"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Mats Bryzell
    Absolut, vi får synas till när du är i stan nästa gång!
    japp!

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    A. boulengeri blir la runt 7-8 cm, va? Hur stora är de du har?

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Vill se din re-scape sen
    Absolut, vi får synas till när du är i stan nästa gång!

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    jag sitter fortfarande på jobbet men skall snart gå hem och efter räkor och vitt vin så blir det en stund i tvättstugan för att kolla in mina nya apor
    Härligt! Det är alltid så kul att spana in nyförvärven.

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Vill se din re-scape sen

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    jag sitter fortfarande på jobbet men skall snart gå hem och efter räkor och vitt vin så blir det en stund i tvättstugan för att kolla in mina nya apor

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Halloj Pia!
    Vad kul att se lite bilder!
    Har inte hunnit att riktigt gotta mig i bilderna ännu, skall titta (och njuta) ordentligt senare när jag byter vatten, tar ett glas rött och lyssnar på musik.

    (Håller just nu på med en liten re-scape i baljan, som skall få en lite stramare, och mer uppluckrad, inredning - för scalarernas skull).
    Senast redigerad av Mats Bryzell; 18 August 2017, 18:40.

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Dom fläckiga är Lepidiolamprologus boulengeri , en lite större snäckskalslekare och apistogramman är apistogramma Agazzisii, dessa är ny tillskott efter sommaren
    Köpte även idag ett apistogramma Barlowi som det kommer bilder på senare för de är precis isläppta och jag är fortfarande på jobbet

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Här kommer en bild bomb på de allra senaste bilderna..

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Zombivarg
    Jag bara måste fråga, vad har du för sorts pumpar/ filter i dina kar?

    Älskar dina bilder och filmer så klart.
    tack! jag har innerfilter eller filterkammare, pumparna är nog eheim allihopa förutom i mitt minsta räkkar.

    Ursprungligen postat av Bluewing
    Du vet väl Pia att ett inlägg per varannan månad ger himla bra karma. Så om du inte vill råka illa ut är det dags att fota och skriva nu? Så kan du ta det lugnt till oktober sedan. Vill bara vara snäll och upplysande om hur det förhåller sig kring saker och ting i livet. Varsågod, Pia. Det var så lite så.
    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman

    men ojoj... hemskt dåligt av mig att inte se detta.. skall genast ikväll lägga in mina senaste bilder och uppdateringar för jag vill inte råka illa ut! hemska tanke....

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman

    Lämna en kommentar:


  • Kjell Fohrman
    svarade
    Ursprungligen postat av bluewing
    du vet väl pia att ett inlägg per varannan månad ger himla bra karma. Så om du inte vill råka illa ut är det dags att fota och skriva nu? Så kan du ta det lugnt till oktober sedan. Vill bara vara snäll och upplysande om hur det förhåller sig kring saker och ting i livet. Varsågod, pia. Det var så lite så.

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Du vet väl Pia att ett inlägg per varannan månad ger himla bra karma. Så om du inte vill råka illa ut är det dags att fota och skriva nu? Så kan du ta det lugnt till oktober sedan. Vill bara vara snäll och upplysande om hur det förhåller sig kring saker och ting i livet. Varsågod, Pia. Det var så lite så.

    Lämna en kommentar:


  • Zombivarg
    svarade
    Jag bara måste fråga, vad har du för sorts pumpar/ filter i dina kar?

    Älskar dina bilder och filmer så klart.

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Mitt lilla "djungelkar" det är ett sånt lugn i detta karet som jag älskar.. pumpen rör sig knappt men allt funkar så jag kör vidare ett tag till och fisken mår prima. Jag har 12 st små rasboror och 3-5 st lakritsgurami som är lugnet själva så det är skönt kar med en massa växter som blivit över från andra kar och det r inga alger heller för det är inte mycket ljus att tala om.
    Just så!

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...