"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Bisho
    svarade
    Så himla vackra

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Blev några fler när ändå kameran var framme
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Tog lite foton på mina vackra jordätare Det är Guianacara sp jatapu och detta är honan
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Toppenfilm, ancistrusen ser busig ut .

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Tack för en fin film. Är fascinerad över hur lätt det är att trivas med Guianacaror överlag. Undrar vad det är som gör att de påverkar mig mer än många andra arter. De är ju inte färgstarkast från början direkt. Men ändå så gör de hela karet. Kul med din halvflytande Cryptocoryne. Typiskt i ett jordätarkar. Alltid är det någon planta som släppt.

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Tog en liten film på mina guianacara sp. jatapu igår men somnade i soffan så jag hann inte ladda upp den som en fredagsfilmutan det får bli en lördagsfilm istället

    Lämna en kommentar:


  • tanteva
    svarade
    oj vad det händer grejer =D det är alltid lika kul att de dina bilder, och dina kar. Hämtar väldigt mycket inspiration från dig när det gäller möblemang i karen, fast jag har dåligt med pinnar =P

    Lämna en kommentar:


  • ICC
    svarade
    Gillar ditt engagemang, akvarium och dina foto. Spanar ofta in i din tråd med spänning. Ditt växtkar är mycket fint. Gillar "gräsmattan", en sån har jag många gånger önskat mig men aldrig lyckats få till. Ha så kul med fredagsmyset. Samma för mig. Vattenbyte och ansning av helvilda flytväxter.

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Så fint och lummigt !

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Tog ett mobilfoto på mitt växtkar, imorgon startar fredagsmyset med lite vattenbyte och ansning av växter i detta karet

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Tack för alla kommentarer, då vet jag att någon kikar till min tvättstuga lika ofta som jag

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Hellyckat!

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Japp, nu är maten i magen och det blev en snabb pizza (hemmagjord) med kyckling och ruccola, mums...😋

    Så här blev karet, nu skall det bara klarna och "sätta sig" och nu är det hands-off förutom att det skall planteras lite mer av de höga crypotosanrna som jag tror jag kanske få lite av på lördag 😃

    Snyggt med dom lite maffigare rötterna tycker jag .

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Mu(sic)
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Japp, nu är maten i magen och det blev en snabb pizza (hemmagjord) med kyckling och ruccola, mums...😋

    Så här blev karet, nu skall det bara klarna och "sätta sig" och nu är det hands-off förutom att det skall planteras lite mer av de höga crypotosanrna som jag tror jag kanske få lite av på lördag 😃
    Jämarns va fint!

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Mats Bryzell

    Sesådärja!

    De där höga cryptosarna... undrar just...
    Ja.. Undrar just.. Tror jag vet vad du tänker....
    Senast redigerad av PiaJo; 09 March 2016, 19:12.

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...