Announcement

Collapse
No announcement yet.

"Tvättstugan"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• PiaJo
    replied
    Originally posted by admin View Post
    https://www.zoopet.com/fiskar/fisk.php?NR=413 - Artbeskrivningen nu uppdaterad med en film. Tack Pia!
    Kul!

Leave a comment:

• PiaJo
    replied
    Originally posted by admin View Post
    Om de flyttat till akvarierummet så längtar vi efter lite mer bilder och filmer. En room-tour?
    ja, det har flyttat men allt är inte klar men kan fota sen och lägga in om jag får ordning på mitt lösenord på zoopet i mobilen.

Leave a comment:

• admin
    replied
    https://www.zoopet.com/fiskar/fisk.php?NR=413 - Artbeskrivningen nu uppdaterad med en film. Tack Pia!

Leave a comment:

• admin
    replied
    Om de flyttat till akvarierummet så längtar vi efter lite mer bilder och filmer. En room-tour?

Leave a comment:

• PiaJo
    replied
    nä det är inte dumt alls.. det är jättehärligt!

filmade mina nya tetror som jag köpte för några veckor sen, de har börjat färga ut fint efter flytten till akvarierummet. rutan är mycket smutsig men har inte velat greja för mycket men om sanningen skall fram så har inte orken funnits där för jag har legat sjuk sen flytten så bara typ matat..

Leave a comment:

• admin
    replied
    Så kul, gratulerar. Akvarierum är inte dumt det.

Leave a comment:

• PiaJo
    replied
    Originally posted by Munin View Post
    Grattis, jag har ju bara varit tillbaka i hobbyn ett år men börjar redan luta åt att försöka hitta en bostad med lämplig biyta för ett akvarierum(om jag bara hade eknomin så hade det troligtvis skett igår! . Har du tänkt att köra på ett centralt filtrationssystem?
    Tack! nä det blir separata filter, jag har filterfack i i de 4 222 litrarna och i den andra ställningen blir det innerfilter.

Leave a comment:

• PiaJo
    replied
    Originally posted by Mats Bryzell View Post
    Jädrar va’ kul att höra!
    ja, så kul! får inte in några bilder för glömt lösenordet

Leave a comment:

• Munin
    replied
    Grattis, jag har ju bara varit tillbaka i hobbyn ett år men börjar redan luta åt att försöka hitta en bostad med lämplig biyta för ett akvarierum(om jag bara hade eknomin så hade det troligtvis skett igår! . Har du tänkt att köra på ett centralt filtrationssystem?

Leave a comment:

• Mats Bryzell
    replied
    Jädrar va’ kul att höra!

Leave a comment:

• PiaJo
    replied
    Från och med förra veckan så finns inte "tvättstugan" längre utan nu är det ett helt akvarierum
    det är inte stort men fyra 222 liters kar är på plats och sen skall en till ställning upp inom kort och den kommer det vara fyra kar i oxå
    det är lite kvar att göra med tak och vattenledningar men den funkar utmärkt just nu och kommer bara bli bättre.

Såååå skönt att ha ett eget rum till mina akvarium

Leave a comment:

• PiaJo
    replied
    Originally posted by ampe View Post
    Spännande med nya planer, även om jag tycker att det är otroligt fint som det är ju!
    tack så mycket!

Leave a comment:

• PiaJo
    replied
    Originally posted by Mats Bryzell View Post
    Ja, det kommer att bli svinbra!
    Jag fick ju göra den grejen i 540-baljan.
    Tror det, skulle ut igår och kolla över "lagret" med grenar men det ösregnade så får bli en annan dag.. hade lite inredningsfeeling igår

Leave a comment:

• ampe
    replied
    Spännande med nya planer, även om jag tycker att det är otroligt fint som det är ju!

Leave a comment:

• Mats Bryzell
    replied
    Originally posted by PiaJo View Post

tack!

är dock sugen på att göra om det... få det mer "scalar-vänligt" så de kan hänga bland grenarna, tror de hade gillat det.
    Ja, det kommer att bli svinbra!
    Jag fick ju göra den grejen i 540-baljan.

Leave a comment:

Working...
X