"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bluewing

    • August 2012
    • 10522

    Bättre erbjudande är det svårt att få. Trevligare tetra finns knappt. Grattis! Folk kastar bra grejer efter dig. Du får erbjudande om kar, fiskar och annat. Är det för att du är så himla trevlig? Duktig? Eller?
    Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
    Juwel Lido 120

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48147

      Flera snygga foton spm skulle passa utmärkt som artfoton
      Och Chaetostoma lineopunctatum har jag ju inte ens någon artbeskrivning på
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • PiaJo

        • August 2009
        • 13001

        Ursprungligen postat av Bluewing
        Bättre erbjudande är det svårt att få. Trevligare tetra finns knappt. Grattis! Folk kastar bra grejer efter dig. Du får erbjudande om kar, fiskar och annat. Är det för att du är så himla trevlig? Duktig? Eller?
        Nä, dessa är mycket fina och lite fräcka killen lägger ner sitt kar så jag får dem ultrabilligt när det är dags för hämtning av karet
        /PIA

        Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

        Kommentar

        • PiaJo

          • August 2009
          • 13001

          Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
          Flera snygga foton spm skulle passa utmärkt som artfoton
          Och Chaetostoma lineopunctatum har jag ju inte ens någon artbeskrivning på
          Då kan jag mata in dem så du kan använda dem
          Den där malen har jag inte sett sen de kom ur påsen... De bilder jag har är mobilbilder bara, hoppas jag får bättre sen när de vågar visa sig
          /PIA

          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48147

            Ursprungligen postat av PiaJo
            Då kan jag mata in dem så du kan använda dem
            Den där malen har jag inte sett sen de kom ur påsen... De bilder jag har är mobilbilder bara, hoppas jag får bättre sen när de vågar visa sig
            Låter bra - och bulldogen borde väl visa sig någon gång även om de brukar vara blyga
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • PiaJo

              • August 2009
              • 13001

              Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
              Låter bra - och bulldogen borde väl visa sig någon gång även om de brukar vara blyga
              Ja, det får vi hoppas
              /PIA

              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

              Kommentar

              • PiaJo

                • August 2009
                • 13001

                Är så glad och nöjd för hösten känns så mycket roligare nu när jag vet att jag har flera (6) akvaristiska händelser under de närmaste månaderna
                /PIA

                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                Kommentar

                • Bluewing

                  • August 2012
                  • 10522

                  Är du glad är jag också glad för när du är så där extra glad så brukar det synas i tråden ganska snart om man nu får vara lite självisk och vara en person som bara ska ha hela tiden
                  Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                  Juwel Lido 120

                  Kommentar

                  • PiaJo

                    • August 2009
                    • 13001

                    Det kommer att komma bevis på min lycklighetskänsla senare, promise I form av bilder då
                    Senast redigerad av PiaJo; 06 September 2014, 17:40.
                    /PIA

                    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                    Kommentar

                    • Bluewing

                      • August 2012
                      • 10522

                      Du får å andra sidan gärna komma förbi i Västerås och sitta på en stol och se lycklig ut. Det är helt ok?
                      Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                      Juwel Lido 120

                      Kommentar

                      • PiaJo

                        • August 2009
                        • 13001

                        Ursprungligen postat av Bluewing
                        Du får å andra sidan gärna komma förbi i Västerås och sitta på en stol och se lycklig ut. Det är helt ok?
                        Det hade varit trevligt men hösten är fullbokad så det får kanske bli till våren eller så
                        /PIA

                        Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                        Kommentar

                        • PiaJo

                          • August 2009
                          • 13001

                          Drog fram kameran lite... kände för att visa lite av resultatet om nån vill se
                          Bifogade filer
                          /PIA

                          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                          Kommentar

                          • Inger H

                            • December 2008
                            • 11247

                            Jag vill se, det vet du Pia .
                            Ap. Borellii, som du vet att jag gillar, dessutom denna vackra Ap. Rio Mamore som jag aldrig har haft, L. Dorsigera, så vackra den tillhör en av mina min favoritciklider . Hum, vad är det för en liten gynnare på den första bilden?

                            //Inger
                            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                            Kommentar

                            • PiaJo

                              • August 2009
                              • 13001

                              Det är vanlig otocinclus kolla in den kulmagen..
                              /PIA

                              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                              Kommentar

                              • Inger H

                                • December 2008
                                • 11247

                                Ursprungligen postat av PiaJo
                                Det är vanlig otocinclus kolla in den kulmagen..
                                Japp tjockmage, kan den vara gravid tro

                                //Inger
                                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...