser bra ut även på platta och telefon!

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Testar med två bilder för att se om de blir så stora.

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Testar igen för nu är menyraden svart och jag kan välja "bild"

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av ICC
    Måste säga, du är grym på foto Pia. Är en fröjd att titta på.
    Tack!

    Lämna en kommentar:


  • ICC
    svarade
    Måste säga, du är grym på foto Pia. Är en fröjd att titta på.

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    testar

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Tack! Så roligt att ni gillar dem, sitter just nu och njuter av dem som är i tvättstugan

    Kram på er och ha en go kväll!

    Lämna en kommentar:


  • Mu(sic)
    svarade
    Riktigt vackra kar på riktigt

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...