"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Mats Bryzell
    svarade
    Lovely!
    Aha, så det blir kardinaler nu - gôtt!
    Fint att du snöat in på Aquascape-grejen, det kommer att bli grandiost - med just ditt sätt att förhålla dig till inredning och hållning.
    Toppstuff!

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Detta karet är riktigt mysigt nu

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Hejhopp!
    Det händer lite hos mig.. Har fyndat på Kjells akvarieloppis, det blev ett litet fint kar som skall bli ett till aquascapingkar.. Hihi.. Har snöat in på detta lite
    sen köpte jag lite fisk idag, det blev ett gäng med dvärgkardinalfiskar dessa hat jag varit på gång att köpa flera gånger med inte hittat men du fanns de med på listorna och då var det läge att slå till.

    annars bubblar det på i maklig takt och det är skönt slänger med en bild från min utsikt just nu framför två av karen.
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • Mu(sic)
    svarade
    Jättefina och så roligt med lekande fiskar Jag blir också lite avis. Det verkar omöjligt att få tag i en hona till min fina pandurohane

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Åh så fina . Jag blir avis .

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Den här lilla damen är helt otrolig, hannen med för den delen för han är helt klart delaktig i det hela

    hon har vallat kull efter kull med yngel men inga har tyvärr klarat sig, jag har inte gjort några större åtgärder för att hjälpa till heller men i förrgår ser jag att hon blir ordentligt uppvaktad av hannen trots att hon vallade en fem stycken småttingar och igår var hon färglös och ännu mer uppvaktad och idag kväll när jag kikade till karet så har hon lekdräkten på och har murat igen öppningen till favoriten av alla grottorna och är otroligt vaktande och kilar in och ut där så ja hon är på-t igen

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Måste få till en annan rot till höger, blev inte så bra men jag skall avvakta lite tills den sjunker så kanske jag kan lägga den på annat sätt, just nu hamnar ögonen där hela tiden.. man märker tydligt vart ögat hittar sin punkt och jag vill ha bort den punkten för jag vill att ögonen skall hitta punkten längre ner.

    jaja.. Jag satte inredningen i "blindo" för det var extremt grumligt för karet har varit orört på ca 1,5 år typ så det blev ändå

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Ja, de är perfekta! Skall se om jag kan få i några sen när jag ser ordentligt. Tror jag har några mindre kvar som är bra

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ja, de är perfekta! Skall se om jag kan få i några sen när jag ser ordentligt. Tror jag har några mindre kvar som är bra

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Satfläsk... Nu knäckte jag sidan.
    Finns fina bilder från Pia i slutet på förra sidan.
    Missa inte!

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo

    och våtare skall den bli... party ikväll
    Fan, va gôtt!
    Själv sitter jag framför burken, har på go' musik och sippar på en bärs (vårdar en liten fjäderlätt bakfylla från gårdagens begivenheter), samt gluttar på Zoopet.

    Det här vet du redan, men nämner det ändå - det är ju många som är Apisto-intresserade som tittar in i denna tråd.
    Mopanirötter lagda direkt på sanden blir perfekta tillhåll, undertill, för många apor. Mopanin på bilderna har tjänat som lekplats mången gång.


    Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_1332.jpg
Visningar: 139
Storlek: 175,9 KB
ID: 2358710

    Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_1333.jpg
Visningar: 173
Storlek: 137,4 KB
ID: 2358711

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Mats Bryzell
    Mmmm, våt lördag!

    Det där blir helbra!
    och våtare skall den bli... party ikväll

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Mmmm, våt lördag!

    Det där blir helbra!

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Lördagsmorgonens nöje

    flyttade lite fisk och gjorde om karet lite, blir nog bra när jag ser bättre för nu är det rejält bösigt.

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Trevlig helg, Pia!

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...