"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Einarsson
    svarade
    Shit var fick du tag i den? Hlet grym ju.

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Bluewing
    Den där roten var nog bland det snyggare jag sett. Jag ser det du ser m a o en himla potential i den roten. Den kan göra hel karet. Kan nästan se i huvudet hur det blir

    Och som svar på förra frågan så för att kunna skapa spa måste man ju "vara" spa

    Ja, jag har en vision om detta innanför ögonlocken... Största problemet är att få den vattenmättad, har ingen så stor balja...men det får ge sig. Jag löser det på ett eller annat sätt..

    Lämna en kommentar:


  • Mu(sic)
    svarade
    Skitsnygg rot! Och jag tänker som så att det vore skönt att bara ha EN rot att kämpa med när man ska inreda Jag som inte har alla färdigheter på den fronten

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Nää.. Det är precis det.. 220 kar med måtten 110x45x45 så den får sågas lite i överkant och det är bara en "gren" som är 52 på djupet så där får jag frisera lite med men annars så...
    Go Big!brukar det väl låta... Eller har verkligen storleken betydelse...
    Ibland kan storleken ha viss betydelse beroende på vad som menas .

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Nää.. Det är precis det.. 220 kar med måtten 110x45x45 så den får sågas lite i överkant och det är bara en "gren" som är 52 på djupet så där får jag frisera lite med men annars så...
    Go Big!brukar det väl låta... Eller har verkligen storleken betydelse...

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    här kommer en bättre bild...
    Det blir nog bra, men vilken storlek är det på karet . Du har väl inget 500-literkar .

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Den där roten var nog bland det snyggare jag sett. Jag ser det du ser m a o en himla potential i den roten. Den kan göra hel karet. Kan nästan se i huvudet hur det blir

    Och som svar på förra frågan så för att kunna skapa spa måste man ju "vara" spa

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Skall hämta en rot idag och den är stoooorrrr....
    90 cm lång, 55 cm hög och 52 cm djup... Hur tänkte jag här? Inte alls direkt, såg bara hur den skulle kunna se ut i karet
    översta "pinnarna" blir som trädstammar från utan och sen kommer rotklumpen som blivit blottlagd... Vad tror ni om det, skulle det bli bra?
    ( om jag nu bara får ner den i karet förstås)
    här kommer en bättre bild...
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Tack Inger!

    Tänkte på dig igår när mina fjärilar la en romkaka, tänkte då att hoppas Inger flyttar snart så att karen sätts upp igen och hon får se lite yngel hon med
    Gulligt av dig att tänka på mig .
    Jag har ju mina 6 små dorsigeraungdomar, som jag hoppas bildar något par så småningom, men det är ett tag dit. A. norbertiparet verkar inte alls vara intresserade av någon lek.

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Skall hämta en rot idag och den är stoooorrrr....
    90 cm lång, 55 cm hög och 52 cm djup... Hur tänkte jag här? Inte alls direkt, såg bara hur den skulle kunna se ut i karet
    översta "pinnarna" blir som trädstammar från utan och sen kommer rotklumpen som blivit blottlagd... Vad tror ni om det, skulle det bli bra?
    ( om jag nu bara får ner den i karet förstås)
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Bluewing
    Fantastiska bilder på tydligt välmående fiskar. Slås ofta av hur friska dina fiskar ser ut. Tror de har lite av en spa-känsla i dina kar, Pia.
    Tack Johnny! Jo, just nu har jag inga sjuka fiskar eller som är kassa, skönt...

    om fiskarna får spa-behandlingar och lyxmåltider i form av artemia, räkmix så är det väl högst rättvist att mamma lämnar dem om en stund och åker på spa i Varberg och njuter av god mat hon med, eller ?

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Fantastiska bilder på tydligt välmående fiskar. Slås ofta av hur friska dina fiskar ser ut. Tror de har lite av en spa-känsla i dina kar, Pia.

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Inger H
    Tumme upp från mig också .

    //Inger
    Tack Inger!

    Tänkte på dig igår när mina fjärilar la en romkaka, tänkte då att hoppas Inger flyttar snart så att karen sätts upp igen och hon får se lite yngel hon med

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Tumme upp från mig också .

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Einarsson
    Grymma bilder som vanligt. :-)
    Ursprungligen postat av Tommy Vestlie
    Underbart!
    Tack grabbar!

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...