"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PiaJo

    • August 2009
    • 13001

    Ursprungligen postat av ICC
    Måste säga, du är grym på foto Pia. Är en fröjd att titta på.
    Tack!
    /PIA

    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

    Kommentar

    • PiaJo

      • August 2009
      • 13001

      Testar igen för nu är menyraden svart och jag kan välja "bild"
      /PIA

      Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

      Kommentar

      • PiaJo

        • August 2009
        • 13001

        Testar med två bilder för att se om de blir så stora.
        /PIA

        Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

        Kommentar

        • admin
          Christian Alfredsson

          • November 2004
          • 11215

          Blir ju supersnyggt. O vilka fina bilder dessutom. Bilderna ser bra ut även på platta och telefon!
          Christian Alfredsson
          Tekniskt ansvarig Zoopet

          Kommentar

          • Zombivarg

            • December 2015
            • 249

            Hej Pia, nu har jag äntligen läst alla 561 sidorna och 8419st inlägg puuhaa

            Vet inte riktigt var jag ska börja men håller självklart med övriga om att du har grymt fina bilder och kar, har verkligen varit intressant att få följa dig genom åren här.
            Känns nästan som jag redan känner dig

            Det skulle vara jätte roligt och intressant om du skulle vilja göra en uppdatering om vilka kar och vilka fiskar som är i respektive kar, gärna med bilder och filmer så klart om du orkar och har tid, men inget jäkt.

            Sen undrar jag vad den lilla gulliga saken heter som finns i inlägg 8357 sid 558, du skrev något om grönling men jag söker det latinska namnet på denna lilla filuren?

            Du har lärt mig enormt mycket om ciklider, som jag aldrig varit förtjust i innan, och verkligen öppnat mina ögon för flera olika sorter så nu kommer jag defenitivt att ha någon i varje kar jag skaffar.
            Annars är min pasion malar av alla dess slag
            Att jag fastnade så i din tråd va mycket för att du va själv nybörjare och skrev om apor, trodde det bara fanns kakadua och fjäril ciklid som va dvärgar .

            Jag ska nu leta upp Ingers projekt trådar, tror jag tar den som börjar 2011, tror jag det stod.
            Ska även leta upp anjos, Mats och blue wing, även om dessa antagligen kommer handla om stor fiskar som jag tycker är läbbiga så är det deras kunskaper och information jag söker.
            Har ju ingen som jag kan prata med om akvarie så jag försöker lära mig så mycket jag kan genom att läsa era trådar, även om det inte är dessamma som att prata med någon.
            Kommer självklart att besöka Åled, Nol och Kaj framöver, ska leta upp info om Tyskland resor, fisk aktioner och annat roligt.

            Nu får du ha en fortsatt trevlig lördag och helg, lovar att skriva här lite då och då så du inte tror att du eller din tråd är bortglömd.

            // Annica

            Kommentar

            • Inger H

              • December 2008
              • 11247

              Jag som trodde att Zombivarg var en kille Annica .

              //Inger
              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

              Kommentar

              • Bluewing

                • August 2012
                • 10522

                Ursprungligen postat av PiaJo
                testar
                Riktigt bra bild!
                Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                Juwel Lido 120

                Kommentar

                • Bluewing

                  • August 2012
                  • 10522

                  Ursprungligen postat av PiaJo
                  Testar med två bilder för att se om de blir så stora.
                  Wow!!!!
                  Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                  Juwel Lido 120

                  Kommentar

                  • Mu(sic)
                    • March 2012
                    • 2305

                    Vilka detaljer!

                    Kommentar

                    • Zombivarg

                      • December 2015
                      • 249

                      Det är lugnt Inger, hade nog jag också trott
                      Kommer kanske en bild på mig själv och mitt namn när jag blir mer varm i kläderna, zombivarg kommer av en tatuering jag har.

                      Kommentar

                      • PiaJo

                        • August 2009
                        • 13001

                        Ursprungligen postat av Zombivarg
                        Hej Pia, nu har jag äntligen läst alla 561 sidorna och 8419st inlägg puuhaa

                        Vet inte riktigt var jag ska börja men håller självklart med övriga om att du har grymt fina bilder och kar, har verkligen varit intressant att få följa dig genom åren här.
                        Känns nästan som jag redan känner dig

                        Det skulle vara jätte roligt och intressant om du skulle vilja göra en uppdatering om vilka kar och vilka fiskar som är i respektive kar, gärna med bilder och filmer så klart om du orkar och har tid, men inget jäkt.

                        Sen undrar jag vad den lilla gulliga saken heter som finns i inlägg 8357 sid 558, du skrev något om grönling men jag söker det latinska namnet på denna lilla filuren?

                        Du har lärt mig enormt mycket om ciklider, som jag aldrig varit förtjust i innan, och verkligen öppnat mina ögon för flera olika sorter så nu kommer jag defenitivt att ha någon i varje kar jag skaffar.
                        Annars är min pasion malar av alla dess slag
                        Att jag fastnade så i din tråd va mycket för att du va själv nybörjare och skrev om apor, trodde det bara fanns kakadua och fjäril ciklid som va dvärgar .

                        Jag ska nu leta upp Ingers projekt trådar, tror jag tar den som börjar 2011, tror jag det stod.
                        Ska även leta upp anjos, Mats och blue wing, även om dessa antagligen kommer handla om stor fiskar som jag tycker är läbbiga så är det deras kunskaper och information jag söker.
                        Har ju ingen som jag kan prata med om akvarie så jag försöker lära mig så mycket jag kan genom att läsa era trådar, även om det inte är dessamma som att prata med någon.
                        Kommer självklart att besöka Åled, Nol och Kaj framöver, ska leta upp info om Tyskland resor, fisk aktioner och annat roligt.

                        Nu får du ha en fortsatt trevlig lördag och helg, lovar att skriva här lite då och då så du inte tror att du eller din tråd är bortglömd.

                        // Annica
                        Så roligt att du tog igenom dig hela tråden, nu har du väl fyrkantiga ögon 😉😜
                        Blir mycket glad och lite rosa på kinderna av det du skriver, skall självklart skriva vad jag har i mina kar osv men nu är jag på väg till kalas hos min syster som precis har börjat upptäcka akvaristiken hon med. Kommer bli bombad med frågor med det är nåt som bara är roligt så ta till dig detta du med aoch fråga på när det är nåt så får vi alla hjälpas åt att fråga 😊
                        /PIA

                        Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                        Kommentar

                        • PiaJo

                          • August 2009
                          • 13001

                          Ursprungligen postat av admin
                          Blir ju supersnyggt. O vilka fina bilder dessutom. Bilderna ser bra ut även på platta och telefon!
                          Ursprungligen postat av Bluewing

                          Riktigt bra bild!
                          Ursprungligen postat av Bluewing

                          Wow!!!!
                          Ursprungligen postat av Mu(sic)
                          Vilka detaljer!
                          Tack snälla för alla fina kommentarer, blir så glad så och fotosugen igen 😃
                          /PIA

                          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                          Kommentar

                          • PiaJo

                            • August 2009
                            • 13001

                            Mina regnbågar som går i växtkaret det är Pseudomugil signifer. De är förbaskat svåra att fota för de är übersnabba..

                            /PIA

                            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                            Kommentar

                            • Bluewing

                              • August 2012
                              • 10522

                              Ursprungligen postat av PiaJo
                              Mina regnbågar som går i växtkaret det är Pseudomugil signifer. De är förbaskat svåra att fota för de är übersnabba..

                              Att du klarade det är då ännu mer imponerande. Bra bilder!
                              Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                              Juwel Lido 120

                              Kommentar

                              • Mats Bryzell

                                • February 2007
                                • 18956

                                Ja... WOW, liksom...
                                Toppstuff, Pia!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...