"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Tommy Vestlie
    svarade
    Underbart!

    Lämna en kommentar:


  • Einarsson
    svarade
    Grymma bilder som vanligt. :-)

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Tog lite bilder idag... bara en 200 stycken.... men fototävlingen måste ju få sitt bidrag
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • Kjell Fohrman
    svarade
    Ursprungligen postat av admin
    Synd jag hade gärna hämtat.
    Får tänka på det nästa gång

    Lämna en kommentar:


  • admin
    svarade
    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
    Lite synd för övrigt (kanske hade du varit intresserad) för jag slängde en massa gamla akvarietidningar i förrgår (däribland en hel del Amazonas). Det handlade om flera hundra kilo som alla låg sorterade i ordning men det var så jäkla många och de tog så mycket plats så jag gav upp.
    Synd jag hade gärna hämtat.

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Tack! Skall genast tala om detta för sambon så han får lite uppslag till min födelsedag Det får bli den engelska varianten.. Annars blir det en bildbok bara

    Lämna en kommentar:


  • Kjell Fohrman
    svarade
    Lite synd för övrigt (kanske hade du varit intresserad) för jag slängde en massa gamla akvarietidningar i förrgår (däribland en hel del Amazonas). Det handlade om flera hundra kilo som alla låg sorterade i ordning men det var så jäkla många och de tog så mycket plats så jag gav upp.

    Lämna en kommentar:


  • Kjell Fohrman
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Någon som vet vart man kan köpa/beställa denna tidskrift?
    Antar du menar den engelska versionen och i så fall klan du prenumerera på den på denna sida

    Den finns ju i en tysk version också som kommer ut oftare

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Någon som vet vart man kan köpa/beställa denna tidskrift?
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Jesper Broman
    Verkligen jättefina akvarier. Det med schackbrädena är min favorit
    Tack!

    Lämna en kommentar:


  • Jesper Broman
    svarade
    Verkligen jättefina akvarier. Det med schackbrädena är min favorit

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Einarsson
    Skitsnygga kar. Tycker det är intressant också när man brukar snacka om fisksoppa i akvariesammanhang, typ att ma nitne ska blanda massa olika sorter. Men nu när vi gottat oss så jäkla mkt på senare tid i biotopvideos från amazonas, där är det ju faktiskt fisksoppa deluxe. Olika arter tillsammans ÖVERALLT. Fisksoppa kasnke är way to go, inte för att det ÄR det här direkt, var bara något jag k om att tänka på.
    Tack!
    jo det är en " fisksoppa" i det vilda

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Mr Woods
    Andra karet i första filmen är ju helt magiskt!

    Tack!

    är mycket nöjd med detta karet, det får leva sitt egna liv och bli hur bösigt och så det vill

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av HeidiH
    Åh vilka bilder! Vad har du för bra kamera?!
    Tack! Jag har en Canon 600D, en externblixt och ett 100mm macro när jag fotar mina fiskar

    Lämna en kommentar:


  • Einarsson
    svarade
    Skitsnygga kar. Tycker det är intressant också när man brukar snacka om fisksoppa i akvariesammanhang, typ att ma nitne ska blanda massa olika sorter. Men nu när vi gottat oss så jäkla mkt på senare tid i biotopvideos från amazonas, där är det ju faktiskt fisksoppa deluxe. Olika arter tillsammans ÖVERALLT. Fisksoppa kasnke är way to go, inte för att det ÄR det här direkt, var bara något jag k om att tänka på.

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...